hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - uvedkommende i stallen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 uvedkommende i stallen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Lopke

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  01:06:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du forresten meldt dette til politiet?? Tyveri er straffbart.. også i staller!! Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  09:47:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
?! Syke mennesker! Var hesten svett, dekkenet feil festet? De hadde holdt på med hesten altså? Det er jo ulovlig, snakk med politiet vel....
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  09:56:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har nevnt på det for lensmann oppi her, men han tok det ikke alvorlig, kalte det barnestreker og mente at jeg sikkert kunne tåle å miste en børste i ny og ne. og at hestene ble håndtert av andre hadde de ikke noe vondt av for av det han hadde sett var det bare jeg som drev med de.

.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  10:07:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Huff, vanskelig situasjon! Det var ei som salte på hesten min og bare rei ut på tur engang, jeg skjønner litt hvordan du må ha det. Selv om mange børster ikke er så veldig dyre, koster det å kjøpe. Uansett, stjeling er ulovlig, han burde tatt det seriøst.

Får bare håpe det ordner seg :)

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  13:03:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
børster er en ting, men du føler deg litt smådum når du kommer og skal ri også, oi sann, hvor er bittet til hesten min?? hmmm...hadde ikke jeg egentlig tøyler på dette hodelaget...??
dessuten, tror ikke han er klar over hvor mye en børste egentlig koster. han tror vel det er 10 kr el noe.

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  15:20:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
så snakk med en politi som har litt mer oppe i hodet om du forstår.. Han virker jo rett å slett teit for ikke å snakke om å ta tyveri på alvor.

Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 13/03/2006 :  16:38:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
ringte på til politiet på **** og de var veldig snille og forståelsesfulle. sa jeg gjerne måtte levere anmeldelse. problem nr1 var at det var lite de fikk gjort så lenge jeg ikke hadde noe håndfast.
problem nr2 var at jeg måtte levere den der jeg bor, og der er alle like dumme som den første jeg snakket med.
fordel: jeg bor i en liten sladrebygd, sier jeg til en person at forholdet er anmeldt vil det fort spre seg, så kanskje rett person får vite om det og holder seg unna.

jeg syns det er litt ekkelt når jeg ikke vet om det gjør det fordi de ikke har noe bedre å ta seg til eller om det er fordi de vil ramme akkurat meg.
men nå når de begynner på hestene mine, da har de iallfall tråkket langt over grensa mi.

Gå til toppen av siden

stall grønli

Skrevet - 14/03/2006 :  13:58:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med å sette hengelås på stalldøra, når hestene er ute vel og merke. Likens med hengelås på port/ grinda til hestene når de er på gjordet! Har du strømtråd rundt hestebeitet, så fjærn grindhåndtakene så de ikke har mulighet til å åpne tråden uten å få seg noen skikkelige ørefiker!! Når kvelden og mørket kommer snikende, og ubudne gjester med dem, kan du klippe av en hageslange el, som du dupper i tjære el noe annet svineri, å træ det utenpå dørhåndtaket til stalldøra. De vill ikke ta borti der så altfor mange ganger..
Ellers anbefales det å se filmen " Alene hjemme", hva gjorde ikke han for å holde ubudne gjester unna??
Synd at enkelte tar seg sånn til rette, og at det er vanskelig å gjøre noe med..
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 14/03/2006 :  18:47:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Ellers anbefales det å se filmen " Alene hjemme", hva gjorde ikke han for å holde ubudne gjester unna??
Opprinnelig postet av stall grønli

Der kan man lære en god del

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 15/03/2006 :  19:54:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hvis du kunne lånt en bærbar pc av noe med web kamera, så skulle det jo være mulig å ta opp hele natta:P
for å unngå at den blir stjålet kan du jo "mekke sammen" en liten boks med hull som kameraet kan kikke gjennom, eller enda bedre, hvis du har bærbar pc selv!

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

hestvika

Skrevet - 15/03/2006 :  23:08:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sett strøm på dørhåndtaket
Det gjør vondt!
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  09:39:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Den tanken likte jeg!!!
Grill dem!! Eller ihvertfall gi dem en skikkelig støkk.Om det ikke går å sette på dørhåndtaket...en eller annen listig plassert ståltråd rett på innsiden?
Hva som helst som kan skremme skiten av dem!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 16/03/2006 :  15:09:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvor i landet bor du? blir fly forbanna når jeg leser om sånne ting, hvem faen tror de bare kan forsyne seg med hester og utstyr å ta seg en ridetur når det passer? ærlig talt, finn deg ei bikkje, sett strøm på håndtakene, fjerne håndtak på døra, eller få med deg ei venninne og camp i stallen, og FÅ TATT DE SMÅ J*****, dette er HELT idiotisk...grrr!
The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy! Gå til toppen av siden

grannemann

» VIP

Skrevet - 16/03/2006 :  15:11:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
innlegget over var fra meg, vi på fjordane er dårlige til å logge av,hehe...
The earlier you get up in the morning the more hours you have to enjoy! Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 16/03/2006 :  15:33:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
For å få de til å stoppe med å ri hestene ute kunne du satt inn en litt "vill og gal" hest :P Da for de nok en tur de sent vil glemme
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.66 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.