hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Sangen i lecablokk-reklamen.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Sangen i lecablokk-reklamen.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  07:57:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg forsvarte min musikksmak like mye som du gjør. Å jeg ga tilbake melding på et innlegg jeg. Å du er ikke rette person til å kritisere Kristine for at hun sa det hun sa om din musikk, når du selv svarer meg slik. Så da er det unødvendig av deg å komme med en slik kommentar. Var det ikke du som var så opptatt av å ikke støte noen? Vell,du støtet vel kanskje noen nå!

Opprinnelig postet av missy_

Jeg lurte på hva en sang i en reklame het, ikke verre enn det. Har som sagt ikke noe behov for ostetrance og fjortispop :-) Har jeg vært opptatt av å ikke støte noen? Jeg er vel mer opptatt av at lover og regler fortsatt gjelder på Internett.

Dessuten tror jeg Kristine og Rosita kan svare for seg selv.
Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  11:12:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Kristine: jeg mente den konkrete sangen, altså om det finnes en tranceversjon av sangen Sam Cooke synger, så er ikke det en sang som går inn i historiebøkene akkurat, mens Sam Cooke sin versjon allerede er der. Noen lang avhandling om trance trenger jeg ikke, jeg kjenner sjangeren godt.

Mitt siste ord i saken =)
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  14:48:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
jeg forsvarte min musikksmak like mye som du gjør. Å jeg ga tilbake melding på et innlegg jeg. Å du er ikke rette person til å kritisere Kristine for at hun sa det hun sa om din musikk, når du selv svarer meg slik. Så da er det unødvendig av deg å komme med en slik kommentar. Var det ikke du som var så opptatt av å ikke støte noen? Vell,du støtet vel kanskje noen nå!

Opprinnelig postet av missy_

Jeg lurte på hva en sang i en reklame het, ikke verre enn det. Har som sagt ikke noe behov for ostetrance og fjortispop :-) Har jeg vært opptatt av å ikke støte noen? Jeg er vel mer opptatt av at lover og regler fortsatt gjelder på Internett.

Opprinnelig postet av Formosissima

Eh? Jeg svarte ikke for henne heller. Jeg forklarte hvorfor trance ikke er blitt husket i 10 år,når den faktisk ikke har eksistert i norge så lenge. Enkelt og greit. tror jeg kan huske noen med at ting kunne støte noen med den "hvor kommer navnet "faen" fra"? Menmen,med mindre det er regler på nette for å si mine meninger å forklare hvorfor trance ikke kan sammen lignes med gammel musikk.

Da har jeg fått sagt det jeg ønsket.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/01/2006 :  14:58:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vel, jeg er ikke helt ups heller da..

Men når du starter en tråd, så må du regne med og få svar, båden litt utenom og innenom spørsmålet.
Eller så får du skrive noen regler da, som sier ditt og datt. Men som sagt, så var jeg ikke den eneste som sa min mening om sangen.

Ler bare vidre jeg, skjønner ikke at voksne mennesker kan oppføre seg slik.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  15:35:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
missy: Du kan overhodet ikke sammenligne en debatt om musikk med religion.

Kristine & Rosita: Ja, man må regne med å få svar. Gode svar, saklige svar, svar som stiller seg uenig. Men å skrive svar bare for å skrive er ikke alltid like bra. Det er ingen som bryr seg om antall poster på dette forumet, bare hva man har å komme med.
..og voksne mennesker? Tja. Jeg føler meg ganske barnlig i dag, jeg.
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  15:56:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
missy: Du kan overhodet ikke sammenligne en debatt om musikk med religion.

jeg har da heller ikke gjort det. Jeg sa det at du var opptatt av at ikke noen skulle føle det støtende på den debatten. Sammenligner ikke musikken med religion heller. Jeg bare minnet deg på dine egene ord i den debatten om å føle ting støtende. Så har ikke noe med religion å gjøre,bare din egen kommentar. Men er ikke interessert i å diskutere dette,jeg skulle si hva jeg har sagt:)

Les innlegget mitt en gang til så kanskje du ser en sammenheng. Hvis ikke så kanskje det er en idee å la være å irritere deg over det:)

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:12:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
missy: Dette har ingenting med tråden min å gjøre. Kan det muligens tas opp et annet sted? Jeg har ingen interesse av oste-trance og fjortispop. :-)

Ostetrance....

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:25:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
missy: Jeg er ikke irritert, bare lettere ja, over at du kan dra inn "faen"-debatten i dette. For ja, folk kan bli støtt av det fordi det handler om et livssyn - og så vidt jeg husker var det slettes ikke bare jeg som reagerte i den debatten - og den ble tatt vekk. Låter gjort til "trance" og annen liksom-musikk faller ikke inn under det :-) Men dette avslutter vi nå.

Lopke/Kurre: Det er min kjære som har innført ordet ostetrance. Han er musiker og lager hardcore greier, langt fra trance. Husker ikke hva det heter i farten. Han misliker masseprodusert "trance" sterkt.
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:28:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ostetrance ordet skal jeg huske :) og fjortispop.. det stod godt ilag.. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  17:53:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Eller "ostepop" og "fjortistrance"

*flirer*

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  18:10:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
missy: Jeg er ikke irritert, bare lettere ja, over at du kan dra inn "faen"-debatten i dette. For ja, folk kan bli støtt av det fordi det handler om et livssyn - og så vidt jeg husker var det slettes ikke bare jeg som reagerte i den debatten - og den ble tatt vekk. Låter gjort til "trance" og annen liksom-musikk faller ikke inn under det :-) Men dette avslutter vi nå.

Lopke/Kurre: Det er min kjære som har innført ordet ostetrance. Han er musiker og lager hardcore greier, langt fra trance. Husker ikke hva det heter i farten. Han misliker masseprodusert "trance" sterkt.

Du skjønner fremdeles ikke hva jeg mente ser jeg. Skal si meg enig i masse produsert trance er grusomt. Å mange av remixene er elendige,men det finnes kvalitet trance også. Like greit som vi har britney spearc og jonny cash! Noen får det til, noen ikke!! Sånn er det med det meste. Så noe er vel ostetrance eller fjortiss trance, det er jeg enig i,vi har jo Jadde og andre dårlige"DJer" . Det som er så synd er at de trance sangene som er på mcmusic cder er slike ofte svenske dårlige djer. Å det gir et fjortiss inntrykk,å det er synd. For ekte trance har ikke noe med fjortiss å gjøre. Men det er like mye tull der som i vanlig artist verden.

Å for siste gang,jeg har ikke prøvd å dyttet det under religion!

Sier meg ferdig med dette nå,siden du ikke klarer å tolke et innlegg fra meg riktig. Å ikke kommer med noe særlige fornuftige svar heller. takker for meg i denne debatten:)

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/01/2006 :  18:23:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Haha! Trance er ikke bra.

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:01:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ostetrance..hi hi..hikster fremdeles av latter...
www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:33:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Haha! Trance er ikke bra.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

"OK". Det samsvarer ikke helt med den første posten din.
Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  20:53:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Me 19 years old, me like trance, me feel weirdo! Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.