hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 navn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  02:01:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Jeg skal også bytte etternavn! Gurnnen er at jeg ikke VIL ha navnet.. Enkelt og greit.. Pappa`n min dro fra meg, så synes ikke jeg skal bruke det.. Det skal han ikke få gleden av..!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  13:39:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
jeg vil aldri skifte navn
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  18:31:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Heter Ane, men i utgansgpunktet skulle jeg hete Tirill eller Tonje...Joa, greie navn, men ikke meg i det hele tatt!

Ane er jo et ganske kjedelig navn da men...blæ

Er ellers ganske fornøyd med navnet mitt og har på ingen måte planer om å skifte det. Men hvis jeg gifter meg vet jeg ikke ang etternavnet. Må jeg rømme landet og skaffe identitet() får fantasien løpe litt....hehe

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 01/01/2006 :  18:36:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg har alltid synes navnet mitt var ok, helt til jeg flytta til England... Er det så !"# vanskelig å si A-N-N-I-K-E-N?? Tydeligvis.. Så nå heter jeg Anakin.. Og de som er litt inne på Star Wars vet jo at dette også er et guttenavn til alt overmål... Jeg kommer til å gi mine eventuelle barn internasjonale navn! Sparer dem for endel..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Hehe, i England heter jeg Mary jeg. Søskenbarnet mitt Ragnhild blir bare kalt Rags fordi ingen av de engelskmennene jeg har møtt greier å si Ragnhild

Opprinnelig postet av Mari^_^

Haha! "Rags" betyr "filler", så det er kanskje ikke det beste kallenavnet det heller?

Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  04:23:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hehehe,syns tanken på å få litt tillegsnavn er helt suuuper.Jeg ville jo ikke bytta bort de gamle,bare lagt til litt fler!
Har de siste årene blitt kallt Lise Andre(grunnet etternavnet aamodt(Kjetil Andre Aamodt er en slik ski figur)

Ingen kaller meg Lise Cathrin som jeg egentlig heter...bare Lise.Og hvor mange mobbe navn har du da?
Legg til din favorittmelodi og syng med:
Lise
spise
grise
kvise
knise
prise
rise
glise...sikkert fler også;)
Jajja,vurderte lenge å bytte navn til Oliver(etter Oliver Twist)men katten min fikk navnet isteden.
Kommer garantert til å legge på masse tull i navnerekka mi etterhvert!
(men bytter ikke etternavn for noen...eventuell mann får heller ta mitt om han på liv og død vil hete det samme)

Formosissima:Syns både Silje og Erica er kjempefine navn...så hvorfor ikke ta til deg det ene:)
Erica er litt sånn magisk navn:)

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 03/01/2006 :  07:26:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Haha, jeg heter Isabel (MERK: med en "L"). Hvordan blir det i utlandet? IceBell? Hehe..
Vil hete Ida, jeg ;-)

Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

siljemarie
» VIP

Skrevet - 03/01/2006 :  18:06:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan ikke akkurrat si at jeg er så veldig fornøyd med mitt navn heller.. ): Men nå heter jeg jo det da, og har egentlig ikke planer om å bytte. Det hadde blitt litt stress, så må jeg liksom si til alle at de må kalle meg noe annet...

Hvis jeg engang gifter meg kommer jeg nok til å bytte etternavn da. Men ellers kommer jeg ikke til å gjøre det.
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.