hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - navn
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 navn
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

ChristinaOgGampene
» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  16:05:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
har alltid hatt lyst til og hete Tonje-Christin ... pappa ville jeg skulle hete det, men som vanlig fikk mamma vilja si, så jeg ble oppkalt etter ei venninne av mamma, fordi hu venninna var så pen:S

aldri likt christina, er nesten ingen som klarer oig skrive det riktig med CH.

Det er vanskelig å være kvinne - en skal tenke som en mann, se ut som en ung pike og arbeide som en hest...:P Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 30/12/2005 :  16:15:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Jeg har alltid synes navnet mitt var ok, helt til jeg flytta til England... Er det så !"# vanskelig å si A-N-N-I-K-E-N?? Tydeligvis.. Så nå heter jeg Anakin.. Og de som er litt inne på Star Wars vet jo at dette også er et guttenavn til alt overmål... Jeg kommer til å gi mine eventuelle barn internasjonale navn! Sparer dem for endel..
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  19:51:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg syns navnet mitt er helt greit... det er ikke så mange som heter det, tror jeg... jeg vet om ei som heter det samme, men det skrives litt anderledes, jeg heter Siv Anette, mens hun heter Siw Annette...
men det er jo ALDRI noen som klarer å si/skrive det rett til å begynne med... har blitt kalt mye rart jeg... Siw Anette, Siw Annette, Siw/v Anita, Liv Anita, Liv Anette, Siv/w Anett, Liv Anett også var det engang en liten møkkaunge som bodde i nærheten som aldri sa Siv, hun sa Sild Anette! ser jeg ut som ei sild kanskje???
også mange som synes etternavnet mitt er hysterisk morsomt siden det kan til forveksling kan likne litt på "Bolognese" men etternavnet er sjeldent i norge og det er kun slekta mi som har dette navnet... det ble endret for mange, mange,mange år siden, fordi farfaren min syns Hansen var for vanlig, så navnet vårt har utspring i plassen slekta mi kommer fra...så i og med at navnet er så spesielt har jeg lyst til å videreføre det:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  20:19:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har alltid synes navnet mitt var ok, helt til jeg flytta til England... Er det så !"# vanskelig å si A-N-N-I-K-E-N?? Tydeligvis.. Så nå heter jeg Anakin.. Og de som er litt inne på Star Wars vet jo at dette også er et guttenavn til alt overmål... Jeg kommer til å gi mine eventuelle barn internasjonale navn! Sparer dem for endel..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Hehe, i England heter jeg Mary jeg. Søskenbarnet mitt Ragnhild blir bare kalt Rags fordi ingen av de engelskmennene jeg har møtt greier å si Ragnhild

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  21:21:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Vel, jeg heter egentlig Wenche Elisabeth, men bruker bare Wenche, er så sinnsykt tungvint å si hele regla..:p liker det egentlig ikke heller, hehe.. Men har lyst til å forandre på etternavnet mitt litt senere i livet. Bor jo på en gård som heter Mellom Rustad, og i alle generasjoner som har bodd på gården her, har Rustad vært etternavnet, så jeg har lyst til å bytte til Wenche Elisabeth Rustad :) Er redd navnet kan bli borte hvis jeg ikke gjør det, samtidig som det også skaper litt mer historie for gården hvis jeg tar det etternavnet.
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  21:27:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Heter Ragnhild og er egentlig fornøyd med det. Det er liksom meg. Kunne ikke tenkt meg å bytta navn. Ei heller etternavn. Jeg er den eneste i min familie som fører det navnet videre, så det kommer jeg nok ikke til å bytte.
Var veldig gøy da vi var i Thailand da. Der var det virkelig ingen som klarte å uttale navnet mitt. Nærmeste jeg kom var en som sa "Lhåni" sånn omtrent. Skal ikke påstå at navnet mitt er så veldig internasjonalt iallefall.
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  22:04:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kommer til å gi mine eventuelle barn internasjonale navn! Sparer dem for endel..

Opprinnelig postet av Anniken B.

Jeg er enig med deg i den. Nå heter jo jeg Liz, som er så internasjonalt som det kan bli, og et er jeg veldig glad for

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:33:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Vel, prøv å dra til utlandet med navnet Silje. Det er ikke fult så artig. Jeg er silly. Samme hvor jeg er :-P Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  22:40:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
hvordan ville de i utlandet uttalt Siv Anette da...? Sif Annt? hmmm... ble litt nysgjerrig...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  23:06:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Før kunne jeg ikke fordra navnet mitt, verken fornavn eller etternavn. Men nå kunne jeg aldri tenkt meg å bytte. Folk kjenner meg som Lill, hadde vært litt rart og plutselig si at"nei, jeg heter ikke Lill jeg, nå heter jeg Live nå"... Tror man får ta til takke med det navnet man har jeg, tilslutt blir man vandt til det uansett =) Etternavnet mitt er såpass kjent her jeg bor, og det er et navn jeg har blitt stolt av opp igjennom årene så det kommer jeg nok aldri til å bytte ut, selv om jeg evnt. skulle gifte meg en dag...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  00:05:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Karen Marie. nje, liker det ikke. Marie er greit, men karen nei.. kunne aldri tenkt meg å bytte navn, tenk for en omstilling for alle du omgås.. det hadde jo blitt helt underlig, i begynnelsen hvertfall!
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  01:00:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Karen er et av de fineste navnene jeg vet om, men det også kommer anpå hvordan man uttaler det. Jeg er litt sær sånnsett.. hehe
Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

-Kristina-

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  23:27:24  Vis profil  Send %s1% en ICQ melding-Kristina-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Kristina-  Svar med kopi av melding
Er ikke fornøyd med navnet mitt, heter Kristina..
syns det blir for orginalt..
hadde jeg byttet, så hadde det nok blitt til Anine, syns det er så fint :)
Men vil ikke skuffe mamma/familien, så skal aldri bytte navnet mitt..

Smil til verden, og verden smiler tilbake :) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  23:35:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Karen er et av de fineste navnene jeg vet om, men det også kommer anpå hvordan man uttaler det. Jeg er litt sær sånnsett.. hehe

Opprinnelig postet av lino

Mhm, synes også det er et vakkert navn.. Både min lærer, min mormor og min lillesøster heter det..

Synes det er finest med uttalen her - der vi dropper e'n - Karen uttales --> "Karn", men stadig flere sier "Karen" slik det skrives.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 01/01/2006 :  01:35:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg uttaler det Karen.
De fleste som snakker min dialekt sier Ka'arn. *grøsse*

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.