hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvem beundrer du her på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Hvem beundrer du her på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

ShyBoy

Skrevet - 17/12/2005 :  12:11:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, hvem beundrer du her?

Jeg beundrer xxxoooxxx. Hun virker utrolig dyktig innen hest og helse og fôring. Har gitt meg mange gode råd.

Så synes jeg jo Lucinda er ganske god på maange temaer og ser ut til å ha mange gode erfaringer og kunnskaper! Har fått mange gode råd;-)

Anniken B har også gitt mange gode tips, som jeg har fått bruk for, og jeg synes hun er veldig flink

Anne, Spot, Gina & Aromayo har også lært meg mye, både her hjemme og her på hestemarked og er veldig hyggelig!

http://www.mmdreamteam.piczo.com

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  12:39:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Morsom tråd

Må si jeg beundrer deg litt jeg da;p Du har kommet med mange gode råd og tips innen hestehold du også.

Å så beundrer jeg xxxoooxxx jeg også,for masse kunnskap når jeg skulle fete opp Frisco. Med hjelp av henne så er han helt normal nå

Ellers så syns jeg cowgirlchris,for hun er alltid veldig saklig av seg og har gode poeng, å kan ikke huske at jeg har vært uenig i det hun sier.

Å så har vi alles Kristine da. Gull jenta Hun tror jeg er alt vitende. Å ekte trønder vettu, sier hva som faller seg inn hun også. hehe

Å det er mange flere jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Redigert av - missy_ den 17/12/2005 12:40:23 Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  12:51:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
jeg beundrer så mange her på mix'n. Alle har forskjellig kunnsskap og erfaringer som andre kan lære av.

jeg kjenner ingen personlig, men jeg svarer utifra hva jeg har lest.
Kristine Og Rosita beundrer jeg fordi hun virker vettug og bevist på hva hun gjør. hun er også flink til å starte debatter her inne som egasjerer mange.

Maxi&Mathilde beundrer jeg for hennes modenhet i forhold til alderen, ikke alle 12 åringer som er så flinke til og delta i debatter og fremme sine meninger på en høflig og saklig måte.

så beundrer jeg Cowgirlchris for hennes kunnskap om hester, deres tenkemåte og behov.

Så beundrer jeg In Nancyville for hennes Western fredigheter, også hun virker temmelig oppegående når det gjelder trening av hest på dens egene premisser..

jeg beundrer også begge de sistnevnte for at de er så flike til å skrive, ofte får de sagt det jeg tenker men ikke klarer og få ned på skjermen

maange andre jeg beundrer her også, er så utrolig mange flinke folk her!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Redigert av - mariie. den 17/12/2005 12:54:12 Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 17/12/2005 :  12:53:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes spoff høres ut som om hun har greie på det hun holder på med. Kan til tider være litt belærende(ikke stygt ment spoff), men ellers så svarer hun alltid forståelig og utfyllende på det meste Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 17/12/2005 :  13:36:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, jeg glemte Kristine jo! Prater mye med henne på msn. Hun har mange gode kunnskaper og lært meg mye og er kjempehyggelig!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 17/12/2005 :  14:13:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er hyggelig å kunne være til hjelp , og det slår jo begge veier her på forumet med så mange forskjellige brukere og erfaringsområder.
Hestemarked er jo blitt det største samlingsstedet mht. hestesport og hestefolk.

Bakgrunnen for at jeg trekker frem de jeg gjør har med flere ting å gjøre egentlig, så skal jeg først trekke fram noen vil jeg også redegjøre litt hvorfor.

Jeg respekterer de her som ikke på død og liv skal "henge seg opp i bagateller", kverrulere over småting bare for å diskutere eller stadig fokusere på enkeltpersoners syn og valg de tar, når det gjelder hestehold,håndtering/trening generelt.
Man må godta andre selv om man kanskje ikke har samme syn på ting selv. Og misunnelse bærer heller aldri no godt med seg har jeg erfart.
Mennesker som også til stadighet prøver å fremheve seg sjøl ved å svartmale andre eller kritisere, mister jeg totalt respekten for dessverre.
Selv om de kan inneha en del kunnskap jeg garantert kunne vært åpen for og tatt lærdom fra.

Har også lite til overs for at man kritiserer og ler av andres uvitenhet.
Særlig de yngre som kanskje ikke enda har lært å ordlegge seg på en mer "forståelig måte". Lett å glemme at man har vært 12 år selv kanskje..
På et annet forum her gikk jeg møkklei av å lese sarkastiske og skadefro kommentarer som stort sett kom fra "tanter på gjerdet" som egentlig ikke hadde så mye annet å vise til enn en pen og blank hest hjemme på gårdstunet..
Det var tydeligvis også stas å kopiere annonser og innlegg her fra hm for så å "more seg" over det i sin egen lille "Forum-Flinkest-verden".
Takk og lov er vi fritatt for sånt her,og det er vel det som gjør at man også har flest brukere her og i flest alderstrinn.

Det blir dog enkelt å trekke frem de som er mest "synlige" og aktive her, så dette blir med forbehold om at jeg sikkert har glemt noen som ikke poster så ofte.

xxxoooxxx har MYE lærerikt og bidra med mht. foring.
(Hadde jeg engang hatt den kunnskapen når jeg var så ung...)

