hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem beundrer du her på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem beundrer du her på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  20:03:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Siden jeg ikke er så fan av slike lister, så kommer jeg ikke til å ramse opp den og den personen. Jeg synes alle de som er her imponerer på hver sin måte, og selv om jeg - og andre med meg - kan være kvasse i diskusjoner, mener jeg aldri noe vondt med det - det er og blir en diskusjon.

Noen sitter med enorme kunnskaper, noen sitter med humor og debattvilje, noen med menneskekunnskap og noen får meg alltid til å smile. Er glad i alle sammen, jeg ;-)

Ha en god jul!
Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  20:14:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Helt eing med Formosissima, alle bidrar på sin måte, og jeg lærer masse av alle på forskjellige måter. Stå på
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  21:20:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Er glad i alle sammen, jeg ;-)

Skulle hatt flere av deg Silje

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  21:34:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Renegate

Negative meg: Jeg er gla i ingen!

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  23:12:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Renegate

Negative meg: Jeg er gla i ingen!

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jeg liker Kristine (og Rosita)
Alltid guts til å hoppe på med synspunkter og masse humor. Litt svart til tider,men masse humor!

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  23:32:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
En go latter forlenger livet, sant?

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  23:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er også av den oppfatning at jeg ikke liker å fremheve noen mer enn andre, av den grunn at man kan være uheldig å tråkke noen på tærne, eller glemme noen rett og slett. Jeg synes det er mange som har mye å bidra med, og vel så viktig, og kanskje til og med ennå viktigere, mange som har veldig mange gode spørsmål eller temaer for debatt! Det er veldig mye jeg lærer av andre, om temaer jeg i det hele tatt ikke har tenkt tanken over å stille. Og dette lærer iallfall jeg mye av. Så jeg synes ikke vi skal glemme dem.. Og da har vi kanskje igrunn samlet opp alle de som er her?

Forøvrig er det morsomt å følge "utviklingen" blant brukerne her også.. Jeg merker det godt selv også. Innleggene jeg hadde i starten (MIXen kom vel i gang i desember 2002. Før det var det debatt uten innlogging, og da var det liten aktivitet) ser jeg iallfall selv at har en ganske annen erfaring bak seg enn det jeg har nå. Morsomt at et slikt forum har så mye å si.. Jeg lærer igrunn litt av å se at andre også utvikler seg. Både det at de kanskje snapper opp råd her. Både av meg eller andre. Og at de kanskje nevner litt om hvordan de har jobbet videre, og kommet lengre. Nå finner jeg ikke frem til disse debattene igjen, men to eksempler på slike debatter var en debatt Beauty hadde om galopproblemer på sin hest, samt en annen bruker (uff, husker ikke nick, fy, fy meg..) som hadde problemer med at hesten hun rei ble så heit og gira på sprangbanen. Sammen med mange gode svar, en spørsmålsstiller som tok alt til etterretning, viste det seg at det ble god fremgang, og igrunn flere som dro lærdom av dette.. Ikke bare den som stilte spørsmålet

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  00:43:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Jeg syns de aller, aller fleste her på debatten sitter med mye informasjon og lærdom på hver sitt felt, og noen felles felt. Har lært utrolig mye av å sitte her på MIX debatten og lese innlegg, kommentere innlegg, og på det å få tilbake meldinger på de innleggene jeg poster. Noen av debattene har fått meg til å forandre på min måte å stelle/ trene hest på, som f.eks en nesereim debatt som ble tatt opp for en stund siden. Jeg var av de uvitende, som red med aachen neserem fordi det er "vanlig" å gjøre det i området her. Nå har jeg tatt den av, og rir nå også ofte uten nesereim i det hele tatt.

Så vil igrunn bare takke alle dere her på forumet, som er så hjelpsomme, og vil dele deres erfaringer og meninger med alle andre :)

Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 18/12/2005 :  00:48:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Tror jeg også må henge meg på dem som ikke lister opp noen spesielle, først og fremst fordi jeg er utrolig glemsk, og garantert kommer til å glemme veldig mange..

Når det er sagt: dette er nok det beste forumet jeg har brukt! Har vært på mange useriøse forum, og ikke funnet noen jeg trivdes med, før jeg fant dere folkens! Det er innmari mange forskjellige personer her, med forskjellige metoder og synspunkter som alt i alt gjør dette til et kjempefint sted å diskutere det vi alle liker best, nemlig hest! Det finnes så godt som aldri et fasitsvar i denne hobbyen vår, og forum som hm er et kjempefint sted å dele erfaringer, lufte forslag, og stille spørsmål som man kanskje ikke helt vet hvem man kan spørre om.

