hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem vant fleecedekken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvem vant fleecedekken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  08:41:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Bare lurer... Hvem vant fleece dekkene som skulle gis ut i forbinnelse med julekalenderen?
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Er vel ikke sikkert at det leveres ut noen fleecedekken, med tanke på at kalenderen ble fjernet? :)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 26/12/2005 :  19:14:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
De trekker vel ut noen fra de første dagene?
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  19:21:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er det jeg lurte på også, om det ble gitt ut noen
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:03:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Det gjør det helt sikkert.. La folk få roa på seg, og gi folk en sjanse til å kunne overraske, før det skal klages på at ting tar for lang tid. Det har langt i fra tatt for langt tid ennå.

Folk forventer at de som holder sidene oppe arbeider fulltid med sidene. Når folk vet at det ikke er tilfelle forventes det faktisk at man legger ennå mer jobb i det, og jobber fullt ut til og med i jula når folk flest har fri fra alt som heter jobb, og bruker tid med familie.

Og.. Folk vet at det har vært sagt her før at ting kanskje ikke henger helt i hop fortiden, av årsaker som har vært nevnt tidligere. Vær så snill.. Slutt å mase!

Et personlig utbrudd fra meg, men synes folk til tider kanskje forventer litt for mye.

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 26/12/2005 20:06:51 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:17:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det gjør det helt sikkert.. La folk få roa på seg, og gi folk en sjanse til å kunne overraske, før det skal klages på at ting tar for lang tid. Det har langt i fra tatt for langt tid ennå.

Folk forventer at de som holder sidene oppe arbeider fulltid med sidene. Når folk vet at det ikke er tilfelle forventes det faktisk at man legger ennå mer jobb i det, og jobber fullt ut til og med i jula når folk flest har fri fra alt som heter jobb, og bruker tid med familie.

Og.. Folk vet at det har vært sagt her før at ting kanskje ikke henger helt i hop fortiden, av årsaker som har vært nevnt tidligere. Vær så snill.. Slutt å mase!

Et personlig utbrudd fra meg, men synes folk til tider kanskje forventer litt for mye.

Opprinnelig postet av spoff

Støtter spoffs innlegg fullt ut. Slutt å mase, dei fleste her inne på mix har då fått med seg att det har skjedd noko som har gjort att hestemarked har hatt problemer like før jul, det er ikkje nødvendig å gjere ting verre med slik masing. Ta å vis litt hensyn da. Maken...

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:46:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
ro ned a.. var jo bare et spm fra Roxira's side da...
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  22:25:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Var ikke ment som mas... Bare lurte om det var gitt ut noen, om noen hadde fått, som jeg kanskje ikke hadde fått med meg siden jeg faktisk ikker er på hovedsiden så ofte... Bruker dirkete adresser... Sorry, var visst dumt å spørre... Selvom det var det jeg trodde man gjorde i et forum.
*~Susanne~*

Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  00:31:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Ikke nødvendig å bli sure og såre folk. Finnes ikke dumme spørsmal bare dumme svar er det noen som sier.

Dessuten så jeg ikke noe sted at Roxira klaget på at ting tok lang tid? Hun lurte jo bare på om noen hadde fått det rett og slett.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  11:45:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Eg er ikkje sur og eg er heilt rolig, men meiner det er litt dårleg oppførsel og dårleg folkeskikk å mase, for det meiner eg det blir gjort her, når man veit att folk som står bak hestemarked har vore utsatt for ulykke.

Ja man spørr på eit forum, men da må man også rekne med å få svar tilbake, sånn er det.

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  15:19:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
nå var det jo etter ulykken at premiene mht julekalenderen ble lovet ut. Roxira spurte om noen hadde vunnet. ikke når, eller om det snart skulle skje noe.. så syns ikke dette var mas. men det kan jo hende noen har mottat en mail eller noe om at de har vunnet?
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  00:13:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Helt enig med Spoff og Lucinda.

Therese
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  00:20:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg kan ikke et eneste sted se at Roxira klager i innlegget sitt; hun stiller et kort og konsist spørsmål "Hvem vant fleece dekkene som skulle gis ut i forbinnelse med julekalenderen?".
Jeg kan derfor ikke si meg enig med hverken Spoff eller Lucinda, som ser ut til å trekke ting fra løse luften.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  10:45:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kan ikke et eneste sted se at Roxira klager i innlegget sitt; hun stiller et kort og konsist spørsmål "Hvem vant fleece dekkene som skulle gis ut i forbinnelse med julekalenderen?".
Jeg kan derfor ikke si meg enig med hverken Spoff eller Lucinda, som ser ut til å trekke ting fra løse luften.

Opprinnelig postet av Formosissima

Helt enig.. Jeg ser ingen grunn til å begynne å snakke om dårlig folkeskikk og masing. For all del.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/12/2005 10:46:37 Gå til toppen av siden

xxxoooxxx

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  11:35:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressexxxoooxxx  Svar med kopi av melding
Trenger vel ikke ha en nebbete tone bare fordi noen spør om et spørsmål. Hadde det stått "skal dere ikke se å trekke fleecedekkenet snart??????" så hadde det vært noe helt annet. Alle har vel forståelse for at ting trekker litt ut nå pga det som skjedde. Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  18:41:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Tror at de som har vunnet fleecedekken nå har fått beskjed om hvem de er. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.02 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.