hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bratz
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Bratz
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  19:13:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte le når jeg så reklamen. Drittunge-dokkene har gitt ut CD!

Bustetrollet

Skrevet - 01/01/2006 :  19:31:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var vel unødvendig?

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  19:56:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Unødvendig innlegg. Sikkert mange som liker de dokkene og den musikken. Jeg gjør det ikke, men sikkert endel unge jenter som gjør det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  20:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig. Jeg liker faktisk "So Good" sangen, og har lasta den ned!
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  20:22:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Har aldri skjønt meg på de greiene der jeg. Er det nå jeg skal begynne å føle meg gammel..? Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  20:26:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
<bitchmodus>Sorry, men nå måtte jeg trekke på smilebåndet, K&R og Mari. Jeg kan ramse opp en rekke debatter/innlegg som er like "unødvendig" som denne - blant annet en debatt som nylig gikk, angående hvor ordet "faen" kommer fra (men jeg lar vær). Jeg tror ganske så bombastisk at det er langt fler som lar seg støte av en slik unødvendig debatt, enn at et leketøysmerke har gitt ut CD. :-)</bitchmodus> Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  20:45:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
har ikke hørt om dem en gang jeg da...
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  20:56:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Ikke jeg heller, kross..

Forøvrig sier jeg meg enig med Formosissima.

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  21:05:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<bitchmodus>Sorry, men nå måtte jeg trekke på smilebåndet, K&R og Mari. Jeg kan ramse opp en rekke debatter/innlegg som er like "unødvendig" som denne - blant annet en debatt som nylig gikk, angående hvor ordet "faen" kommer fra (men jeg lar vær). Jeg tror ganske så bombastisk at det er langt fler som lar seg støte av en slik unødvendig debatt, enn at et leketøysmerke har gitt ut CD. :-)</bitchmodus>

Opprinnelig postet av Formosissima

*Ler meg skakk*

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  21:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
bratz.. sånne store barbiedukker som 6 åringer leker med! Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/01/2006 :  21:38:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
bratz.. sånne store barbiedukker som 6 åringer leker med!

Opprinnelig postet av Lopke

Jeg vet av 14åringer som har det også.

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 01/01/2006 :  21:41:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<bitchmodus>Sorry, men nå måtte jeg trekke på smilebåndet, K&R og Mari. Jeg kan ramse opp en rekke debatter/innlegg som er like "unødvendig" som denne - blant annet en debatt som nylig gikk, angående hvor ordet "faen" kommer fra (men jeg lar vær). Jeg tror ganske så bombastisk at det er langt fler som lar seg støte av en slik unødvendig debatt, enn at et leketøysmerke har gitt ut CD. :-)</bitchmodus>

Biaaaaaaaatch *sagt på 'Terkel i Knipe'- Terkel måten..*

Edit, mangla ett ord..

Redigert av - Bustetrollet den 01/01/2006 22:05:12 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  22:03:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

hehe, bare si hva du vil, vipper ikke meg av pinnen.

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  22:36:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Formosissima: Haha, <bitchmodus> Ler meg skakk ;)
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  23:35:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mari: Tenkte kanskje det var noe å tenke på jeg da, siden du trakk inn at oj, noen kunne la seg støte :-) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  23:41:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mari: Tenkte kanskje det var noe å tenke på jeg da, siden du trakk inn at oj, noen kunne la seg støte :-)

Jodajoda, skjønner pointet ditt, men har jo sagt unnskyld for den tråden ganske mange ganger nå.

Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.39 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.