hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvordan inkludere tekst?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvordan inkludere tekst?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  17:57:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Hvordan får der inkludert teksten i linken? Jeg får liksom bare frem linken f. eks

http://www.home.no/satansengel

, men vil gjerne at det står f.eks Min hjemmeside.

Noen som forstår?

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''

Lopke

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  18:36:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
skal det stå: www.home.no/min-hjemmeside????

for da må du kalle den siden som nå heter "satans engel" det den skal hete.. tror jeg om jeg forsto deg rett???
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  20:10:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Er det her på mixen du vil gjere det? eller på f.eks eget nettsted?

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  20:38:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Oj, dårlig forklart. Mente her inne på hestemarked. Slik som du f. eks har på signaturen din Lucinda; istedenfor adressen har du navnet på siden du linker til
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 28/02/2006 :  20:54:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
oki

det finner du under hjelp

men kort fortalt så gjør du så her:

[ url="linken her" ]Teksten din her[/url ] men obs, uten mellomrom inni [ ] da

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  08:07:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
ahaaa :) Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  14:46:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ah, takk for hjelp : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  14:59:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Si meg, er det ingen som bruker 'hurtiglinkene' på svarboksen? Trykker dere på denne så får dere opp en boks der dere skriver inn link og det som skal stå istede for link:

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  15:04:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der lærte jeg litt til.. takker Kristy :) Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  15:32:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Si meg, er det ingen som bruker 'hurtiglinkene' på svarboksen? Trykker dere på denne så får dere opp en boks der dere skriver inn link og det som skal stå istede for link:

Opprinnelig postet av kristy

Er det epost du skal sette inn da??. For det er det den knappen du har bilder av der gjør.

Denne her derimot setter inn url :

Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  17:03:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
HE HE.. Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  17:59:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid brukt den knappen. Ja, det står e-post på den, men man kan også sette inn link med den. Hestemarked. See? Bare fjern 'mailto:' som kommer opp i 'boks nr 2' (Og jeg er så flink til å forklare...), og sett in linken. Det som skal stå istede for linken kommer i 'boks nr 1'. Joda, setter inn link den og, men da vises hele linken. Og det kan jo ta opp mye plass om linken er lang...

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 01/03/2006 :  18:13:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har alltid brukt den knappen. Ja, det står e-post på den, men man kan også sette inn link med den. Hestemarked. See? Bare fjern 'mailto:' som kommer opp i 'boks nr 2' (Og jeg er så flink til å forklare...), og sett in linken. Det som skal stå istede for linken kommer i 'boks nr 1'. Joda, setter inn link den og, men da vises hele linken. Og det kan jo ta opp mye plass om linken er lang...

Opprinnelig postet av kristy

Denne setter ikkje nødvendigvis inn heile linken. Det er berre å skrive ="linken" inni url klammen det og teksten mellom url start og stopptagg. Men ja eg ser det går å bruke e-post knappen også.

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 03/03/2006 :  11:05:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Den var jo ganske enkel da Kristy! Takk ;-)
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.