hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moteløver?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Moteløver?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Kajsa

» VIP

Skrevet - 21/12/2005 :  17:19:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKajsa  Svar med kopi av melding
Skal bare nikke samtykkende til kommentarer om toppene på Cubus. Jeg hadde angzth for Cubus og inbillte meg at alt var støght og kjerring-aktig der... så feil kan man ta. Akkurat nå sprader jeg barbeint rundt i råååsa Cubustopp og grønn feltbukse fra Wistex og rydder hus. Dvs, jeg "skal bare først".... så fint at det er meningsløse tråder på mix`en som er superviktig å svare på fremfor å rydde og vaske

Jeg har "min egen stil" som nok ikke er min egen, men jeg later som. Bohem moten som kom i sommer var helt meg. Kjoler utenpå bukser, et tonn med smykker, strandhår (ergo: man slipper å bry seg om håret), lite sminke og barbeint i sandaler: YEY!

Nå som det er vinter tusler jeg rundt i hettegensre og dongeri (eller feltbukser). Lillesøsteren min har lagt ned forbud mot flere hettegrense.... uwæh. Jeg klarer bare ikke å kle meg i høyhalset genser eller enda verre; v-gensre i lammeull *brekke seg*. Håret er i hestehale og luggen i klemme. Ut på dagen ser det allikevel ganske lik ut som "strandfrisyren fra i sommer". Jeg elsker varmedressene mine i stallen, og synes det er litt leit at jeg ikke bor i Kautokeino og kan gå med dem hele dagen.

Sminke og sånn... til vanlig kliner jeg bare på mascara, eyliner og leppepomade og evt bittelitt rouge og farge på brynene. Men, jeg eeeelsker sminke og å lage nye ansikter. Supergøy! Jeg kan bruke "et tonn" med sminke på fest - eller ingenting, alt kommer ann på dagen. Jeg sminker meg aldri med full krigsmaling, men legger vekt på f.eks mye sminke på øyne (f.eks sotede = fint) og naturlig look i resten av ansiktet. Jeg synes ikke det er pent med oversminkede øyne, ansikt óg lepper. Man skal velge én ting man vil fremheve, og tone ned det andre - synes jeg.

Jeg bruker svææært like penger på klær i løpet av et år, og enda mindre på sko dessverre. Sånn sett savner jeg tiden da jeg bodde hjemme og ikke hadde egen hest - wiiih! Slik det er nå så ryker alle pengene mine på å bo, spise, leve og ha hest. Klær og stash havner absolutt aller nederst på prioriteringslisten.

Prøv min quiz om de kule gule HER

Redigert av - Kajsa den 21/12/2005 17:20:55 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 21/12/2005 :  17:28:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sminke: Kajal, svart og hvit eyeliner, mascara og skyggeting
Hår: Krøllete eller glatt. henger altid rett ned. Men eelsker og ha diadem i det

Redigert av - Bustetrollet den 21/12/2005 18:08:24 Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  17:34:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Når det gjelder sminke bruker jeg bare mascara og eyeliner på de øverste vippene. Min mor er frisør og vi har frisørsalong hjemme, men although er jeg ganske kjedelig i hårveien. Har langt hår, og mye fall, så jeg retter det som regel helt ut. Vil veldig gjerne ha håret til Aylar, da :)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  19:24:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
hmmmm, følger ikke moten, men sees vel av og til i moteklær alikevel da jeg kjøper det jeg synes er fint i butikken.

Jeg kjøper nesten bare only/vero moda bukser, er de som passer meg best. I hvertfalletter at de begynte å ha to str på buksene(både lengde og livvidde)

Ellers så har jeg en veldig enkel stil egentlig. helt vanlige svarte eller hvite gensere og olabukse eller joggebukse. Henet jeg "slår meg løs" og bruker genser med andre farger, hehe...
Men orker ikke sånne skrikende klær.

Ellers så har jeg helt dilla på belter og sko! Har ihbertfall 40 belter, hehe... Har vel en 6-10 par sko "bare", men har ikke råd til å kjøpe alle sko jeg har lyst på ,ehhe. Hender det kommer en liten stemme i mitt hode som spør "trenger du virkelig de skoene lill? hvor ofte kommer du til å bruke de? De ender med å stå i skapet og det vet du" hehe...

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  19:44:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
kan jo ikke si at eg ikke følger moten akkurat for det er jo den de selger i butikkene..

men er egentlig en gjennomført slaur-hører hjemme i en altfor stor joggebukse,t shirts eller singlett og en eller annen hette genser:P

har veldig mye klær då,4 fulle kleskap men pleier egentlig ikke bruke så mye penger på det..

kler meg egentlig etter dagsformen=)
er eg trøtt og lei er det joggeklær
på fest er det litt finere klær
på skolen er det som oftest jeans og mudd/jean paul gensre(de er best å gå i) og t shirts med en kul tekst-t shirts med tekst er bare en fenomenal ide-DIGGER DE=D

av sminke så bruker eg ikke så mye..har lizzm aldri tid..bruker kansje maskara avogtil når eg har 2min til overs...er veldig travel av meg og pleier ikke å ta meg tid til sånt
dvs har ikke tid-hver eneste morgen løper eg til bussen med sokker,jakken og genser+hårbørste i håmden.
kaver inn på bussen og setter meg ned for å kle på meg..he he

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 21/12/2005 :  21:57:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
Klær: Går som regel (eller alltid) i olabukse. Fra bikbok eller JC og noen diesel. Er også stor fan av bula buksene og pysjbukse!
Av gensere går jeg enten med en tynn genser og et skjerf eller sånne genser/jakker fra bikbok og JC. Med en t-shirt inni.

