hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem har betydd mest?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hvem har betydd mest?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  10:12:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Ellers må jeg faktisk få skryte litt av Vanda Engelstad(?) hos Lefdals. Ingen kjent person, tror jeg, men WOW - hennes pedagogiske innstilling og rideinstruktør-"teft" overgår det meste jeg har møtt før. Kanskje med unntak av N.B.

Opprinnelig postet av Formosissima

Hun er nå ridelærer på Grorud Gård i Andebu.

Opprinnelig postet av Rebekka

Okei. Jeg hadde henne som instruktør når jeg var på Lefdals i 2002, red på viderekommendegruppen. Hun var som nevnt veldig pedagogisk flink, og kom kun med konstruktiv kritikk og lot oss utvikle oss i vårt naturlige tempo. :-)
Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  22:45:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Hehe, nå ble jeg frista til å ta en liten helge rideleir der oppe. Har aldri hatt Vanda som ridelærer før og sånn som du beskriver henne virker hun jo utrolig flink og "riktig".
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Rosita!

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  01:16:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRosita!  Svar med kopi av melding
Husker ikke navnet på dem jeg red for som liten....
Men etter at jeg begynte aktivt med Islandshest er det nok Nils C. Larsen som jeg har vært mest fornøyd med.
Veldig flink til å lære fra seg og måten han gjør det på og en drit kul person i seg selv;)
Fins abselutt ingenting negativt om ham...

Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2006 :  11:20:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Malvin Paulsen og Camilla Wetteland tror jeg.

camilla tror jeg da er hun som nå driver skjærgården ridesenter i langesund.. Hun sparket liksom liv i meg etter år med humping og fikk meg til og bli litt mer inntresert i "ridning" ikke bare skumping på den søte lille ponnien.

Malvin fordi han er en enorm personlighet og menneskekjenner, utrolig fin fyr. og morsom og ri for..

Tanten min Anne har vel gitt meg denne store gaven med hesteinteresse og har også vært ridelæreren min i noen år, hun har vært mitt store idol og sånn jeg ville bli!! he he..

mvh Mia..... Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.