hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moteløver?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Moteløver?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  20:58:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Mens vi er innom dongeribukser: hvorfor i svarte finnes det ikke bukser for oss som er slanke, men som alikevel har HOFTER? grr.. passer de over hoftene, blir de for slafsete ellers.. Takler ikke at det skal være noe slafs!

Noen tips?

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

JA! Kjenner meg igjen der ja! Jeg er ganske tynn, men har likevel litt hofter, så jeg finner så å si ALDRI bukser som passer! Så ufattelig plagsomt. Jeg oppdaget her om dagen at jeg (skrekk og gru) har blitt enda tynnere og nå henger alle buksene mine i lårene! Tør ikke veie meg nå, nei. Var på BikBok her om dagen og prøvde ei bukse som var veldig fin; tenkte at nå skulle den iallefall ikke bli for stor, så jeg tok med meg ei i str XXS. Men tror dere f... ikke den var for stor! Jeg gir opp snart, klarer ikke legge på meg heller. Noen som har noe tips for å bli feit?!

Opprinnelig postet av -madeira-

Bikbok buksene + Vero Moda buksene = Enten for stramme i livet og korte, løs i lårene og korte og når du finner ei som er passe lang og fin nedåver lårene, så blir de posete i ræva.

Så plagsomt.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

så enig, så enig! jeg kan ikke kjøpe meg bukser på only eller vero moda...
jeg er 170 høy, slank med en bitteliten bulk på magen, høye hoftebein og kanskje en anelse tykkere lår enn det jeg vill ha...
prøver jeg en bukse på Only eller Vero Moda er de enten passe i lengden og alt for stor i livet, eller passe i livet og "knebukser"...
så diesel og lee er de eneste buksene som passer for meg, jeg må ha 34/36 i lengde og 28 i livet, og slike bukser er det ikke alle butikker som har...:(

fikk en saggebukse i gave, men den måtte jeg bytte, for formen på buksa ble helt feil på meg, så ut som jeg hadde en bitteliten pipestælk overkropp, mens rumpa ble som ei låvedør (ifølge min mor..;)) det er synd, for jeg syns saggebukser (IKKE vise-rumpesprekk-bukser) er fine, de skal sitte bint i rumpa men være litt "baggy"...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  21:15:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
eelsker å shoppe, både undertøy og andre klær. og sminke seff :D

går som regel i stramme olabusker (har faktisk ikke så store problemer med å finne str som passer heller!), gjerne en "jakkegenser" fra vero moda, only eller bik bok, med en fin topp under. et stilig belte som matcher resten. elsker vinterjakker med pels på hetta :) (fake pels sef)
har et par rosa og hvite puma boxesko, utallige "skate/joggesko", og noen pensko.

når jeg sminker meg liker jeg ikke knasje farger, øyenskygger går som regel i fersken, beige, lys/mørk brun. så er det maskara og en smal linje med eyeliner både oppe og nede. ( dip liner oppe, er så vanskelig å få jevn strek med blyant) .
bruker lip gloss i beige, lysrosa og blank. litt pudder og fuktighetskrem ellers bare..

håret får som regel henge, med litt spray eller skum. har jeg god tid bruker jeg krølltanga litt og lager noen korketrekkere. hender jeg tar pannelugg hårene og drar bakover og fester med en søt spenne :) nå for tiden har jeg oppklipt hår med min naturlige årfarge med noen lyse striper i (gjort hos frisøren).

jeg vil ikke si at jeg følger moten. men jeg er veldig opptatt av hvordan jeg kler meg, sminker osv.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Redigert av - mariie. den 19/12/2005 21:18:44 Gå til toppen av siden

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  21:51:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Prøøver å følge med ihvertfall.. Elsker bohem-stilen <3 Også får man aldri nok av vesker, sko og belter <3 har sikkert maange av dem ;) Er også i "bredehoftebeinsmålår-klubben". Finner heller aldri noen bukser som passer :(

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  00:13:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Følger du moten?

Nei. Hender at min stil blir mote da, menne..

Kopi av melding:
Hvilke klær liker du?

Jeg går som regel i bandtrøye, nagler og camo. Og dongeribukser i alle modeller utenom de som er helt inntilsittende hele veien ned. Mørke skal de også være, og det i seg selv er vanskelig nok å finne.

Jeg har endel tilbehør, og enda mer sokker. Jeg har derimot få sko! Jeg må handle sko snart. Bare marsjstøvlene som holder år ut og år inn..

Hender jeg "må" pynte meg, og da går det i enkle ting. Dressjakker über alles.

Ute på tur i fjellet/skogen trår turvettbekledningsreglene inn.

Kopi av melding:
Hvilken stil har du?

Personlig stil?

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  00:51:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mens vi er innom dongeribukser: hvorfor i svarte finnes det ikke bukser for oss som er slanke, men som alikevel har HOFTER? grr.. passer de over hoftene, blir de for slafsete ellers.. Takler ikke at det skal være noe slafs!

Noen tips?

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Prøv Replay!

Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  10:37:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Må bare spørre om en ting:

Hvor mye penger bruker du på klær, sminke ol i måneden?

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  12:05:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Nesten ingenting..