Sminke: Mascara og eyeliner + litt rouge i blandt. Jeg lierk også lipglossene fra Lancome.

Hår: Som regel løst med hårspray (da jeg har litt fall) eller hårbøyle som nå er kommet inn i moten igjen. Eller ihvertfall på skolen min og i området.

Sko,vesker & belter: Tjaaah.. Om vinteren er det store boots og om vår/sommer/høst går det i puma sko. Ellers er jeg også fan av Friis company og har en veske derfra og belter. Går egentlig ikke så ofte med belter men..

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 22/12/2005 :  00:22:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hater dill og dall til hverdags, og sminke har jeg aldri kunnet, så derfor har jeg vært og fått tatovert en kajal-strek både over og under øyet. Så når jeg står opp er det i dusjen, dra børsten gjennom vått hår, tannkost i munnen og; FERDIG! Bor stort sett i rideklærne da jeg jobber i stallen, og går i stilongsen når jeg kommer hjem. Pynter meg litt mer når jeg skal ut eller noe selvsagt, da er det stort sett dongery ( MissSixty, Jean Paul eller lignende) med genser eller topp til. Og kanskje litt maskara.
Gå til toppen av siden

AneBlidaBranaTindra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  10:10:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAneBlidaBranaTindra  Svar med kopi av melding
Ojojoj, ja nå følte jeg meg kjedelig her gitt

Eeee, arver veldig mye klær jeg da så det blir ikke så mye utgifter på den fronten. Men nå har jeg vokst ifra de jeg arver av så nå får vi se...

Jeans! Love them! VeroModa-buksene er de som passer meg best. Ellers så melder jeg meg inn i "vanskelig å finne busker som passer" klubben...

Er lite jålete, bruker faktisk ikke sminke(har såpass mørke og lange øynvipper at folk tror jeg har farget dem uansett.), liker enkle smykker og vesker er en sjeldenhet. Kankjse fordi jeg bor oppi høgget og er ikke så ofte på byeb og blant ukjente folk at jeg trenger å stæsje meg opp

Liker godt "koseklær"

Av gensere bruker jeg det jeg har i skapet, er veldig glad i blått! Gode hettegensere er et must i klesskapet.

Sko har jeg altfor lite av, med joggesko, skisko og stallsko har jeg vel 8 par sko hehe

Veldig glad i tilbud og salg hos VM, H&M ol. så jeg bruker vel max 300kr på klær ol i mnd.

Har en veldig kjedelig stil, men nnår jeg virkelig føler for det; se opp

The worst way to miss someone is to be sitting right beside them knowing you can' t have them
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  11:55:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Sminke: Mascara og noen ganger eyeliner..

Håret: Som oftest i en hestehale, men noen har jeg det løst. Hater håret mitt

Har i det siste begynt å like Cubus jeg og, genserne passer meg, og jeg syns de er fine, og prisen er ikke noe å klage på :D

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  22:40:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
sminke: eyeliner oppe og nede, mørk brun øyenskygge med litt glimmer på selve øyenlokket og tones ut til litt over globallinja, lys beige øyenskygge med glimmer fra litt over globallinja og opp til øyenbrynet, øyenbrynene farger jeg litt med en brun blyant, mascara, hudfarget fundation, med litt lyst pudder (liker ikke å være blank) + litt rouge...
nå høres jeg kanskje ut som ei sminkedokke, men det er jeg ikke... sminker meg kun når jeg skal ut der jeg skal være sammen med andre folk... ser litt sykdomsbefengt ut uten sminke jeg...;)
håret har jeg stortsett hengende nede, det er naturlig blondt, med litt fall, og er gradert...

ellers så bruker jeg lacoste-parfymen... den er nydelig..:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  23:06:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
sminke?
ja litt da ... Jeg går i 7 kl har vel lov
litt mascara,av og til eyeliner,varierer litt det der med øyenskygge:)
jaja .. håret satt i hestehale..

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  02:33:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva med sminke, hår, hud osv. da ?

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

For det første; jeg har ANGST for at håret mitt skal bli 1 cm kortere, så derfor har jeg LANGT hår! Ikke snakk om noe drastiske saker her, men jeg har slik "fjær klipp" eller hva det kan kalles.. sånn som Rachel i Friends :) Og mørkenbrunt under! hehe..

I fare for å virke forfengelig; blant folk utenom familie,venner og kjæreste; sparkler jeg trynet mitt med dekkrem for å skjule de knallrøde kinnene mine, så et lass med penselstrøk av eyeliner, en god kost med mascara, og ikke minst øyenskygge! Holder meg til jordnære farger der, gjeren bruntoner, siden de fremhever blåe øyne.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 23/12/2005 :  12:05:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Hva med sminke, hår, hud osv. da ?

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

For det første; jeg har ANGST for at håret mitt skal bli 1 cm kortere, så derfor har jeg LANGT hår! Ikke snakk om noe drastiske saker her, men jeg har slik "fjær klipp" eller hva det kan kalles.. sånn som Rachel i Friends :) Og mørkenbrunt under! hehe..
Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Håret er dyrebart.

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  12:42:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
ja.. jeg har hatt kort hår 2 ganger i mitt liv, for å si det sånn; jeg hadde bad hairday i et år til det vokste seg litt lenge på det igjen :P..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  15:04:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Sminke: Maskara, av og til øyeskygge...

Hår: Som oftest løst, ellers fletter eller hestehale.

Klær: Går i det jeg liker. Mye olabukser, med jakke eller genser til. Liker godt joggebukser og fleece også, koseklær.

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.