hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Moteløver?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Moteløver?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  16:51:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Følger ikke moter. Har min egen stil, ELSKER posete bokser, stramme gensere eller hettegensere! Liker heller ikke ringer eller smykker. Har vel litt "metal" stil, med svarte klær og pigger. Pircing er også kult ;) Pluss at skinnfrakker bare er så tøft. Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  19:41:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Pluss at skinnfrakker bare er så tøft.

Nei, etter Matrix-filmene er ikke det noe kult mer!
Skinnjakker med masse patches på derimot..

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/01/2006 :  23:22:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg sitter og vurderer og skifte stil.
Fra den søte, til den seggete, slammsette.
Frister optimalt!

Passer til resten av min persolighet/avhengighetsskapende ting: Techno, høylarere, max dirring i subb, frekkhet, datanerd, fester og slarkete/latskap.

Gå til toppen av siden

MajaJ

» VIP

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  23:28:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg eier ikke stil what so ever! Tar på meg det jeg finner i skapet. Men beundrer folk med en egen stil. For angt av jean paul(?) og andre sosseplagg liker gangster stilen. men ar jo egentlig ikke gangster stil dah er trøtt jeg

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 14/01/2006 :  23:59:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Åh nei, elsker joggebukse, hettegenser.... Ellers er jeg veldig glad i sæggete skibukser og ikke minst fjøsdressen min...
www.hestene.no
Redigert av - Mari^_^ den 15/01/2006 00:00:38 Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  01:08:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg elsker varmedressen min!!! den er 10 nr for stor, omtrent så skrittet på dressen subber i bakken, og ene glidelåsen er litt rar, men den er den besteste i heeeele værden!! :)
gode dressen min!! har også en militærcaps med hundemat reklame på som jeg bruker ofte i kombinasjon med dressen og får da høre at jeg ser ut som en mislykket blanding av trailersjåfør og traktorlesbe... jeg syns jeg ser mer ut som en seigmann eller noe jeg...:)

når jeg gikk på videregående gikk jeg hvær vinter å sutra om at jeg burde gått på sjetlein vgs (landbruksskole) istedet, for der kunne jeg jo ha brukt varmedressen min uten at noen har kikket rart på meg...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/01/2006 :  01:19:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Varmedressen ja. 53 nr. for stor. Og skrittet henger nede på knea. Egentlig ikke så bra i forbindelse med ridning.

Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  12:47:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må hive meg på det med varmedresser, de er bare sååååå gode, elsker dem! Vinterens mest nødvendige klesplagg!
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 15/01/2006 :  14:38:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har vel en klassisk stil, med noen avstikkere nå og da. Har ikke peiling på verken sminke eller klær, selv om jeg har lyst til å se litt ordentlig ut! Har alltid likt å kle meg litt "voksent" fordi jeg bestandig har blitt tatt for yngre enn hva jeg er, men jeg klarer aldri å sette sammen klærne på rett måte, eller den måten jeg vil! Noen som har tips til meg? :)
Jeg har brukt nesten et år på å få leiligheten til min samboer og meg til å se "perfekt" ut, og virkelig fått til farger og stoffer til å matche og se bra ut, så nå gjennstår det bare å få til klærne...

Hege Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.58 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.