hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moteløver?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Moteløver?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  01:01:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Virker jo som om halvparten har samme problem med bukser som meg da, så rart at det ikke finnes så mange bukser som passer oss??

Dressbukser o.l er blitt redningen innimellom.

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

åhh, ja. Dressbukse fra vero moda. svart med en liten fake lomme bak. det er meg! Har femm like. hehe. 4 svarte og en brun

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  01:09:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Virker jo som om halvparten har samme problem med bukser som meg da, så rart at det ikke finnes så mange bukser som passer oss??

Eneste buksene som passer meg er Funky Girl. Typisk. bare den ene modellen. derfor har jeg delvis godt over til segg..

Dressbukser ja. har maange, i både rutete og knærjse farger

Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  01:56:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Går som oftest i joggebukser, og en tettsittende genser eller ei bandtsjorte :x.. Jeg finner heller ikke dongeribukser, men det er fordi lårene mine er normal også har jeg sprettrumpe. så enten blir det niiiiiiitrangt, eller så blir det pent over rumpa og slapt nedover lårene..

Følger ikke moten bevisst, men kjøper vel det som finnes i butikkene:p

-Marte Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  11:29:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Kjøper det jeg syns er pent jeg.. Men det går i dongribukser eller joggebukser. Har det problemet at jeg er for tynn ehh.. Litt teit men.. Sjeldent jeg finner bukser som passer både lengde og at de blir nogenlunde tettsittende. Bukser på only og vero moda kan jeg bare glemme enda, de er for store. (Lenge siden jeg har prøvd nå men)
Har heldigvis vokst i det siste.. (Nå fikk jeg lyst til å dra å shoppe:))

Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  12:51:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Mens vi er innom dongeribukser: hvorfor i svarte finnes det ikke bukser for oss som er slanke, men som alikevel har HOFTER? grr.. passer de over hoftene, blir de for slafsete ellers.. Takler ikke at det skal være noe slafs!

Noen tips?

JA! Kjenner meg igjen der ja! Jeg er ganske tynn, men har likevel litt hofter, så jeg finner så å si ALDRI bukser som passer! Så ufattelig plagsomt. Jeg oppdaget her om dagen at jeg (skrekk og gru) har blitt enda tynnere og nå henger alle buksene mine i lårene! Tør ikke veie meg nå, nei. Var på BikBok her om dagen og prøvde ei bukse som var veldig fin; tenkte at nå skulle den iallefall ikke bli for stor, så jeg tok med meg ei i str XXS. Men tror dere f... ikke den var for stor! Jeg gir opp snart, klarer ikke legge på meg heller. Noen som har noe tips for å bli feit?!

-Madeira- Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  12:52:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Er jo jula snart Madeira: Spis masse god mat så skal du se at du går opp
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

-madeira-

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  12:59:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe.. Ja, jeg pleier å gå opp et par kilo i jula, men de renner av igjen med èn gang. Åh, det er så kjipt!
-Madeira- Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  15:21:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Mens vi er innom dongeribukser: hvorfor i svarte finnes det ikke bukser for oss som er slanke, men som alikevel har HOFTER? grr.. passer de over hoftene, blir de for slafsete ellers.. Takler ikke at det skal være noe slafs!

Noen tips?

JA! Kjenner meg igjen der ja! Jeg er ganske tynn, men har likevel litt hofter, så jeg finner så å si ALDRI bukser som passer! Så ufattelig plagsomt. Jeg oppdaget her om dagen at jeg (skrekk og gru) har blitt enda tynnere og nå henger alle buksene mine i lårene! Tør ikke veie meg nå, nei. Var på BikBok her om dagen og prøvde ei bukse som var veldig fin; tenkte at nå skulle den iallefall ikke bli for stor, så jeg tok med meg ei i str XXS. Men tror dere f... ikke den var for stor! Jeg gir opp snart, klarer ikke legge på meg heller. Noen som har noe tips for å bli feit?!

Opprinnelig postet av -madeira-

Bikbok buksene + Vero Moda buksene = Enten for stramme i livet og korte, løs i lårene og korte og når du finner ei som er passe lang og fin nedåver lårene, så blir de posete i ræva.

Så plagsomt.