Jeg har iallfall fått veldig mye hjelp her, av folk i alle aldre, alle grener og retninger innen hest, og alle deler av landet! Må si jeg er imponert over mange av de yngre brukerne her, om alle tenåringer i Norge var like fornuftige hadde vi sannelig ikke hatt mange problemer..

Også må jeg få si at jeg ble veldig rørt av å se at flere har nevnt meg da.. Man prøver jo sitt beste, veldig hyggelig å se at det faktisk hjelper noen!

Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:19:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Jeg beundrer mange her på forumet, men jeg liker ikke å navngi hver enkelt, syns alle har noe å bidra med her, så jeg har ikke en eksakt favoritt eller noe!
Alle faller i smak hos meg! :)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:37:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg vill egentlig ikke lage en liste jeg heller... for da glemmer jeg garantert noen...:(
meeen.... jeg må framheve tre stykker alikevell...

cowgirlchris: jeg bøyer meg i støvet for denne damen! det hun har fått til med hestene sine, de hestene "ingen" ville ha, jeg er veldig imponert!!

Anniken B: Wanda sto hos meg et år, det hun kun ble brukt som turhest, og sto på beite og ble ekstremt rund, wanda var tidligere spranghest, og var nok ikke ridd mye i dressur... så flyttet wanda til Anikken... jeg og Julie (wandas eier) var å kikket på henne etter en tid... å det var en helt annen hest...! mektig imponert over hvordan Anniken red hesten!!

Kristine og Rosita: jeg vet ikke hva jeg skal si jeg... ler godt av noen av innleggene hennes... humørspreder, selv om hun kanskje kan ha litt "dyster" humor til tider... en annen ting, Kristine er jo den eneste her som kan oversette enhver merkelig uforståelig dialekt som av og til dukker opp...;)

det er så mange mange flere! og jeg har lært masse her på Hestemarked, selv om jeg ikke hår hest nå...! mange hyggelige folk her og det er supert å kune lære av såppas erfarne flinke folk:) og selv om noen ikke er nevnt, så er dere ikke glemt...!! liker veldig mange her, men det var bare noen jeg måtte framheve litt...

men liker alle:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  12:27:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg syns sånne her tråder alltid blir litt sånn underlige. Det er som enkelte her nevner veldig lett å huske på de som alltid skriver masse. Eller de som har skrevet mye i det siste.
Samtidig er det jo også litt sånn "hvorfor beundre". Om man skal beundre noen på et slikt forum så bør det vel kanskje tuftest på deres hestekunnskap, og eller deres oppofrelser for hesten sin. Eller for den utviklingen man har sett hos dem? Eller er det bare en generell beundring vi prater om her? Kan jeg beundre folk fordi de har så fryktelig pent hår feks? Da kan jeg vel med hånden på hjerte si at det lar seg gjøre å beundre langt de fleste på ethvert internettforum.

Til syvende og siste:
Jeg setter pris på de aller flestes bidrag i konstruktiv retning i debatter, være seg om de mener det samme eller det motsatte av det jeg gjør, eller om de brenner for en sak, og virkelig vil ha den igjennom.

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

¤Lucas¤

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:54:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er enig med dere andre når det gjelder å fremheve personer mer enn andre, for nesten alle her inne har nok svart på spørsmål fra andre som trenger tips og hjelp.
ALLE her inne fortjener en stor takk!
Syns alle her inne er kjempe-gode til å svare på spørsmål og bruker tid for å finne ut diverse ting=)
Kjempe-godt hestemiljø ihvertfall=p

Redigert av - ¤Lucas¤ den 18/12/2005 16:55:44 Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  17:10:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Ingen nemnt ingen glemt. Eg vil heller ikkje ramse opp noko liste her. Slik eg heller ikkje ville på kven eg ville møtt av folk her inne.

Det er klart att eg gjerne beundrer nokon meir enn andre men det velger eg å holde for meg sjølv. Man kan lett såre nokon ved slik oppramsing trur eg.

Men ja eg beundrer fleire her inne på forskjellige måter.

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  17:25:26  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ingen nemnt ingen glemt. Eg vil heller ikkje ramse opp noko liste her. Slik eg heller ikkje ville på kven eg ville møtt av folk her inne.

Det er klart att eg gjerne beundrer nokon meir enn andre men det velger eg å holde for meg sjølv. Man kan lett såre nokon ved slik oppramsing trur eg.

Men ja eg beundrer fleire her inne på forskjellige måter.

Opprinnelig postet av Lucinda:

Eg og

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.