hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Alvøen Ridebutikk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Alvøen Ridebutikk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  00:07:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Vurderer å høre med dem om de kan prøve saler på hesten min.

Noen som har peiling på hvor mye det vil koste?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

Nora og Phaulius

Skrevet - 13/01/2006 :  06:47:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner ikke til Alvøen ridebutikk og skal ikke si noe stygt om dem. Men jeg ville heller kontaktet en salmaker eller proffesjonell saltilpasser. Jeg har brent meg på å stole på butikken når jeg skulle kjøpe sal. Jeg viste ikke bedre, salen lå dårlig og hesten fikk vondt.

Det er verdt penga å få en skikkelig sal til både deg og hesten.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  08:38:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Gard som driver Alvøen Ridebutikk stiller gjerne opp og hjelper deg med saltilpassing. Jeg vet ikke hva han tar, og om han tar noe, så det må du nesten høre med han om. Men han reiser gjerne rundt. Og jeg tror uannsett han ikke tar mye.

Jeg har aldri brukt Gard til saltilpassing selv, og han er ikke utdannet salmaker. Men han har mange års erfaring både med hest, og ved jobbing i hesteutstyrsbransjen, så jeg tror han er noenlunde kompetent til å finne en sal som passer likevel. Han har også et stort utvalg saler inne som gjør at du har litt å prøve ut (det er ikke vanlig at hesteutstyrsbutikker har så mye inne på lager, så dette er nok en fordel for deg). Vet dog at han selger endel Wintec (du var vel i utgangspunktet interessert i Griffin? Det er jo litt samme type sal), kanskje det er noe som kan passe deg dersom den ligger godt på hesten din. I tillegg har han Bates som også selger bra. En litt rimelig lærsal, som sikkert kan være fin for vurdering. Også noen litt dyrere alternativ som Stübben, Prestige og Pessoa. Hør med han, han kjenner vel til det han har best Jeg har liten erfaring med disse salene selv, og jeg vet jo heller ikke hva slags type sal du er ute etter. Det er jo også litt avgjørende.

Det som er veldig leit med Bergen (forsåvidt langstrakte Norge generelt) er at det ikke finnes noen salmakere eller profosjonelle saltilpassere der, så det er igrunn håpløst å få til noe slikt. Vet at man tidligere har bestilt saltilpasser fra Østlandet til Bergen for å prøve ut, men da bør man gå endel folk sammen for å få til dette.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Eponas

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  19:23:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Du kan trygt ta turen til Gard ;) Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 12/02/2006 :  22:50:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Hei!
Gard (driver alvøen ridebutikk) er kjempegrei og behjelpelig når det gjelder å prøve saler=) han tar med seg masse ut, og tror ikke ha tar noe for dette? hvertfall ikke noe mye...
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.