hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - uvedkommende i stallen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 I stallen
 uvedkommende i stallen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

lucky june

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  11:05:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
ingenting er umulig. man har da bil bensin er lagret langs med veien her og der:)
trenger noen som er farlige!!
må bare le av alle bildene dine, hvor får du alle fra?

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  12:34:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

victoria, kom med hunden!! bare den slipper meg inn og ikke spiser opp musefellepusen min så

Katten din kommer nok til å forsvinne, men det gjør vel musene også :P

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:28:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
KURRE!

VIL DU HJELPE MEG OG KREVE INN PENGER FRA EN JENTE ELLER?

HIHI!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Dalsrud_Gaard

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:36:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideDalsrud_Gaard  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDalsrud_Gaard  Svar med kopi av melding
Håper alt vil ordne seg for deg.
Har de samme tipsene som de andre her, men en rimeligere ide enn overvåkningskamera er skilt med alarm og overvåkning.
Har du vurdertå sette opp ekstra gjerder de må gå igjennom, så mulig du hører noe rabalder. Eller du legger på tjære på gulvet når du forlater området, og følger sporene etterpå.
Litt detektiv liksom....

Livet er herlig:) Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:40:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eller sette opp skilt med at det er kameraovervåking.. (selvon det ikke er det) eller Alarm skilt??
Eller stø mel i hele stallgangen så det blir spor..
Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  15:55:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Låse dørene??

Har heldigvis ikke det problemet i min stall.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:58:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ikke lurt å låse ifh brann.. Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  15:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Uheldigvis har jeg det nok mest i kjeften...kan bli riktig riktig sint...men det skal litt til.
Kunne trengt en liten torpedo selv jeg.

I denne situasjonen tror jeg nok jeg hadde gått for låne-hund ideen.Tenk så fantastisk festlig å være flue på veggen når de kom?
Bare finn deg ei skikkelig bikkje.
Lhasa Apsoen til tante er neppe rette valget...

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Stall-Vinga

» VIP

Skrevet - 11/03/2006 :  16:07:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ikke lurt å låse ifh brann..

Javist, det tenkte jeg ikke på.
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  16:17:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
hunden min er bare en litt for feit pølse som elsker oppmerksomhet så han passer iallfall ikke.
skal ta kontakt med hafslund? el noe på mandag så får jeg iallfall sett opp skilt.
de kan bråke så mye de vil, jeg merker det ikke da jeg bor 500m lenger bort:(
mel i stallgangen var ikke dumt. og strøm i døra? koblet med en spikerpistol...kan jeg bare lete etter noen med spor som passer og som har et lite hull i panna:)
Kopi av melding:
Uheldigvis har jeg det nok mest i kjeften...kan bli riktig riktig sint...men det skal litt til.
Kunne trengt en liten torpedo selv jeg.
du skuffer meg, kurre. men fortvil ikke, trenger du torpedo så stiller jeg opp. jeg har det ikke i kjeften, kun i foten.
ikke er det mye som skal til for at jeg blir sint heller. ikke nå om dagen iallfall..

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  21:57:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
fikk meg en liten idee, hva med en lampe som slår seg på når noe beveger seg i nærheten? Det kan du vel se selv 500 m fra stallen? *Ingvild ser for seg blenda person som står stiv som en stokk og er bekymra for bråkete hund*

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  22:15:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja sånn sensor er ikke dyr.. de fleste har vel sånn på garasjen.. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 11/03/2006 :  22:24:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
fikk meg en liten idee, hva med en lampe som slår seg på når noe beveger seg i nærheten? Det kan du vel se selv 500 m fra stallen? *Ingvild ser for seg blenda person som står stiv som en stokk og er bekymra for bråkete hund*

Opprinnelig postet av Aquila&Ingvild

det synet skulle jeg likt å sett
jeg ser det etter imorgen, for da har jeg vært ute med saga og tatt vekk litt greiner, verre å løpe de 500m når jeg ser lyset går på
sånn sensor har jeg tenkt jeg skulle hatt der uansett så nå er vel kanskje rette tidspunktet.
hvis det blir litt varmere enn 20 blå så tenkte jeg å besøke hestene selv midt på natta og se om jeg får ferska noen.
har da hatt våkennetter på mine yngre dager så jeg skal nok klare en nå også...

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  23:16:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Dette er ikke bare "litt irriterende" eller på grensen til stjeling, det er fullstendig uakseptabelt! Jeg hadde blitt fly for b.... Håper du får "tatt rotta" på dem. Lån deg en hund og sett deg på lur. Ev. sjekk om det er en bonde i nærheten som har overvåkingskamera å låne deg. Mange har det for å overvåke lamming etc. Er det bare på nettene de er der eller er det på dagen også? Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 12/03/2006 :  23:29:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
hvis de bare skal kødde med hestene, eks jage de eller snøre sammen dekkenet på hesten så hun ikke får flytta beina omtrent så er det på dagen, skal de ha med seg noen av tingene mine er det kvelden/natta. iallfall etter jeg har slukket.
alle vet at jeg ikke går til stallen om kvelden da jeg er mørkredd, så bilen min opplyser jo om jeg er der eller ikke.
skal prøve å få ordnet med kamera.
og få noen til å kjøre meg til stallen en natt det er litt mildere ute så kan jeg da ligge inne hos hesten jeg. eneste er at jeg kommer vel til å bli stiv av skrekk hvis det plutselig kommer inn noen.
jeg begynner å bli litt redd for salene mine, allroundsalen er ikke så dyr, men for meg er den verdt mye, og jeg har akkurat fått westernsalen min fra usa som jeg heller ikke vil miste.
og jeg syns synd på hestene hvis de ikke skal kunne få stå i fred på beite. men ut må de jo få komme.

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.