TML Samme årsak som over.

Tone og Svarten har vist seg å ha flere interessante teorier innen trening/håndtering som jeg støtter meg til.

Destrier Samme grunn som over.

Asbjørg For at hun ikke har skylapper mht. barfot-temaet og kan diskutere/fremlegge det på en måte som åpner for at det er flere sider av samme sak.

Kajsa Synes jeg har mye fornuftig å fortelle innen hestepsykologi/avl/generelt.

Anettex Generelt saklig og vettu.

-Det er garantert noen fler jeg burde nevnt.
Og vi som er litt eldre har nok også lett for å engasjere/feste oss ved, de rundt vår egen alder.
Jeg synes forøvrig det er mange unge her som har mye fornuftig å komme med og som sikkert voksne også kan lære mye av.
Når jeg var så ung (12-15 år) var nok ikke mine kunnskaper like gode på så mange felt.

Edit pga. skriveleifs.

Redigert av - xxxx den 17/12/2005 15:12:02 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  14:52:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Beundrer svært mange her.... Om jeg må trekke frem noen, så må det være Lucinda, In Nancyville og spoff. Listen kan være mye lenger, men velger å fremheve disse tre.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  14:58:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
In Nancyville: Mange veldig fonuftige innlegg, og generelt veldig flink å skrive!

Cowgirlchris: Kjempe flink med hestepsykologi, og skriver det utrolig bra i tillegg.

Lene.: Jeg beundrer Lene fordi hun er veldig.. jeg vet ikke? Fornuftig? Og vi har ganske like meninger om forskjellige ting.

xxxoooxxx: Veldig mye kunnskap om fòring som In Nancyville også påpekte.

Og ellers er de fleste veldig flink til å diskutere og det er masse kunnskap

Therese
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  15:05:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg føler det er så mange jeg skulle tatt med her! for det er mange forskjellige personer her med forskjellige verdier. Syns det er så mange som er så utrolige flinke og som er innstilt på å hjelpe. Mange flotte personer her inne, å som bidrar til masse kunnskap. Tror det er et sjeldent forum med så masse kunnskap. Derfor tror jeg beundrer om trent hele gjengen. Men det er jo noen som skiller seg ut så klart.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  15:33:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kunne nok klart å skrive en pen lang liste på dette temaet, men velger å ikke lage noen da jeg glemte så mange på "hvem ville du møtt"- listen

Generelt beundrer jeg de som klarer å holde en saklig tone gjennom en hel debatt/ flere debatter til tross for at det til tider kan ose adrenalin
Jeg beundrer også de som klarer å være ydmyk overfor ny kunnskap og kaster "utgåtte" teorier til tross for at de sitter med betydelig mengde kunnskap.

Til tross for at jeg ikke skulle lage noen liste her så føler jeg veldig for å trekke frem Lene fordi hun for meg personlig virker som en utrolig god menneskekjenner og sympatisk person

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  16:26:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Alle egentlig

Men missy, In Nancyville, spoff og ullsokken er de jeg beundrer mest.

missy, fordi hun er ganske lik meg. Kommer med gode svar, er virker som ei utrolig grei jente.
In Nancyville, spoff og ullsokken er helt fenomenale uansett hvordan jeg vrir og vender på de. De kan generelt mye om de fleste temaene. Kommer med gode svar.

Edit: Og Anniken. Hvordan kunne jeg glemme henne har lært mye av henne. Tipper at hun har hjulpet meg aller mest når det gjelder hest i hele mitt liv!

Redigert av - Bustetrollet den 17/12/2005 18:36:39 Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  17:45:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Syns alle er kjempeflinke og kan veldig mye, men om jeg må nevne noen:

Kristine og Rosita
Spoff
Lucinda
In Nancyville
mari^_^
Eikdokka
og HegeJ

Sikkert mye flere også som jeg ikke kommer på i farta.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 17/12/2005 17:47:01 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:20:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Alle egentlig

missy, fordi hun er ganske lik meg. Kommer med gode svar, er virker som ei utrolig grei jente.
In Nancyville, spoff og ullsokken er helt fenomenale uansett hvordan jeg vrir og vender på de. De kan generelt mye om de fleste temaene. Kommer med gode svar.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Nå ble jeg skikkelig rørt her gitt;p Trønder vettu Kristine *thums up*

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  18:33:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Alle egentlig

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Nå ble jeg skikkelig rørt her gitt;p Trønder vettu Kristine *thums up*

Opprinnelig postet av missy_

Ja, netopp

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:45:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Jeg har sikkert sagt det før men jeg beundrer Renegate for alt hun har fått til med den utrolig flotte hesten sin. Også beundrer jeg spoff. Veldig flink og utrolig koselig!
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave''
Redigert av - Kristine & Ibrahim K den 17/12/2005 18:56:38 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:52:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
beundrer de fleste her ...men er jo noen som har skilt seg ut,og det må vel være:
-spoff
-amillion
-lucinda
-cowgirlchris
-xxxooxxx
-destrier
mener ikke å nedlate noen men,er disse som jeg har lært mest av...

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.