hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - priiis..! Hva syns du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Hestekjøp
 priiis..! Hva syns du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 11

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  22:46:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
*host* Kristine *hark* er *host* veslevoksen *kremt,kremt*'

La ozz ha d litt gøy dah lizzom! ikke vær så voksen lizzom! U prøver lizzzom bare å være kul! Men d r u ikke azza!

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/04/2006 :  22:50:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har det noe med saken å gjøre, LINO?

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  23:19:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
X-tine da...
Det er trolig mange års frustrasjoner som endelig slippes løs her nå...
La nå oss stakkars gamle dressur- og ku-tanter få ha det litt moro her, før vi vender tilbake til sandkasseridning og stramme hårknuter med hårnett.
Værsåsnill?

Renate
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:19:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Azzå xtine nå zynz jeg bare du er sjikkeli teit lixom, prøvr å ødelegge morroa for ozz andre lizzm! Sjikkeli dårli gjort azz!!!!11!1!!!!!!!
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  23:38:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dere er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ lite serriøse az.
Nå gidder ikke jeg det HER mer azza.
Bare naboen min kommer bort m ridetraveren sin nå,så skal Kurre bedekke den og så ska jeg ta på det nye pessoabittet mitt og dra på dressurtrening.
For atte vi rir grand Prix.Bare atte vi ikke får starta da for det atte jeg ikke kan starte i westernsalen min da og med pessoabittet og venninna mi rir aldri med sal da også ikke hodelag heller for atte det er bare dyreplageri,men hesta våre går bare SÅÅ drItbra mye bedre enn alle de derre til han teite per Waaler og zånn da,men det er BARE for det atte dommerne og zånn ikke skjønner hva vi driver med da atte ikke vi har starta da for om vi hadde gjort det DA az,da hadde vi bare vinni ALT!

SÅ!!!!!!!!!!!!!!!

(Nina puster og peser og kjemper hardt for å holde fjortisen i seg under kontroll...lykkes dårlig...)

Opprinnelig postet av Kurre

Kanskje du burde begynne med sprang også?
Varmblodstraveren som spranghest - the sky is the limit!

Renate
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:41:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg rister bare på hodet. Det er så utrolig umodent at jeg blir redd!
Voksne kvinner, oh nice.

Nå får dere faen meg skjerpe dere!

Opprinnelig postet av X-tine

Har jeg aldri skrytt på meg....dog en hest eller ti, men voksen kvinne...fysjom

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:49:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
By the way x-tine:

Del gjerne din definisjon av det å være moden med oss "umodne", og da snakker jeg ikke om tyttebær.

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:52:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg er heller ingen voksen kvinne! Er fjortiss, jeg
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  23:53:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
"Renate" å Horton:
Atte den hesten ække noen egyptiskfullblodhannoveraner! Kan du ingen ting eller???? Alle vet jo at egyptiskfullblodhannoveranere ikke finnes!
Det er en akhal-tekevillfrieser! Alle ser joh det, dah........ Og du stjal SilverHorton fra mei, det har jeg beviser for, for tenk.... For det sa nemlig broren til tanta til søstra til kusina til ex'en til venninna mi som egentlig er søstera til Lopke.... Såhdetsåh... Åsså sto det i Her å Nå, å alle vet jo at alt som står der er sant dah..
Du burde melde deg inn i pennyklubben, foratte der lærer man sjikkelig mye om hest assa. Dessuten har de skrevet bok om mei og SilverHorton, så bare tenk assa!

Å åssen veit du at navnet mitt egentlig er Gauda????

Åffår sladra du Kurre? Vis ikke du tar det tilbake, skriver jeg på Hestemarked at Kurre egentlig er fjordingshettlandsponniku...

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 10/04/2006 23:57:09 Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 10/04/2006 :  23:53:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har det noe med saken å gjøre, LINO?

Opprinnelig postet av X-tine

..og humoren ble igjen på konfirmasjonsleiren?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 10/04/2006 :  23:57:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  00:00:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
For en gangs skyld synes jeg vi voksne damer (og en og annen legitim fjortis skal få lov til å kose oss i fred,uten å bli smadret ned av sånne triste komentarer!

Når man ikke har noe eget seniorforum,blir man litt miljøskadet og jeg har LITT vondt av å tro at de opprinnelig involverte tar denne...øh...hyggetråden stort mer seriøst enn det vi gjør.

SÅ....back to topic...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  00:05:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atte Ildfuglen,jeg trodde jo atte du var beztevennen min og atte vi skulle liksom kunne stole på hverandre i alt dah,åzzå fikk jeg høre atte du hadde sagt atte jeg mente atte hu andre trodde atte han sa det,men det VAR jo ikke zånn da for atte det jeg EGENTLIG sa var atte hu skulle si te han atte om du ville det,så trengte jo ikke de si sånn for atte det var jo lizzom ikke meninga da så det blei jo bare teit lizzom og atte da jeg hørte atte du sa det,da blei jo jeg litt sur da for atte det SÅRA skikkelig azzzzzzz,men om atte du vil så kan vi være mest venner av alt i himmelen og på jorden igjen azzzz og det MENER jeg az,HELT SERIØST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Klemzzzzzzzzzzzzzzzzzzz og nuzzzzzzzzzzzzzzzzzz og klemmmmmzzzzzzzzzztil kuuuuuuuleste jenta i verden azzzzzzzzzz!
Bare INGEN PROTEST AZZZZZZZZZZZZZZZZ!!!!!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  00:10:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Øyna mine går i surr! Hva er en legitim fjortis? er jeg en legitim fjortis?

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 11/04/2006 :  00:16:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å, erre sån det var...
Men atte hun sa jo at du sa at det var min feil alt sammen fordi atte hu andre ville at du skulle gjøre at jeg gjorde det, da lizzåm. Og da bare ble det sånn dah, også sa han at du hadde sagt atte jeg var den som egentlig gjorde det.. Og da fikk jeg atte sån derre sjokk assa, og sånn dritseriøzt angst, foratte jeg trodde at du var vennen min, jeg da....
Men hviz det ikke er sånn, kan vi gådt være venner igjen..
Skal vi spille hestebasket sammen i mårra?
Kozy&Klemzy

PS; HEEEELT ENI! VI ER BARE BEZT, ASSA...
Og Kurre er egentlig ingen fjordingshettlandsponniku, jeg bare kødda..... Håper du ikke er zuuuur på mei, assa...

Renate

Redigert av - Ildfuglen den 11/04/2006 00:20:08 Gå til toppen av siden
Side: av 11 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.