hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - priiis..! Hva syns du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 priiis..! Hva syns du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  18:39:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
ååå fillææærn..

Men EN ting er ihvertfall sikkert, og det er at ingen slår meg o hesten min! Den er nemlig svart og har svinebust, og ser ut som et hengebuksvin med mega digre støttenner, og vi hopper MINST 20 cm på HVER sprang trening! Har sprangtrening 8 ganger i uka, og dressur trening en halv gang i uka, så det så! Og Helmer MÅ ha på seg minst 5 dekken når han skal stå ute da! Hvis ikke blir han bare iiiskald lixom! Bare vent til i OL i 2038, da skal jeg og Helmer vinne ALT! For vi er bare dritproffe! Har forresten også en dvergpapegøye som snakker flytende norsk og engelsk! Men han liker best å snakke kattespråk med katta mi, som er en blanding av kinesisk nakenhund og langhåra skogskatt! :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 10/04/2006 :  18:47:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Husk jenter! vi er ikke voksne før vi tør å være barnslige
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  18:48:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding

(Wenche sitt innlegg altså)

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 10/04/2006 18:49:02 Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  19:55:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dere er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lite serriøse az.
Nå gidder ikke jeg det HER mer azza.
Bare naboen min kommer bort m ridetraveren sin nå,så skal Kurre bedekke den og så ska jeg ta på det nye pessoabittet mitt og dra på dressurtrening.
For atte vi rir grand Prix.Bare atte vi ikke får starta da for det atte jeg ikke kan starte i westernsalen min da og med pessoabittet og venninna mi rir aldri med sal da også ikke hodelag heller for atte det er bare dyreplageri,men hesta våre går bare SÅÅ drItbra mye bedre enn alle de derre til han teite per Waaler og zånn da,men det er BARE for det atte dommerne og zånn ikke skjønner hva vi driver med da atte ikke vi har starta da for om vi hadde gjort det DA az,da hadde vi bare vinni ALT!

SÅ!!!!!!!!!!!!!!!

(Nina puster og peser og kjemper hardt for å holde fjortisen i seg under kontroll...lykkes dårlig...)

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  19:58:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
*fnis* Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:12:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hihi! Veldig mange punktumer i innlegget ditt kurre

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:17:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Døh!!!!!!!!!!!!!!!!
Nå får dere shærpe dere, azzz! Dere lyver alle sammen, for jæi var OL mester da jeg var 12 år i både sprang å dressur! SÅ SLUTT Å VÆRE SÅ UREALISTISKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
HØRER DERE?????!!!
Hesten min heter Silver, men nå heter den Horton, for Renate (å Horton) stjal han om natta fordi hun var så misunnelig da vi vant OL foran henne!! Looozers!!!!
åxzå tror hun at jeg ikke vet at det er hesten min for hun skifta navn på den! TROR DU JÆI ER DOM ELLER?????
Dessuten har hun oxo stjælt navnet mitt, for Renate er nemlig MITT navn

Opprinnelig postet av Ildfuglen

JAAAHHH SÆÆÆÆÆÆÆRLIG DAHH
Foratte Horton er enkli egyptiskfullblodshannoveraner og de hakke låv tel å starte i LO- zååååh
NAAH!!!! Du heter ikke Renate dah, det sa hu venninna di ,hu derre kurre, Som har en sånn forvokst marsvin som hu trur hu klarer å ri i gran nassjonnal med...Anivay..hu sa atte du enklig heter Gauda å bare laater såm du kan ri å zånn

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  20:20:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Dere r sjikkelig teite alle sammen og nå gidder jg ik mer av denne debatten ass!!!!!111 Om noen har no mer å si får dere si det til dere sjæl as, ai eint lissening enymår!
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  20:24:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
*dagens latterbombe dette*
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  21:28:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rister bare på hodet. Det er så utrolig umodent at jeg blir redd!
Voksne kvinner, oh nice.

Nå får dere faen meg skjerpe dere!

Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  21:43:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg rister bare på hodet. Det er så utrolig umodent at jeg blir redd!
Voksne kvinner, oh nice.

Nå får dere faen meg skjerpe dere!

Opprinnelig postet av X-tine

Næææiii, Kristine!!!!!!!!!! Måkke si sånt da..

Er jo sååå morsomt detta herre her!

Men hallo lissom, dere skryte jo så jeg blir hetl kvalm da lissom.. Æsj...
Åffer skryte a no som ikke er vært å skryte a da? Gidd a!
Hesten min er sååååååååå flink den. Den tørker av sei på beina når dey n går inn på sjøkkenne får å spise. Åsså klarer den å si fra om den vil ha syltetøy el sjokko på
Det er en sånn derre stoooor hest som er helt vit. Åsså har den søllhår! Ha! Slå denn a!
Men dere? Ska ha stevne i hælja, 2meter, 3 meter å grand pri i dressur. Være me? For da har jei noe å vinne over!!!!!!!!!!

Hahahahahahahahahahahahaha

Looooooozers!!!!!!!!!!!!!

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:06:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:13:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt enig kurre!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  22:17:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hører hjemme i barnehagen alle mann..

Greit nok at dere fleiper litt, men å dra det noe så grasialt utover er helt feil! Stakkars de to denne tråden opprinnelig handla om.
Det er rett og slett forferdelig barnslig.

*plystre etter moderatorer*

Det samme gjelder vel egentlig denne tråden også:
http://mix.hestemarked.no/topic.asp?TOPIC_ID=11733&whichpage=1

Redigert av - Bustetrollet den 10/04/2006 22:20:34 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  22:37:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
haha, er du endelig konfirmert nå, Kristine?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.8 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.