hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Som vinden blåser....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Som vinden blåser....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  00:04:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ser mange skifter meninger etter som vinden blåser her inne. En diskusjon begynner og noen personer står harnakket på at SLIK ER DET!!! Men etter hvert som diskusjonen går, så forandrer de mening. Joda det er lov, men om du sier hvitt og jeg sier svart, og jeg klarer å "overtale" deg, så bør du bli grå, ikke svart som meg! Om dere skjønner sammenligningen uten at jeg behøver å bruke eksempler som folk kan kjenne seg igjen i Noen tanker om dette?

Lopke

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  00:09:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
ble nysgjerrig nå.. hvilket tema refererer du til?? Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  01:02:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

ja hvilket tema.. ?

kan jo hende folk skriver ting de ikke tenker så nøye igjennom, åsså ser de at folk argumenterer i mot med fornuftige ting..

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  02:10:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Torhild,tror jeg skjønner hva du tenker på...og må jo nesten si meg litt enig der...
Kan ikke folk ha sine egne meninger,og debattere på et normalt nivå,for og imot...uten å bli tåpelig,eller skifte totalt....for så gjerne å skifte igjen...*s*

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  02:55:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Føler meg litt truffet. Jeg skifftet jo meninge under denne homse tråden.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 17/12/2005 :  03:01:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
vet ikke hva det siktes til, men jeg tror noen kanskje bruker litt sterke argumenter mot, for å få folk til å sjønne hva de mener
uten at de egentlig er så uenige..

Så når debatten fortsetter kan det se ut som personen har skiftet mening. jah, dette var det sikkert bare jeg som sjønte noe av

forøvrig har jeg lagt merke til at de aller fleste som er mye aktive her inne ofte er svært så enige i ting, det blir mest en diskusjon om hvor enige vi er. men det er jo bra

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  10:21:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
mulig jeg skal føle meg truffet? ikke som jeg vet men...hvis jeg insisterer på hvitt, og du svart, også begrunner(dokumenterer) du hvorfor hvitt er feil og svart er riktig så ville jeg blitt svart. hvis det derimot bare er snakk om egne meninger så ville jeg nok fortsatt vært hvit men skjønt hvorfor du var svart. kommer ann på tema som ble diskutert. huff, dette ble litt rotete og rart men...
og noen ganger kan man rett og slett misforstå hverandre:)
jeg er mye flinkre til å argumentere muntlig enn skriftlig.

men jeg er enig i det at hvis man påstår så hardnakket at SLIK ER DET så burde man holde seg til det.

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  11:16:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

men jeg er enig i det at hvis man påstår så hardnakket at SLIK ER DET så burde man holde seg til det.
Opprinnelig postet av lucky june

Ja, men ofte så kommer folk med så gode innlegg og begrunnelser at man kan komme på og tippe over.

Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  14:30:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Ser ingen grunn til at det skal være negatvit at noen skifter mening?
Hvis noen har så gode argumeter for/imot, eller at du rett og slett begynner og tenke litt selv og kommer frem til at du egentlig har tatt feil så er det vel ikke noe galt i det?

Vi diskuterer vel for å lære av andres feil, utveksle erfaringer og lære nye ting gjør vi ikke?

Therese
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  16:47:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Vi diskuterer vel for å lære av andres feil, utveksle erfaringer og lære nye ting gjør vi ikke?

Opprinnelig postet av Eikdokka

ja ikke sant?

men kan ikke TORHILD svare å si om hun siktet til noe spesielt? eller bare syns hun det er teit av folk å skifte mening?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  17:03:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
[quote]

Opprinnelig postet av Eikdokka

Ja, enig!
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  17:05:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, men ofte så kommer folk med så gode innlegg og begrunnelser at man kan komme på og tippe over.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

da syns jeg man skulle være litt mer ydmyk i utgangspunktet og være åpen for at det finnes andre måter enn akkurat sin egen.
forskjell på å ha en mening og å påstå harnakket at SLIK ER DET!

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~

Redigert av - lucky june den 17/12/2005 17:06:07 Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:21:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Men kanskje noen har stappa deg så full av feil kunnskap at du er så bråsikker på at det er riktig, helt til noen fornuftige her inne får deg til å skifte mening?

Uansett, er enig at man skal være litt ydmyk uansett jeg

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  18:30:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

da syns jeg man skulle være litt mer ydmyk i utgangspunktet og være åpen for at det finnes andre måter enn akkurat sin egen.
forskjell på å ha en mening og å påstå harnakket at SLIK ER DET!

Opprinnelig postet av lucky june

Ja, SLIK ER DET!

Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 17/12/2005 :  19:11:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Flere her inne som er utrolig vinglete synes jeg, men vil ikke navngi personer eller saker. Men kan si at de fleste jeg henviser til er fremdeles tenåringer, så kanskje det rett og slett er mangel på egen-erfaring på områdene?
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  19:13:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
\ Men kan si at de fleste jeg henviser til er fremdeles tenåringer, så kanskje det rett og slett er mangel på egen-erfaring på områdene?

Opprinnelig postet av TORHILD

Ikke fjortisser altså?

Føler meg litt truffet her..

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.59 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.