hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Du som har hest...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Generell ridning/trening
 Du som har hest...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Pernille_og_Vige

Skrevet - 12/02/2006 :  19:32:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
... Hvor mye betaler du i stalleie? Møkker du hver dag? Rir du hver dag? Har du fast treningsopplegg, eller tar det som det kommer? Hva bruker du hesten til? Hvilken rase er hesten, og hvor gammel? Hva heter den?
Bare litt spm av nysjerrighet ;)

Tone_

Skrevet - 12/02/2006 :  19:40:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 500 kr i stalleie..

Møkker hver dag...

Rir ikke hver dag, kjører en del også. trener hesten totalt ca 4 dager i uken, to dager med kjøring og to med ridning.

Har ikke fast treningsopplegg, men prøver å gi hesten en variert trening..

Bruker han til trav...

Er 5 år gammel

Heter Tjessem Svarten:)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  19:47:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
betaler ingenting i stalleie ettersom hesten står hjemme.

måker hver dag.

rir som regel 5-6 dager i uken, kommer litt an på hvor mye skolearbeid jeg har.

ikkenoe fast treningsopplegg, går som regel i tur-ridning.

bruker hesten kun til ridning, hun er ikke innkjørt.

fjordinghoppe nettopp fylt 11 år.

hun heter Kokstads Tilja ;)

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  19:49:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Betaler 3000,- i stalleie, møkker hver dag. Rir/kjører/trener på andre måter stort sett hver dag, får ca en fridag i uka. Har noen faste holdepunkter i treningen, men tar det ellers som det kommer, og er opptatt av varirering i treningen. Bruker pånnis til dressur, både kjøring og ridning, tur, sprang, kjøring ellers, tømmekjøring.

Pånnis er en 8 år gammel fjordhest, Bjerge

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 12/02/2006 :  19:55:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hesten hjemme, dermed ingen stalleie.
Måker selvfølgelig hver dag.

Rir som regel mellom 3-5 ganger i uken. Inget fast treningsopplegg. Tar det som det kommer, eller planlegger en dag om gangen

Hun heter Moas Rosita(kalles bare Rosita). Hun er 5 år
Jeg bruker henne til sledekjøring(ikke vogn) og ridning. Har fått intresse for dressur. Har også hoppet litt enkelthinder, som viser seg å være noe som Rosita liker.

Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  19:59:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler rundt 4300 i mnd inkl kraftfor og høy. Møkker og rir hver dag, Sjelden hun gar helt fri, fridagen består som regel av en liten rolig tur.. Treningen er forholdsvis fast, men med småjusteringer av dager alt ettersom stevner og helgetreninger kommer.. Prøver å longere en gang i uken i pessoasele - geniale saker.. Hopper ca 2 ganger i uka, ellers dressur / turdressur.. Sommerstid har vi også kondistrening og terrenghopping.. Felthest på sommeren og sprang (og litt dressur) på vinteren og innimellom på sommeren.. Svensk halv/varmblods ridehest som i år fyller 16 - noe hun ikke har funnet ut selv enda - og heter Paloma Picasso
We`re just out of controll Gå til toppen av siden

Amalie og Frk. Thora<3

Skrevet - 12/02/2006 :  20:32:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvilken rase er hesten, og hvor gammel? Hva heter den?

jeg møkker hver dag.
rir hver dag, untakk hvis noe skjer eller jeg skal noe da rir noen andre han, han får fri etter
behov=)
jeg rir på trening hver fredag og lørdag, av og til mer hvis jeg har problemer jeg ikke får løst når
jeg rir selv.
jeg bruker hesten til dressur=) han er KWPN hollansk varmblods, 5 år og heter toronto=)
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  20:39:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg har stall hjemme så jeg betaler ingenting.

Møkker hver dag. Å har en fast rutine med hesten som regel, men med nye leker og utfordringer. Ser jo fra dag til dag hva som trengs å hva som motiverer både meg og hestene. Men det viktigste er at vi setter oss mål, ikke noe konkuranse,men med forholde mellom oss.

Men vi tar en runde på seven games hver dag, å da er jo vanskelighestgraden økende.
Jeg rir 5 dager i uken med Frisco og kjører litt. Med Frigge rir jeg 3-4 dager,men kortere turer, kjører 5 dager i uka med henne. Å da er det ca. 1-2 timer per dag. Ellers er det masse løping og leking på beite sammen med dem.

Frigge er en tungdøl på 15år. Og Frisco Scot er en varmblodstraver på 21år.

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  20:39:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
- Betaler ingenting nå, siden jeg bare har hest på fòr.

- Møkker og steller i stallen i helgene.

- Har rideforbud til juni, men jeg trener hesten på annet vis.

- Har en veiledende treningsplan, men endrer den fra dag til dag, alt ettersom.

- Hesten blir ridd av 11 år gammel jente, som bruker den i terrengritt, turridning og litt sprang. Ellers blir hun brukt til kjøring, mønstring og kos.

- Welsh Mountain Pony 7 år

- Valhall Miss Viola.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  20:41:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
... Hvor mye betaler du i stalleie? Møkker du hver dag? Rir du hver dag? Har du fast treningsopplegg, eller tar det som det kommer? Hva bruker du hesten til? Hvilken rase er hesten, og hvor gammel? Hva heter den?
Bare litt spm av nysjerrighet ;)
Gå til toppen av siden

ann-elen

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  20:43:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
off, alt blir bare tull når i skriv her innpå!:P det var ikke mening å ta opp spr igjen!:P å i skreiv det som amalie har skrevet. for jeg var logget på som henne=) sånn Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  20:49:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Betaler 2900,- i stalleleie

Møkker hver dag!

Hesten blir ridd 6 dager i uka, 3 av meg og 3 av forrytteren min.

Treningen er ganske løs, trener tølt, muskler og kondis.

Bruker hesten til tur og koseriding, og litt banetrening. Har kanskje tenkt å se om vi får til noe dressur etterhvert, og vi skal på en del kurs så han kan lære ordentlig tølt :)

Islandhest, 7 år, 145 cm høy, heter Ymir!
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  21:18:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg betaler (snart) 3200 i mnd, og det inkluderer også for og flis.
Møkker hver dag (anser det som en selvfølge) og han blir ridd hver dag med mindre det er noe spesielt en dag.
Har ikke noe fast opplegg, tar det på "feelingen", men har et fast mål :)

Han er kaldblodstraver, snart 10 år.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  21:34:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg betaler 3200,- ca, møkker hver dag og ordner morgen-middag-kveldsfor hver dag. Rir 6 dager i uka ( longerer en dag).
Har en kaldblodstraver på 7 år, og målet er LC dressur (kanskje et lite håp om LB en gang..hehe).
Har en fast treningsplan som innebærer dressurtrening, bomarbeid (ikke sprang pga.liten skade) longering,turer, og intervalltrening.
Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 12/02/2006 :  21:37:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Og han heter forresten Ula Prinsen Gå til toppen av siden

norva news

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  22:35:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg møkker hver dag og ordner ellers alt til hesten hver dag :) Når det gjelder trening planlegger jeg for 1 uke av slengen, for å unngå å gjøre hesten stivere enn nødvendig, få variasjon og for å ikke bryte ned musklene :) Kjører mest, siden hun er en "gammel" traver ;) Rir 1-2 dager i uken, mest koseridning av ulike grunner ;) Hesten er en snart 11 år gammel varmblodstraver som heter Norva News :)
~*~ ~*~ Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.49 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.