hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lånte ut gamle "kåwbåi-utstyret" mitt jeg..
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Lånte ut gamle "kåwbåi-utstyret" mitt jeg..
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

xxxx

Skrevet - 11/01/2006 :  03:47:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
I morgen (senere i dag mener jeg..) tidlig åpner Reiselivsmessa 2006 på Lillestrøm med Dronning Sonja og greier.
Tema skulle visst være cowboys og western for de som skal stille ut...
(Av alle ting..)

Noen i "fam,n" skal ha stand og da måtte gamle salen (med bla.knekt bom),lassoer,mexico-teppene mine og greier ofres gitt..
Er nok mye kreativitet der nede nå..he he he..

Så er du litt reiseglad,eventyrlysten og glad i "spaghetti-western",er dette kanskje noe for deg..?
(Messa varer helt til søndag.)

www.reiselivsmessen.com

Redigert av - xxxx den 11/01/2006 06:05:25

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 11/01/2006 :  22:38:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg skal dit med med klassen, så jeg skal holde utkikk : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 12/01/2006 :  10:35:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er nok ikke bare standen "vår" som har cowboy-stæsj, men det er vel bare den som har en svær ku-skalle med ekte kulehull i panna og fjær på hornene..

Og bare for å gjøre en ting klart; jeg sendte ikke med no bilder av hest og meg selv med "kostyme" på..
Der gikk grensa liksom..

Men det ble snakket om å leie inn Cowboy-Laila til og stå der å dele ut flyers..
Hun hadde garantert gjort det,og det sikkert i rosa cowboyboots og rød frynsejakke med all slags håpløs pynt..
Mer harry og "wanna b" er vel vanskelig å få til. Det hadde jo bare blitt komisk..

Redigert av - xxxx den 12/01/2006 10:44:58 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  20:09:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Måtte nesten bare fortelle at jeg holdt utkikk og fant standen, Nancy! : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 13/01/2006 :  20:58:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ok.Trodde kanskje ikke at dere fikk komme inn i akkurat den seksjonen for det var en lukket fagmesse. Og rigginga var vel ikke helt ferdig men..

Ja ja, bare hest og "Clinter,n" som mangla" der da antar jeg..
Til og med kaktusen min på 1.5 meter dro dem med seg.

Redigert av - xxxx den 13/01/2006 21:24:34 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 13/01/2006 :  21:46:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Kanskje jeg så feil stand da? Vet du hva de het for noe da? Så da en kaktus og knekt bom blant annet ;-)

xxxx

Skrevet - 14/01/2006 :  00:47:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var nok riktig stand da ja. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.