hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva tenkte hun på???
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Hva tenkte hun på???
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ullsokken

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  21:14:07  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Ja, så klart er livet viktigere enn å få et godt resultat uansett gren. Det jeg mener er at å klippe manen og halen på en hest ikke alltid er "pytt, det vokser jo ut igjen".
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 28/12/2005 :  23:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hadde blitt splitter pine gal over begge deler!

Nå tåler vel de fleste hester å løpe litt selv om de er utrente (de er ikke laget av porselen heller), men det er uansett uakseptabelt å gjøre noe annet med andre folks hester enn det man får beskjed om. Og man og hale er hellig! Jeg hadde klikka i vinkel på dette mennesket - det finnes ingen unnskyldning for noen av delene.

Jeg hadde en gang en sånn forrytter, og det var virkelig håpløst og tok fort slutt. Man kan ikke ha folk som ikke er til å stole på rundt dyra sine.

Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 29/12/2005 :  13:22:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Man og hale vokser ut igjen. Selvfølgelig leit, men ingenting jeg hadde skapt krig over.

Opprinnelig postet av Formosissima

Hadde det gjeldt en av mine hester hadde det blitt krig! Stakkars den personen. Den hadde blitt snauklipt!

Opprinnelig postet av Jack/Casana/Mahjiino

Jeg verdsetter hestens ben, sener og muskler mer enn jeg verdsetter hestens man og hale. Men det er kanskje ikke alle som gjør det.

Opprinnelig postet av Formosissima

Har jeg sagt at jeg ikke gjør det da?!
Siden du skrev "Man og hale vokser ut igjen. Selvfølgelig leit, men ingenting jeg hadde skapt krig over." Skrev jeg det jeg skrev.
Du skrev ikke no om denne "treningøkten", men hadde du gjort det å f.eks sagt at du ikke hadde skapt krig over det så hadde jeg sikkert skrevet at jeg hadde skapt krig over det. Skjønner?
Jeg synes jo såklart å "skade" hesten er mye verre enn å klippe av den man og hale!
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 31/12/2005 :  23:54:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
jaa... det var dette med rykter igjen da..... "jeg hørte av en vennine" du av alle burde da vite at det ikke er noe og slenge om seg om.... hvor kommer ellers rykter fra....

stakkars hesten som ble svett ... ja det er klart det er irriterende og få klippet manen..... men... det vokser vel ut til slutt.... bare sånn for og ha sagt det.....

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

AnnaogTommy

» VIP

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  00:53:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnnaogTommy  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnnaogTommy  Svar med kopi av melding
Hei. Selv mener jeg att det er eierens feil. Det var uansvarlig å la denne jenta leie hesten. Prøver ikke på noen måte å forsvare det hun gjorde, men tross alt så er det eieren som lot henne gå. Det kunne også skjedd noe me jenta, viss det var slik att hun fikk leie hesten uten att eieren hadde noe konmtroll på hvor hun gikk, hvor lenge hu ble eller hvem hun i det hele tatt var, så viser det utrolig uansvarlig oppførsel, både for hesten og denne jenta. Hesten kunne jo tross alt blitt skremt, sparka jenta i hode, sprunget ut på veien osv (jada dette var skikkelig satt på spissen, men dere forstår) Da kunne det endt med verre ting en klipping av man og hale og longering. Selvfølgelig hadde det vært min hest så hadde jeg blitt forbanna, spesielt det me longeringen! Men nå ser jeg det fra utsiden da..
* Så til alle hesteeiere, ha kontroll på hvem dere lar holde på med hestene deres, og viss noen uerfarne skal leie/ri la dem ri i hallen/på banen*
Klem Anna

Team Sandnes, jepp. Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 01/01/2006 :  12:40:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Huff, stakkars hest
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  02:30:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er det virkelig bare jeg som synes det er værre å hardtrene en hest som har stått i 2 år enn å klippe manen dens? Virker slik...

Opprinnelig postet av kristy

Ikke bare du nei. Begynner og spekulere!

Da er vi tre!!

Himmel, så sinnsykt urespektabelt og dumt gjort! Altså... Ha`kke ord!! Kjenner jeg blir sint!! Om noen slike uerfarne og (unskyld meg) DUMME folk så mye som hadde RØRT manen, halen eller treningen med Daytona så hadde de fått sånn hjuling at de ikke hadde visst hva de het etterpå! Blir FORBANDET!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.