hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Grrr,jeg kommer ikke inn på vipen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Grrr,jeg kommer ikke inn på vipen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  20:34:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hver gang jeg taster brukernavnet kommer det opp at det er feil...og det er det jo,for det er helt forandra plutselig...det forandrer seg selv på en måte...
Skikkelig iriterende!

Vindur4-ever

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  00:09:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skjønner ikke helt!?
Isabel og Perla for alltid <3 Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  14:38:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Nei.
Da er vi to.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  20:40:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
kansje noen har funnet ut passordet ditt og gått inn på vipen din og forandret passord...
så har de byttet nick også..
det forandrer seg ikke av seg selv vet du!
merkelige greier

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 30/12/2005 :  21:02:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men det er jo bare å dra inn på VIPen din å sjekke om navnet er det samme. Du trykker jo bare på denne: » VIP som står under bildet ditt. Les gjennom VIPen din å se om noe er forandret. Synes du burde trykke på den "jeg har glemt passordet" knappen, så får du jo det passordet, og er det ikke det samme, så er det jo helt klart at noen har endra det, men da får du jo iallefall logget deg inn, og bytta passord ;) Skjønner?

Men du kan jo bare ta kontakt med hestemarked med en gang også ;)

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  02:28:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Isabel och Perla:Har selvsagt prøvd allt det.Har laga ny vip nå,gidder virkelig ikke å mase videre om den gamle.Syns det vart rart bare...veeeldig rart!Og jeg gidder jo ikke å laste opp alle bildene på nytt...så den nye vipen blir jo litt"mindre".
Menmen,jeg kommer til å ta kontakt med hestemarked.
Var ikke passordet det var noe galt med.

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  02:29:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Og ikke brukernavn.
Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  03:02:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Hva het den forrige vipen din da Lise?

Guro
Gå til toppen av siden

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  03:45:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Samme som jeg bruker hær på mixen.
Lise&Vindur;)
Min nye er Vindur&Lise
Så brukernavn og passord funker fint på mixen...bare ikke på hestemarked...:S

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  08:31:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Du kan nok oppleve at det skjer feil når du har mystifistiske tegn i brukernavnet. ;) er typisk en mystifistisk kombinasjon (særlig ; som bruker i forbindelse med webprogrammering). & også forsåvidt. Et brukernavn kun bestående av bokstaver og eventuelt tall bør være bra.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Isabel och Perla

» VIP

Skrevet - 31/12/2005 :  08:42:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Isabel och Perla:Har selvsagt prøvd allt det.Har laga ny vip nå,gidder virkelig ikke å mase videre om den gamle.Syns det vart rart bare...veeeldig rart!Og jeg gidder jo ikke å laste opp alle bildene på nytt...så den nye vipen blir jo litt"mindre".
Menmen,jeg kommer til å ta kontakt med hestemarked.
Var ikke passordet det var noe galt med.

Opprinnelig postet av Lise&Vindur;)

Ok, bare forslag

Vindur+Zehra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  04:40:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVindur+Zehra  Svar med kopi av melding
Hahaha,alltfor mystefistisk ivertfall.Er på tegnet ;
at det går galt.
Og tror du ikke skrulla har laga ny vip med tegnet &...?
Joda,men takket være litt fornuftige svar skal jeg forandre:P
Takker Spoff!:)!!

Vindur4-ever
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  18:01:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Skjedde med meg også en gang, men da jeg endelig kom innpå byttet jeg passord.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  14:53:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Har akkurat det same problemet no.. eg har = i brukernavnet, og der er det ein feil.. Kva kan ein gjere då? må ein berre lage seg ny? eg har kjempe masse innpå vipen eg IKKJE vil slette!
Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  14:56:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har akkurat det same problemet no.. eg har = i brukernavnet, og der er det ein feil.. Kva kan ein gjere då? må ein berre lage seg ny? eg har kjempe masse innpå vipen eg IKKJE vil slette!

Opprinnelig postet av Oxhovd Victoria=o)

Lage nytt brukernavn?

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 09/03/2006 :  15:51:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Oxhovd Victoria=o)

Lage nytt brukernavn?

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

men om man ikke kommer seg inn på medlemssida får man heller ikke byttet noe brukernavn.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.