hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sangen i lecablokk-reklamen.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sangen i lecablokk-reklamen.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  10:19:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Noen som vet hva den heter? Den er så stilig :-P

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  11:16:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
om jeg tenker på rette reklamen, er ikke det bl.a Sam Cooke eller noe som synger den? Samlecden hans går i hvertfall ørten ganger på reklame nå og der er den sangen jeg tenker på i hvertfall. Han har forresten mange andre sanger som er fine. Litt kjapt søk her på nyeste cden "portrait of a legend" viser mange spor men kan det være Chain Gang du leter etter? Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  11:27:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror det er Chain Gang ja. *Laste den ned når jeg kommer hjem*

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  14:31:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var Chain Gang. Så nå sitter jeg å digger Sam Cooke .

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  16:31:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Okei, tusen takk :-D Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  16:50:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Ganske kul sang ;) *Har lastet den ned nå*
www.hestene.no Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 09/01/2006 :  17:09:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Its cool. En klassiker.
Den ble gitt ut allerede i 1959-60 med Sam og Charles Cook.
Har også vært poppis i amcar-miljøet i mange år-typisk 50,s låt.

Det er samme mann som også ga ut <Wonderful World>.
Sikkert hørt den.
Har vært på no reklame-greier også.
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/01/2006 :  18:45:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Blæh, slike takkler jeg ikke *Sjekker om de har en god remix*

Redigert av - Bustetrollet den 09/01/2006 18:46:27 Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  20:20:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
alt er vist bare spy og blæh for deg Kristine... Kan du ikke bare ikke si noe og heller lete etter en remix uten å måtte akke deg så veldig over en musiker som faktisk har utrettet en hel del og som faktisk blir husket 50 år senere. Tranceremixer eller hva du nå måtte være ute etter er glemt om 10 år så noe bra er det nok også med klassikere som Sam Cooke selv om du ikke synes det. La nå andre kose seg med det Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  20:30:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Det var ikke dette jeg spurte om. Jeg spurte om noen kjente til sangen. Ikke hva folk synes om den.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  22:36:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ikke bare jeg som synes den er tøff altså! :D Men mener at jeg hørte et klipp av samme sangen på den reklamen til Sam Cooke, så da blei jeg glad. Har dog enda ikke fått sjekka det.. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/01/2006 :  22:44:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Det var ikke dette jeg spurte om. Jeg spurte om noen kjente til sangen. Ikke hva folk synes om den.

Opprinnelig postet av Formosissima

Akk og ve. Jeg er faktisk ikke den eneste som sa min mening her.
Typisk at det er slik at de som kommer med sin mening, som i dette tilfellet var negativ, får kjefta

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/01/2006 :  23:57:42  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
alt er vist bare spy og blæh for deg Kristine... Kan du ikke bare ikke si noe og heller lete etter en remix uten å måtte akke deg så veldig over en musiker som faktisk har utrettet en hel del og som faktisk blir husket 50 år senere. Tranceremixer eller hva du nå måtte være ute etter er glemt om 10 år så noe bra er det nok også med klassikere som Sam Cooke selv om du ikke synes det. La nå andre kose seg med det

Opprinnelig postet av xxxoooxxx

Altså trancen ikke er blitt "hengede" mere enn 10 år er for at den ikke har slått igjennom for fullt før begynnelsen på 90tallet og dagens trance med den utviklingen vi har i dag har ikke vært i 5 år en gang. Trance er respektert på samme nivå som andre slagere,men det varierer like mye på kvalitet der som på vanlig musikk. Det er leken med effektene som er nøkkelen,du kan ikke si at de blir glømt etter 10år med mindre du har interesse for trance. Det er utrolig mye kvalitet trance der ute,å med Djèr som er verdens berømt for kunnskap og evne til å prestere og ikke for å underholde fjortisser eller noe. Trance er hatet og elsket,men bør aldeles ikke dømmes pågrunn av teite svenske jadde eller lignende.

Trance er en transe! Gjentatte melodier og effekter som setter folk i en utrolig sjelfull stemning. Uansett så henger du deg ikke opp i utvendige faktorer fordi du ikke ser for deg bandet,det er kun deg og musikken og ikke noe idol å henge seg opp i. Det interesange med trance er behandlende for meditasjon og avvending samenheng for alkohol eller annen rus. Det er vitenskaplig bevist at trance har beste effekt på menneskets jærne,virker stimulerende og avslappende.

Bare ta en titt på DJ tiesto, han er den som slo igjennom med trance i Norge, å han er ikke noen gammel mann,så dagens trance har lenge igjen før vi kan kalle den 10 år. :)

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  00:21:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
missy: Dette har ingenting med tråden min å gjøre. Kan det muligens tas opp et annet sted? Jeg har ingen interesse av oste-trance og fjortispop. :-) Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  07:21:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
jeg forsvarte min musikksmak like mye som du gjør. Å jeg ga tilbake melding på et innlegg jeg. Å du er ikke rette person til å kritisere Kristine for at hun sa det hun sa om din musikk, når du selv svarer meg slik. Så da er det unødvendig av deg å komme med en slik kommentar. Var det ikke du som var så opptatt av å ikke støte noen? Vell,du støtet vel kanskje noen nå!
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  07:52:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
missy: Dette har ingenting med tråden min å gjøre. Kan det muligens tas opp et annet sted? Jeg har ingen interesse av oste-trance og fjortispop. :-)

Opprinnelig postet av Formosissima

HA HAH AH AHA HA der føyk kaffen min ut på pc skjermen..
sprutler!!!!!
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.