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  14:26:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Er blakk så det er nesten ingenting. Har en koffert full av sminke så det trenger jeg ikke mere av. Er LR selger så jeg har nokk av kosmetikk. Men klær er en mangelvare..
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  14:35:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Bruker omtrent ingenting på klær og sånt jeg.. En gang i blandt "skeier" jeg ut og bruker kanskje 250 kr i måneden, men det er sjeldent.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  16:31:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
hehe.. Bik bok klærene passer meg bra jeg er jo veeeeldig liten også jaja.. det er litt forskjelig hvor jeg kjøper klær fra som regel går jeg i *joggebukser* og no sånt joggetøy hehe :*)
men er ikke noe særlig "moteløve" :*)

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  16:50:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
forskjellig hvor mye jeg bruker pr mnd. en måned kan det være tilnærmet 0, en annen kan det være 1000..
Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  20:41:30  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Gjennomsnittlig mellom 500-1000 kr/mnd på klær/belter/vesker/div. Sko er ikke med.

Sminke o.l kjøpes etter behov. Bruker lite penger på det i forhold til mye annet.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  12:31:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg liker best å gå i stretch-jeans. De er kjempebehagelige og jeg føler ikke at det strammer eller klemmer her og der da. Liker også bukser med litt dilldall på. Snøring, broderier eller litt fancy sømmer.
Ellers er jeg bootsfreak og har ørti par i forskjellig farge og design.
Oventil varierer stilen en god del. Det er ganske temperaturavhengig...
Sminker meg sjelden, men når jeg gjør det går det i pastell og lyse jordtoner.

Oftest går jeg allikevel i ridebukser og kjedelig genser.. Sånn er det når en har hester hjemme...

Nå på vinteren er jeg sjelden opptatt av klær... Det går i ull lag på lag på lag.. Brrrrrrr..
Men jeg bor i et gammelt og kaldt hus, og det gjør at jeg tenker komfort framfor utseende.
Jeg er et typisk sommermenneske tror jeg.. Og skulle vært bjørn så jeg kunne sovet vekk hele vinteren.

Gleder meg til å ta frem stashy klær igjen til våren!

Når det gjelder penger på klær bruker jeg ikke mye. Kjøper alltid på salg. Det jeg kjøper bruker jeg i mange år helt til det faller fra hverandre eller blir ødelagt.

Line.
Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  14:03:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Klær: Jeg elsker VeroModa buksene, de sitter kjempebra på meg OG er deilig å ha på :D Ellers er jeg stor fan av Lee-bukser, men de er så dyre. Lagt merke til at nesten alle får bra rumpe i Lee-bukser? ;)
Ellers går jeg veldig ofte i V-gensere med singlet under, eller hettegenser/jakke. Elsker Mudd-genserne og RedLabel jakkene :D deeeeilig koseklær.. Bruker også mye dressjakker.
Har en tendens til å kjøpe flere av ting jeg liker, så jeg har masse like gensere, bare i forskjellige farger. Oppdaga en gang at jeg faktisk hadde 7 like gensere, bare ulik farge ;)

Sko: Har sikkert 50-60 par sko. Elsker sko, men har veldig vanskelige ben. Høy rist, bred fot og er tverrplattfot :( Men sko er livet :D Liker best lave sko, synes jeg er høy nok som jeg er (ca170). Dessuten skal jeg egentlig ikke gå med høyhæla, har en kneskade og i berusa tilstand er det usannsynlig lett å tråkke gæærnt...

Sminke/hud: Bruker renseprodukter/kremer fra Biotherm. Foundation fra Clarins, pudder fra Kanebo og så og si alt annet fra Lancome. Er helt avhengig av JuicyTube, klarer meg ikke uten. Ellers har jeg endel øyeskygger fra IsaDora.

Belter/vesker osv: Må si jeg er stor fan av Friis & Company. Har MASSE friis-belter. Glitter og stas ;) Har masse vesker også, men er ikke så flink til å variere der. Er så innmari lett å bare ta den svarte jeg brukte igår...

Smykker osv: Bruker mye kjeder, gjerne som matcher klærne. Noen ganger armbånd. Har en ring, og det er en alliansering jeg fikk til konfirmasjonen. Øredobber bruker jeg sjelden, kan bare bruke gull...reagerer på alt annet.

Hår: Er veldig nøye med håret mitt. Er hos frisøren 5-6 ganger i året, og farger/striper og klipper meg. Bruker også (nesten) bare frisørprodukter i håret.. Hår er viktig! Føler man seg stygg på håret, er hele dagen ødelagt...iallefall for meg.

Kan vel ikke si jeg har noe spesiell stil... Går i det jeg trives i :)
Hvor mye penger jeg bruker? Gud, det tør jeg ikke tenke på engang.. Men lønna blir vekk - det er ikke noe problem ;)

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  16:19:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg bruker absolutt ingenting på klær i måneden, for det lille jeg kjøper får jeg av mine foreldre. Klær til hesten derimot bruker jeg nok minst 2000 kr på i måneden ;-)

Også er jeg Anette&Ali&Aurello - jeg har flere like klær, bare i forskjellige farger. Har blitt helt forelsket i de nye klærne på cubus! De t-skjortene der (to for 99 kr eller noe) er helt sinnsykt gode. Stramme, krymper ikke i vask og veldig godt stoff. Det samme gjelder genserne (to for 149 kr), men stoffet er litt tykkere. Det morsomme er at selv om jeg har XS, så krymper de ikke og holder fasongen veldig godt. Cubus har egentlig sånn jevnt over fått veldig mye allrighte klær. Ellers handler jeg nesten bare på Carlings og JC, og litt på Bik Bok.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.