hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Grrr,jeg kommer ikke inn på vipen!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Grrr,jeg kommer ikke inn på vipen!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  19:59:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Har akkurat det same problemet no.. eg har = i brukernavnet, og der er det ein feil.. Kva kan ein gjere då? må ein berre lage seg ny? eg har kjempe masse innpå vipen eg IKKJE vil slette!

Lage nytt brukernavn?

men om man ikke kommer seg inn på medlemssida får man heller ikke byttet noe brukernavn.

Nettopp!

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 09/03/2006 :  20:32:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm.. Mystifistisk

Gå til toppen av siden

MoNiKa=D

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  17:26:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoNiKa=D  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoNiKa=D  Svar med kopi av melding
Har akkurat det samme problemet med min"=" jeg også...=(
Men er jo litt rart at vi kan logge inn på mixen men ikke på hestemarked sia...=S
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 20/03/2006 :  17:40:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
tror det er 2 servere.. Gå til toppen av siden

MoNiKa=D

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  18:17:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMoNiKa=D  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMoNiKa=D  Svar med kopi av melding
Åja...=P jaja... Men tror dere hestemarked kan fikse det så man kan logge innigjen.. Har sendt mail til dem, men ikke fått noe svar enda... Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  22:52:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samme problemet her!! Brukernavnet mitt er Lita<3, men det har ikke vert noe problem tidligere... Har prøv alt :( Har også sendt mail til hestemarked, og håper at de kan få fiksa det. Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 24/03/2006 :  10:44:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg har også samme problem. Jeg har sånn autologin, som har gjort at det hele tida har vært i orden på PC'n hjemme her. Men n\år jeg skulle logge meg inn på PC'n på skolen, fikk jeg opp at brukernavnet eller passordet var feil. Så dum som jeg var, måtte jeg jo prøve å logge meg ut når jeg kom hjem, og da kom jeg jo selvfølgelig ikke innpå igjen hjemme her heller. Så her sitter jeg da, uten å få logga meg inn. Jeg vil ike lage ny VIP, fordi jeg har en del bilder der som jeg ikke får tak i lenger, og det går jo heller ikke ann å kopiere bildene fra VIP'en..

Kan MIX gi oss svar på dette kanskje?

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  20:59:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg vil ike lage ny VIP, fordi jeg har en del bilder der som jeg ikke får tak i lenger, og det går jo heller ikke ann å kopiere bildene fra VIP'en..
Opprinnelig postet av Wenche=)

Om du ikke finner ut av det, og må lage en ny vip kan jeg en kopierings-kode, så jeg kan sende deg de bildene du vil ha...

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-

Redigert av - VictoriaTh den 25/03/2006 21:02:58 Gå til toppen av siden

Lita<3

» VIP

Skrevet - 25/03/2006 :  21:06:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Hvis det blir skikkelig krise, og du ikke greier å komme deg inn uansett, så kan jeg en "kopierings-kode" som jeg kan sende deg på mail. Om ingenting funker da.

Edit: Så du får de bildene altså
Opprinnelig postet av oOVictoriaOo

"kopierings-kode", ja takk!
Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 25/03/2006 :  21:11:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Er vel egentlig ikke låv å kopiere da Er derfor ikke så lurt å dele den ut her. Mn hadde du også problemer Lita<3?
Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  15:18:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sliter akkuratt med det samme, jeg får ikke logget inn på vipen min og jeg er overbevist om at det har med disse skrullete tegnene <3 å gjøre, i mitt brukernavn. Jeg får ikke skrevet i g-b, eller kommet inn på vipen, men har ingen problemer med å skrive ting på MIXèn med samme brukernavn og passord... (ingen planer om å ha tegn på vip navnet igjen)

Noen som har fått kontakt med hestemarked ang dette? Frister ikke å lage ny vip liksom... har allerede gjort det en gang eller to
Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  15:29:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Angående kopiering tror jeg man bare kan gå inn på "fil" og "lagre som"
Da for man hele sia... Har ikke testa det her på hestemarked da...

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  16:14:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det går ann å kopiere bildene..
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 04/04/2006 16:15:46 Gå til toppen av siden

Fatal&Mona

Norway

Skrevet - 11/04/2006 :  22:50:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen som har fådd noen løsninger på det problemet med Vip?
Jeg ønsker slettes ikke å lage noen ny VIP!!!
Jeg har forsøkt å sende mailer til Hestemarked, men diss kommer i retur/blir ikke levert!
Dette er VIRKELIG dårlig!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.