hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - uvedkommende i stallen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 uvedkommende i stallen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

lucky june

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  18:42:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
takker for masse gode forslag, men noe av det er kanskje litt...urealistisk? sånn som eks denne
men jeg håper jeg skal få kloa i de snart!

Kopi av melding:
For å få de til å stoppe med å ri hestene ute kunne du satt inn en litt "vill og gal" hest :P Da for de nok en tur de sent vil glemme

det står en litt vill og gal ponni der
men jeg tror ikke de rir hestene, ponni som har vært mest svett og hun er ikke så glad i fremmede. hun gjør alt hun kan for å sende de i bakken innen 10sek.
de strammer inn dekkenene i beina også jager de hestene.

beste trøsten nå er at om to mndr blir hestene borte for en stund så da kan de ha det så godt.
så får jeg se hvordan det blir til høsten igjen.
men jeg hater å tape for drittsekker
forholdet er iallfall anmeldt så får jeg se. tviler på at politiet gjør noe, men...lov å håpe.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  22:20:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra du anmeldte det. Det var helt riktig å gjøre. Den vil ligge inne om det skulle skje noe mer. Så får vi bare håpe de tar det litt alvorlig. Og fortsetter dette hadde det vært veldig morsomt å gå ut i media med dette. Ringe lokalavisa "advarsel" for andre.. Det hadde vertfall stoppet noe slikt her. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  22:32:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bra du anmeldte det. Det var helt riktig å gjøre. Den vil ligge inne om det skulle skje noe mer. Så får vi bare håpe de tar det litt alvorlig. Og fortsetter dette hadde det vært veldig morsomt å gå ut i media med dette. Ringe lokalavisa "advarsel" for andre.. Det hadde vertfall stoppet noe slikt her.

Opprinnelig postet av Lopke

takk, godt du ser det på den måten. alle andre jeg har snakket med her hjemme, ink onkel politi, syns jeg bare er dum og overreagerer.
veterinæren skal komme og se på hestene imorgen, skal få han til å skrive ut "tilstandsrapport" på hestene. ponni har flere sår og rift på beina og hesten min er halt.
kanskje det er det jeg skulle gjort, ringt og bedt lokalavisa komme likt med veterinæren. også skulle jeg gitt de min versjon av denne saken.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  23:01:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke dumt.. Så får de både veterinæren og din uttalelse, hvilket de burde ta seriøst. Jeg hadde vært så alvorlig flau om det var jeg som hadde snoket i sakene dine og fikk lese om det til morgenkaffen :)

HA HA HA ta den jævla banditter!!! grr..
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  23:37:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmm...synd det ikke var deg, da hadde jeg jo fått en slutt på det:)
håper de har nok i hue til å ligge unna nå når de faktisk ser at jeg gjør noe med det istedefor å late som ingenting.

Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  01:18:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ellers anbefales det å se filmen " Alene hjemme", hva gjorde ikke han for å holde ubudne gjester unna??
Opprinnelig postet av stall grønli

Den likte jeg ass

Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 17/03/2006 :  10:17:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det på natten eller om dagen på beite de hovedsakelig er?
Hadde lagt meg i stallen(med hunden) om natta(sniki meg ned i stallen uten at noen hadde sett meg), og ventet. Hvis de også driver på med hestene på beitet, hadde jeg satt meg bortgjemt ved beitet og ventet (med MASSE klær på).
Eller flyttet hestene.
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  20:06:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Hadde nesten samme problemet i stallen hvor Tassen sto før. De kom seg ikke inn til utstyret, fordi sal-og f`orrom var låst, men de herjet med hestene på beitet. Vi vet ikke hva de gjorde med de, men ei i stallen ferska dem en gang de løp rundt på beitet med hesten min i grima:(
Og han som sparker da..
Dette var 2 jenter på 10-12 år.
De ga seg etter den gangen.

Håper det ordner seg.. Kan du ikke kjøpe skap med lås på til dyrt utstyr?

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 17/03/2006 :  21:09:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
vet ikke helt når de er der mest jeg, men av det jeg har sett på hestene så er det dagen. men mye mulig de er der om natta også. vet ikke om det bare er tilfeldig, men de har begynt å spise opp ALT som er av treverk. og ene hesten(som er verst) har jo stått på stallen i 2 år uten å spise på treverket.

har ikke råd til å kjøpe noe skap el:( men har låst høylåven 24t døgnet og satt salene innpå der.
dyre hodelag, stigbøylereimer etc er låst ned i en liten kasse jeg fant.

håper jeg slipper å flytte hestene da. ene er at jeg har ikke råd til å betale 6000kr i stalleie, og andre er at nærmeste ledig er nesten en time kjøring.

nei, får håpe det ordner seg nå! jeg har iallfall ikke misten noe på en liten stund nå...

Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  10:32:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Huff,lei situasjon.. Håper de gir seg.. Hvis du setter opp et skilt, hvor det står at uvedkomne vil bli politianmeldt, kanskje de ikke tør å komme lenger?

Eller så får du søke om å få sette opp overvåkningskamera ;)

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  20:30:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Du kan sette meg inn i stallen din:p. jeg biter hardt, løper ganske fort og ser farlig ut:P. I tillegg følger det med ei lita hissig bikkje som leker blanding mellom border collie og pitbull. Hun trenger fremmede inn i et hjørne, og viss de prøver å stikke biter hu seg fast i håndleddet på høyre hånd:p Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 18/03/2006 :  20:37:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Du kan sette meg inn i stallen din:p. jeg biter hardt, løper ganske fort og ser farlig ut:P. I tillegg følger det med ei lita hissig bikkje som leker blanding mellom border collie og pitbull. Hun trenger fremmede inn i et hjørne, og viss de prøver å stikke biter hu seg fast i håndleddet på høyre hånd:p

Opprinnelig postet av Wendy-J

Hehee Når det gjelder bikkja mi, så kommer hun til å bjeffe noe veldig, før hun logrende legger seg på ryggen og ber om kos. Snakk om vaktbikkje!!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 19/03/2006 :  00:51:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hehee Når det gjelder bikkja mi, så kommer hun til å bjeffe noe veldig, før hun logrende legger seg på ryggen og ber om kos. Snakk om vaktbikkje!!

Opprinnelig postet av Mari^_^

akkurat som min hund. det er vel derfor jeg ikke gidder å ha han med i stallen. + at han elsker å leke med katter, problemet er bare at kattene tåler det ikke så hvis han får tak i en katt er den dødsdømt. det vil jeg ikke skal skje med pusemor i stallen.

wendy-J: bare kom du

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  00:09:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mener du virkelig at du synes "kukanonen" var litt OTT?
Kan jeg ikke fatte...Border-pitten høres kjekk ut! Den kan samle dem først også tygge heftig på alle sammen på en gang etterpå.

Hva med å låne en sint bukk? Sånne er seriøst skremmende!!
Eller en 7-8 hissige gjess? DE er skumle!!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 21/03/2006 :  00:17:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei! husk at jeg skal i stallen jeg og da!! nok med en hissig gås så er jeg borte.
forresten, igår trodde jeg hesten min hadde klart å få av seg det ene dekkenet (hadde et sommer dekken med et vindtett over pga "storm) men da jeg henta dekkenet var det brettet sammen og lå igjen i hamninga, samt beinsnørene var festet pådet andre dekkenet (som hesten sto igjen med).
jammen har jeg flink hest!!

inviterer til samlign på stallen! ta med balltre og dårlig humør. alle er velkomne:)

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.