hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Feltritt tre ganger så gøy
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Feltritt tre ganger så gøy
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mie Ulrika

Skrevet - 13/03/2006 :  14:44:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Nå må vi starte en kul tråd her! Alle som driver med feltritt skriv her!
Hvilken bane er den beste du har startet på? Hva er det morsomste med fletritt? Er det noe spesielt du trener på?

Legg gjerne inn noen feltritts bilder....

Mie Ulrika

A life lived in fear is a life half lived

frida dokka

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  11:02:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEISANN!!
Feltritt er gøy det! Starter bare knøttecuper enda det er 60 cm, siden jeg egentlig er redd for å hoppe. Har lyst å prøve 80 cm etterhvert da, har prøvd det på treninger. Terrenget syns vi er gøyest, siden der går det på fart...! hehe
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 15/03/2006 :  08:52:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her snør det, igjen!
Tror jeg blir gal, er ikke mars egentlig en vår måned?????

Tenk om ikke snøen smelter til sesongen begynner. Jeg SKAL (på en eller annen måte) starte 1.mai. Best å ta frem hårføneren å gjøre noe selv for at denne forp.... snøen blir borte...

A life lived in fear is a life half lived Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 15/03/2006 :  09:01:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forresten, satser vilt på knøttecup jeg og
Håper å starte de fleste som går i nærheten, og så tror jeg jeg vil starte en 80 etter sommeren. Om jeg får solgt hest og kjøpt ny da, alltid et problem.

Jeg skal på feltritts camp i sommer
Noen fler som skal!

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  10:46:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor, hvor!?!?!? Hvor skal du på feltrittcamp? Koster det mye? Har du link? Hoppa mi kan gå Det høyeste i ponni, bare hun blir litt bedre i dressur. Hopper ALT! Grøfter, coffin, vann ++ Tror ikke jeg gidder og starte knøttecup. Kan bare starte debutant ponni (80cm), men jeg vil hoppe ordentlig bane, ikke inngjerdet på en ridebane, hvis dere skjønner hva jeg mener...
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 20/03/2006 :  08:19:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Feltritts campen er i Gjerdrum på stall Eikeberg. Det er uke 28, 29 og 30. Det koster 3500,- og du kan kjøpe høy der... kraftfor må du ha med selv... Hjemmesiden deres skla være oppe og gå den 1/4 på www.stall-eikeberg.no om jeg ikke husker feil... Kan kanskje skaffe deg nr til de som driver det og... Ellers ligger det annonse på hest.no

annmruud

» VIP

Skrevet - 24/03/2006 :  21:13:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Min personlige favoritt bane er i Sarpsborg. Liker meg veldig godt der nede. Liker meg også veldig godt på Starum, men det er sikkert fordi jeg står på en stall 5 min unna, så det er der jeg trener.. Ellers så håper jeg at min nye hest har lyst til å hoppe litt i terrenget til sommeren, men jeg tviler egentlig sterkt. Han er så pystet stakkars.. Viktig med god psyke på en hest som skal gå i terrenget! Ellers så er det greit å ha litt intervall trening før sesongen begynner, og mye klatring er fint. Ellers er det jo alsidig trening som gjelder, ettersom man faktisk rir tre disipliner.. Lykke til alle sammen!!! Kanskje vi sees på noen stevner! Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 29/03/2006 :  19:17:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en teori på hvorfor det er så lite folk her inne... Tror feltritts ryttere har det altfor travelt med å trene til å være på nettet.....
Sukk, derimot så har de svenske feltritt rytterne mye tid(merkelig nok) Bare sjekk ut feltritt forumet på Bukefalos...

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2006 :  20:25:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror igrunn det er for at felt miljøet i Norge er minimalt i forhold til i Sverige.. Sesongen min ligger på is foreløbig da jeg nylig måtte sprøyte hesten min og den er på rehab og forhåpentligvis skal bli frisk - SNART ;) Så er om dagen nykonventert dressurtante på lånt hest..
favoritt bane... Tja si det, hadde en ekstrem drittsesong ifjor så fikk stort sett bare ri sprang og dressur jeg, og de banene er like overalt ;P

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 30/03/2006 :  08:25:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stakkars deg ! Du har i det minste en hest å ri! Jeg er hesteløs nå mens hesten min er på prøve, men når salget er klart så skal jeg ut å kjøpe hest,

Håper hesten din blir bedre av sprøytingen da.....
Lykke til!

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  15:28:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for det! Hun skal inn på klinikken på Jarlsberg i morgen nå og sjekkes etter 1. sprøyting.. Krysser armer, fingrer og bein!

Jada, har jo løst situasjonen supert og er jo ikke akkurat noe dårlig bytte jeg har gjort heller.. Hvertfall ikke dressurmessing (hesten jeg har nå kan ikke hoppes)
Vet forresten om en kjempesøt felthest til salgs.. Plassering på alle stevner den har startet tror jeg, fullblods, fornuftig pris.. Men er veldig glad da, så er en forutsettning at du liker/takler GLADE hester ;)

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

felt tre ganger så gøy

» VIP

Norway

Skrevet - 20/04/2006 :  15:40:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidefelt tre ganger så gøy  Send %s1% en ICQ meldingfelt tre ganger så gøy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressefelt tre ganger så gøy  Svar med kopi av melding
Jeg liker at man må ha mye variasjon i treningene når det gjeller feltritt..

Favorittbanen min er vel på Tune, Sørum og Gardermoen.. Vansklig å velge, fint i drammen oxo.. Alle banene er helt greie egentlig!

FELTRITT tre ganger så GØY!!!! Haha Gå til toppen av siden

Mie Ulrika

Skrevet - 12/05/2006 :  18:51:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!
Må bare fortelle at pøblen som jeg eide før skal debutere som feltritts hest i Asker i 80 cm...
Hvis det går bra på treningene da....

Da skal jeg ihvertfall dra å se på!!!

Osiris_Mayestix

» VIP

Norway

Skrevet - 29/05/2006 :  22:27:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOsiris_Mayestix  Svar med kopi av melding
hei..!
jeg klarer nok ikke å velge ut en bane jeg liker best..men jeg liker sørum, gardermoen, tune og drammen veldig godt...

feltritt tre ganger så gøy

~Feltritt tre ganger så gøy~ Gå til toppen av siden

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 30/05/2006 :  23:16:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Feltritt er fett!

Den beste banen jeg har ridd på er Gärds i Sverige. I Norge er jo Tune ganske bra, men ble veldig skuffa over at de ikke kunne(Gadd??) arrangere stevne da de avlyste

Det morsomste med feltritt er jo uten til terrenget, dessuten også den spenningen at man ikke vet hvordan det går før alle momentene er ferdige!

Også er jeg så happy fordi jeg har 2 fine hester jeg skal ri stevner på denne sesongen!!! Og at jeg skal på feltrittsstevne til helga, drammen med ene hesten lørd/søndag og Tune mandag med andre hesten

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.