hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem vant fleecedekken?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hestemarked.no
 Hvem vant fleecedekken?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  20:21:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Mm, og det er vel helt lovelig å spørre hvem disse er. Litt nysgjerrig er man jo, tross alt. Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 02/01/2006 :  18:05:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg kan ikke et eneste sted se at Roxira klager i innlegget sitt; hun stiller et kort og konsist spørsmål "Hvem vant fleece dekkene som skulle gis ut i forbinnelse med julekalenderen?".
Jeg kan derfor ikke si meg enig med hverken Spoff eller Lucinda, som ser ut til å trekke ting fra løse luften.

Opprinnelig postet av Formosissima

Helt enig.

Det finnes ikke noe mas eller tendens til klaging i det spørsmålet. Det må da for svarte være lov til å spørre om noe! Uten at folk ser på det som klaging.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 10/01/2006 :  09:59:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Synes det er teit og rett og slett dårlig gjort av dere å kalle det mas når jeg spør om hvem som vant dekken!!

Jeg er som de fleste her inne klar over at det har skjedd en ulykke, men jeg bare lurte på om noen hadde fått vite noe!!

Ja, det er helt greit å få svar... Men er ikke noe koslig å få svar i den "tonen" dere skrev... Hadde vært mer enn fornøyd jeg om det bare ble skrevet: Det er ikke gitt ut noen dekken enda pga ulykken.. Eller noe i den duren...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 15/01/2006 :  10:05:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Hvorfor har ikke jeg fått med meg denne ulykken?
Ble veeldig nyskjerrig.
Og ja, jeg maser nå

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

MIX

Skrevet - 24/01/2006 :  20:22:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
For de som er veldig nysgjerrige var flere fra Hestemarked-redaksjonen med i denne ulykken: http://www.bohuslaningen.se/artikel_pm_standard.php?id=223307&avdelning_1=101&avdelning_2=101&avdelning_3=0# Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/01/2006 :  21:08:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke linken helt i 100?

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  21:38:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
linken funker da den.
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/01/2006 :  22:46:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Linken funker den ja...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/01/2006 :  23:08:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Linken funker den ja...

Opprinnelig postet av Helle & Bjerge

Her også, nå så.. Fikk opp bare "Finner ikke siden" isted..

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  23:03:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Og hvem som vant dekken er da lagt ut på forsiden her nå (det var da iallefall det for et par dager tilbake). Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.