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  16:27:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Aldri vært spesielt motebevisst, men jeg har klare retningslinjer om hvordan klærne skal se ut. Har fire jakker og alle er Kingsland ;-) Har to som jeg bruker i stallen og to jeg bruker til vanlig. Ellers skal buksene være stramme, men jeg er ikke noe fan av de nye ¨sigarettbuksene¨ som er stramme nederst. Er veldig glad i stramme t-skjorter og gensere, samt gensere med glidelås, men liker ikke topper og gensere med V-hals. Ellers bruker jeg ikke noe smykker annet enn ringer, et kjede, de piercingene jeg har og svarte armbånd. Veske har ingen sett meg med og det tror jeg heller aldri noen vil. Sko er jeg heller ikke så veldig fan av selvom mammaen min jobber i EuroSko/DNA. De skoene jeg har er adidas - the one and only, og DC sko. Sko med hæler forekommer aldri. Belter er vel det jeg har mest av, og da enten hvite, brune eller helt svarte.

Er som Formosissima når det gjelder mote tror jeg. Bryr meg ufattelig llite om hva som er in og alt det hippe du finner i blader. Kler meg egentlig akkurat som jeg selv vil og bryr meg lite om hva andre mener.

''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  17:47:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Har også min egen stil, men første bud er at jeg har det behagelig i klærne jeg har på meg

Har mest undertøy's mani jeg. Ellers er det jobbebukser og dongeribukser, matchende topper og enkle belter i diverse farger.

Therese
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  17:51:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ja, undertøy er tingen ;-)
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  17:59:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hehe jeg kjenner meg igjen i det med de buksene!! enten så er de for stramme på hoftene og passe på låra eller passe på hoftene og løse på låra=S
jeg må nesten si at jeg har veskemania jeg har=P har 10-11 vesker bl.a to louise vuitton vesker=P
topper er jeg også stooor fan av men du ser meg aldri i t shorte!=P har også piercing mania og har masse hull i ørene osv=P

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  18:02:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bukser er vanskelige, ja...jeg er naturlig veldig bredt bygd (og litt ekstra fett på kroppen, og), og veldig kort, så alt av bukser blir altfor langt i beina når jeg er kommet opp i størrelse som passer i livet. Vila og Mudd buksene passer meg, da...og joggebukser og dressbukser.

Men om jeg bryr meg om mote? Egentlig ikke, men bryr meg om hva jeg har på meg. Liker å se ok ut, men velger de klærne jeg liker fordi jeg liker dem, og ikke fordi de er på moten akkurat der og da.
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  20:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg er veldig opptatt av hvordan jeg kler meg o.l. Men desverre er det dyrt med leilighet og andre utgifter, så det blir ikke så mye penger til å "ta helt" av! Men klær har jeg i grunn mye av..

Er mest glad i sko jeg.. har en drøss.. Og for å ikke snakke om smykker.. Har gått amokk på accessorice et par ganger ja.. Og vesker.. giiid! elsker klær!!
Vet ikke helt hva jeg kan kalle stilen min, liker å variere! Jeg går utrolig fort lei av klær.. Stilen min er ikke f.eks pologensere, hater noe som stenger halsen min inne! :)

haha! dette var som å høre meg selv!! dyrt med leilighet og andre utgifter, så det blir litt lite shopping:( hater pologensere, men eeeelsker sko, har nå 45 par stående i gangen..:) elsker stilletthæl, selv om det er noe upraktisk i shopping- eller festsammenheng... har også et ukjent antall vesker...
er også veldig glad i pent undertøy;)
og trives best i lee og diesel bukser... hadde faktisk aldri kjøpt meg diesel-bukse før i sommer, siden de er så dyre, da en kompis av meg, tvang meg inn i ei dieselbukse å sa han skulle betale om jeg likte den... og herregud, den var fantastisk! han fortalte meg også om noe han kaller Diesel-jomfru-følelsen, det er når du vasker en ny dieselbukse for førstegang og bruker den etterpå... en goood følelse, den er så fantastisk å ha på... jeg er frelst jeg...:)

ellers så har jeg nok en litt diskre stil for noen... liker å se bra ut, og foretrekker å kle meg i "jordfarger" stortsett en dieselbukse, og brun/beige/hvit/svart genser... liker også rødt da... er ikke spesielt glad i sånne superknæsje farger, kan bruke det på partytopper og undertøy men sjelden ellers... elsker også tiger-beltet mitt...:) og "panter"-beltet fra JC...

om jeg følger moten...? nei, egentli ikke, jeg har en egen litt diskre stil...
jeg klarer ikke denne hippie/bohem looken, eller "strikkemoten" og disse gummistøvlene med snøring og mønster syns jeg er direkte gyselig...

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/12/2005 :  20:47:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med sminke, hår, hud osv. da ?

Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.75 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.