hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Verifisering
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Verifisering
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Eikdokka

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:41:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Kjempeflott av Hestemarked!
Men jeg har ikke fått opp noe på medlemssiden min..

Therese
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 05/02/2006 :  18:47:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det kommer vel etterhvert
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 05/02/2006 :  21:37:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg har heller ikke fått med meg dette. Men det har vel strengttatt ikke noe med medlemsskap å gjøre hvis det er sånn dere skriver, men for å opprettholde vipen sin på. Og det er jo ikke så dumt. Tror jeg vil beholde min, fordi den er en enkel og grei presentasjon av meg, og det er jo kjekt når jeg henger rundt inne her stadigvekk...

Guro
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 08/02/2006 :  11:35:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
6kr er ikke engang en hovkrok. jeg har verifisert meg for lenge siden. De jobber vel med saken for å få dette til å gjelde alle. Det er ikke slik at hestemarked tjener 6 kr i året pr VIP, det koster masse penger å starte og holde i gang en slik tjeneste.

Egentlig skulle jeg ønske at det var begrensning på antall bilder og jeg. Til bildelagring finnes andre alternativer som photobucket. Så kunne Vipene faktisk vært en presentasjon, ikke et lagringssted. Men det er min mening.

Om det koster meg 100 kr i året å ha VIP så er det også helt ok, så lenge det samtidig blir gjort noe med problemene som ofte er på kveldene her, at man ikke kommer inn

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  00:28:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
syns det er helt greit :) men jeg har heller ikke fått opp noe slikt enda. 6 kr eller 100 kr spiller ingen rolle :) Verdt det!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 10/02/2006 :  01:01:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kjempeflott av HM, men jeg tilhører vel kanskje en av de få menneskene som ikke har mobil...
Renate
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  08:10:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
jeg har heller ikke fått noe melding om det..
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 13/02/2006 :  10:54:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg bare lurer på en ting med dette, som jeg ikke skjønte helt utfra det jeg leste.
Beholder hestemarked mobilnr mitt nå? Altså slik at de kan drive og sende meg ting?

Skjønte forøvrig når jeg hadde fått verifiseringen at det gjaldt hele mitt medlemsskap, ikke bare vipen. Og det er fortsatt greit, jeg bare liker ikke å gi ut mobilnr mitt, og jeg håper således at dette ikke er noe jeg nå har gjort "automatisk" gjennom denne verifiseringen (jeg har ikke ved tidligere anledninger oppgitt det noe sted på denne siden).

Guro
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  14:42:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kom til meg idag :) Hadde heldigvis igjen litt penger på kortet:o)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  15:01:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Jeg fikk spørsmål om verifisering først i går. 6 kroner er det definitivt verdt, kunne betalt 100 også jeg ;)
Bra hvis dette fører til sletting av medlemsskap/viper som ikke er i bruk.

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  21:07:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvor får dere det fra at det kun skal skje hvert halvår?
Jeg har allerede måttet verifisere meg tre ganger...på en måned.

Ikke at det gjør noe,men om jeg må gjøre dette hver gang jeg logger på,så kan det bli ofte ettersom jeg er innom fra jobben til tider også....

Ellers er det er et flott tilltak,så vi gjerne slipper unna noen av de falske vipene,og får en server som gjerne er hakket mer stabil... ;)

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Wendy-J

» VIP

Norway

Skrevet - 13/02/2006 :  22:03:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWendy-J  Svar med kopi av melding
Jeg har ennå ikke måttet verifisere meg... Lurer på når dette kommer til meg Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  10:52:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Jeg måtte gjøre det i går :-)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  11:28:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
står når du vesifiserer deg at det varer et halv år. Hvis du har vesifisert deg tre ganger på en mnd. er det noe som ikke er som det skal..

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 14/02/2006 :  16:45:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Har nå verifisert meg for tredje gang jeg :/
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.