hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verifisering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Verifisering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

LivogZara

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  17:23:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg gjorde det også i går...
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 14/02/2006 :  20:42:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Det kan jo umulig være riktig at du skal verifisere deg hundre ganger (jada, noe overdrevet)...
hmm...prøvd å :
1. ta vare på koden og slå den inn på nytt
2. Sende hissig mail til hestemarked?
3. Reloade forsiden og se om det samme skjer igjen? Det burde jo ikke ha noen betydning, og det er lettere uholdbart om man skal måtte gjøre dette dusinvis med ganger...men det er et midlertidig forslag til Robert og co har fikset bugen sin.

Guro
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  20:47:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Btw: Søstra mi fikk verifisering, og hun har egentlig ikke noe stor innterese for å ha vip så hun gikk bare ut. Men neste gang hun gikk innpå så gikk det helt fint.
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 14/02/2006 20:50:23 Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  14:36:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Dårlig av hestemarked å ikke skrive noe info om dette.
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  14:41:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg får ikke til å verifisere jeg!!
irriterende!!
når jeg skriver inn tlfnr mitt og trykker "send kode", får jeg bare opp siden kan ikke vises...
*argh* jeg blir så frustrert!!

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 17/02/2006 :  15:08:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Samme problemet har søsteren min..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Wulfi

Norway

Skrevet - 17/02/2006 :  16:32:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWulfi  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke blitt bedt om det ennå...
Min nye hjemmeside: http://wulfi.piczo.com Gå til toppen av siden

Cimmina

» VIP

Skrevet - 21/02/2006 :  00:32:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har slitt med dette dritet i over 1 uke nå!! Skriver inn mobilnr mitt, og venter på en kode som ikke kommer!? Har prøvd sikkert 20 ganger snart.

Har sendt mail til flere adr jeg fant her på Hestemarked, men får ikke svar noen plass.

Hva skjer?? Dette er dårlig :(
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:47:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Dette er igrunn hovedproblemet til hestemarked.De sier ikke fra når nye ting skjer, og ikke klarer de å svare på brukerenes spørsmål heller. Selvsagt ser de denne tråden, de har bare ikke noe svar og unnlater derfor å svare. Det er trist.

Jeg er så glad for denne funksjonen som kanskje luker vekk en hel haug med useriøse profiler og tar opp plass her inne, men det er for gæli når de enda ikke har kommet med en forklaring på når problemene ventes løst.
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/02/2006 :  21:51:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jepp, er jo veldig kjipt at folk sliter med å vertifisere seg..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 26/02/2006 :  08:59:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
En mulig løsning kan være at den ikke gjennkjenner nr som begynner på annet enn 9 som mobilnr. Søs fikk ikke verifisert seg med et telefonnummer som begynner på 4, mens da jeg forsøkte å verifisere hennes vip med mitt nr som begynner på 9 fungerte det med en gang.
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2006 :  11:50:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En mulig løsning kan være at den ikke gjennkjenner nr som begynner på annet enn 9 som mobilnr. Søs fikk ikke verifisert seg med et telefonnummer som begynner på 4, mens da jeg forsøkte å verifisere hennes vip med mitt nr som begynner på 9 fungerte det med en gang.

Opprinnelig postet av lino

Nope, jeg har verifisert meg og mob nr mitt begynner på 4

Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 28/02/2006 :  12:44:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
når jeg trykker inn nr mitt og sender får jeg ikke koden tilsendt!! har prøvd 100 ganger, men ingen kode kommer. Dette gjør at jeg ikke kommer inn på medlemssiden min, og satt inn bilder osv.. blir bare innlogget. Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  16:04:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mix moderatorene må vel ha sett denne debatten nå? syns de *vulgert språk* for gi oss noe info! Hva skal de som ikke får verifisert seg gjøre!

Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 28/02/2006 :  21:15:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
ja, jeg har en del nye bilder og ting jeg vil forandre på vipen min!! Håper de kan få orden på dette snart!!!! Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.