hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilke saler har dere til islandshestene deres?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Islandshest/gangartsridning
 Hvilke saler har dere til islandshestene deres?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

hanfla

» VIP

Skrevet - 24/01/2006 :  17:00:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann... lurte rett og slett på hva slags saler dere har til hestene deres? og hvilke synes dere er bra/dårlige og hvorfor.?

Har selv en "billig" sal som jeg har en pro lite voilock under på den ene hesten min og har bestillt meg en ny Ken Taur Kar'i spesial islandssal som jeg håper blir bra til den andre..

men ja, fint om noen har noen innspill...

kikki&thokki

Skrevet - 24/01/2006 :  17:32:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Kraki-sal. Den var den korteste jeg fant. Litt på utkikk etter en kortere en og, men enn så lenge altså en kraki Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  18:56:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Har en AlliUnn Exclusive...
Men har veldig lyst på den nyeste til Draupnir,men litt dyr da;)

Gå til toppen av siden

Lukka, Solfari og Greta

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:01:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei jeg har en Draupnir sal, er også på utkikk etter en kort sal, noen som ambefaler noe til en ganske gunstig pris?
Greta Lind, Lukka og Solfari<3 Gå til toppen av siden

Berit_og_Glanni

Skrevet - 24/01/2006 :  19:17:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har en Olympic islandssal. Funker fint, men vil gjerne ha en Glad- sal... Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  19:31:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Har Top Reiter Sport, kjempe fornøyd!
Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Elisabeth E

Skrevet - 24/01/2006 :  19:41:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Ideal-sal.

Fantastisk, jeg har ikke funnet noen annen sal som tilfredsstiller kravene mine bedre.
Ligger bra på de fleste hester, og lages i alle mulige variasjoner.

Min er kort og bred!

Redigert av - Elisabeth E den 24/01/2006 19:44:41 Gå til toppen av siden

sarahk

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:05:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg rir nå med den nye draupnir fleksi.. kjempe god sal å er verdt alle pengene! den finnes i 16",17",17,5" 0g 18". Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  20:25:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Benni's Harmony allround m glatt sete.
Kort nok og bred nok til både meg og udyret.
Forhåpentligvis vil den ligge godt på baby'n også.

Veldig fornøyd. jeg sitter godt,den ligger godt på Kurr, kommer "nær" ham....Kjøper gjerne samme type igjen om jeg skulle trenge ny (men Stübbensalene har en tendens til omtrent å vare evig,så det spørs vel...) om den da hadde passet på den hesten den da skulle kjøpes til.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

kikki&thokki

Skrevet - 24/01/2006 :  21:24:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
har også ridd en del i bennis harmony men er ikke så glad i den. Sitsen blir litt feil, og det er litt "for mye" sal etter min smak. Men smaken er som baken=) Gå til toppen av siden

VerIng

Skrevet - 25/01/2006 :  21:11:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en Stübben Benny´s harmony elegant og er veldig fornøyd:). Gå til toppen av siden

Nikita

» VIP

Skrevet - 26/01/2006 :  09:46:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg har en Stubben Bennys Comfort 2. Jeg har prøvd top reiter og sleipnir på hesten min også. Av disse synes jeg Stubben kom best ut. Hadde egentlig tenkt å selge den, men jeg kommer tilbake til at den er ganske god allikevel! Det eneste minuset er at den har ribbesete, noe jeg synes er utrolig stygt.

Jeg har en slik pad-sak under som har antiskli på undersiden og ekstra polstring på utsiden og pels helt framme! Den er jeg veldig fornøyd med, og det blei en ny opplevelse med den salen etter jeg begynte å bruke den!

Skulle jeg kjøpt meg ny sal, kommer det til å bli en Àstund Winner! Har prøvd en slik på hesten min, og det var bare drømmen å ri i!

Stubben har gode og brede puter bak, så den ligger godt på hesten synes jeg. Den er dessuten 18" i sete (tror de bare kommer i 18"), så den passer for oss store jentene! Det er derfor jeg ikke synes Sleipnir og top reiter var noe for meg.

Det er en god sal til litt allround til en forholdsvis grei penge. Den koster 14 - 15 tusen ny. Det må en jo regne med hvis en skal ha noe som skal holde i mange år!

Jeg kan være enig i at Stubben salen er "litt mye sal". Men jeg som ikke driver aktivt med islandshest så passer den bra! Jeg satser heller på dressur med gutten min jeg
Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  14:15:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
På hesten jeg rir har vi en Stübben Benni's Harmony Comfort sal. Den er helt nydelig å stitte i:P
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

hanfla

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  16:20:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
ok, mye forskjellig her gitt... hvor kjøper dere draupnir salene
noen som har hørt noe om Ken Taur Kar'i sine islandssaler
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 29/01/2006 :  21:07:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Om man bruker Bennis Harmony Comfort-salen,kan det nok bli litt mye sal.Det var i allefall det jeg følte i den jeg red (eller ikke følte,hesten altså...)
Den er også den eneste av dem som kun er med ribbesete.
Ypperlig om man skal ut på tur over litt tid.

Har ikke Kari-salene laaange puter bak,eller var det tidligere og også de har gått inn i den nye hestevennlige generasjonen?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

hanfla

» VIP

Skrevet - 29/01/2006 :  21:54:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mulig de gamle hadde det men tror ikke det er det på den jeg har bestillt... ser hvertfall ikke sånn ut.. se her for mer info: http://www.agerstaridshop.nu/product_info.php?cPath=26_27&products_id=59 Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.