hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan finne stallplass?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 Hvordan finne stallplass?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  17:13:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er mildt sagt frustrert. Har vært - og er - endel 'utskifting' av hestefolket her, dvs. noen flytter og andre kommer til. Det har gjort det at den ene stallen her er FULL. Det er den eneste stallen i miiils omkrets som tilbyr oppstalling, så når sitter jeg og slår meg i hodet.

Har dere råd til hvordan jeg kan finne stallplass? Har satt inn annonse på HM...

www.hestene.no

karen&irpill

Skrevet - 29/04/2006 :  18:00:49  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Det er ikke alle steder som setter ut annonse på internett. Let i område og ikke minst spør rundt. Spør veterinæren din, hovslageren din... Spre det til venner og kjente at du trenger stallplass, kanskje de vet om noen som tilbyr. Det er ikke alle stallene som er så store at du vet om dem.
Lykke til!

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/04/2006 :  18:10:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Takk! Har lagt ut annonse flere steder nå, og spurt litt rundt :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  12:25:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Puh, slipper å finne plass før ut i september, men det er ille nok likevel... Får bare håpe det dukker opp noe snart, og om jeg ikke finner noe da, så ligger jeg litt tynt ann..

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:01:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
skulle ikke du bygge stall i låven da?
...:: ::.. Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/04/2006 :  20:09:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Det tar vel kanskje litt tid å bygge stall i låven, vil jeg anta..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/04/2006 :  20:18:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ja, det vil ta tid, og det er godt mulig det ikke vil bli satt igang noe før til våren (2007), så jeg trenger plass i vinter :) Men har nå heldigvis 2 navn på hånden, og jeg er rimelig sikker på at det er ledig ihvertfall på det ene stedet :D
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.