hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Som vinden blåser....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Som vinden blåser....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Kurre

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  22:46:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men kanskje noen har stappa deg så full av feil kunnskap at du er så bråsikker på at det er riktig, helt til noen fornuftige her inne får deg til å skifte mening?

Uansett, er enig at man skal være litt ydmyk uansett jeg

Opprinnelig postet av Eikdokka

Den synes jeg var klok og er fryktelig enog i...

Mye er nok det som ble nevnt her om alder.Er lett å ha veldig sterke meninger og store svingninger om man er i en viss alder.Er også mye lettere å bli hjernevasket i den alderen og da kan man plutselig komme til å "våkne" igjen om en annen tilfeldigvis trykker på rette knappen.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  00:30:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men vil de igjen forandre mening om vinden blåser andre veien i neste debatt???
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Føler meg ikke truffet.. men er vel bare bra at noen skifter mening, hvis det er mot den positive veien vel?
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  01:48:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Hvis noen skifter mening om en ting gang på gang går de nok "bare med vinden", men går ikke det bare ut over dem selv?

Enig at det blir for teit å skifte mening like ofte som andre skifter truser, men å skifte mening om ting pga. at man har fått mere info om emnet og kanskje åpner øynene litt er bare bra, eller?

Therese
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  01:53:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enig at det blir for teit å skifte mening like ofte som andre skifter truser, men å skifte mening om ting pga. at man har fått mere info om emnet og kanskje åpner øynene litt er bare bra, eller?
Opprinnelig postet av Eikdokka

Ja, det synes jeg er bra.
Når jeg skifter meninger så er det noe stort som har skjedd! Jeg hater og tape. Derfor kan jeg bli litt sånn SÅNN ER DET!
Derfor synes jeg egentlig det er bra at jeg klarer og skifte mening. Det er noe jeg har lært av. Før var jeg veldig sånn: Jeg har rett, hysj, hold kjeft, vil ikke høre det, for jeg vet at jeg har rett. Men nå så er jeg blitt veldig mer åpen for alt. Til og med lærern kommenterte det på en elevsamtale

Gå til toppen av siden

Goldkløv

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  08:34:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoldkløv  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoldkløv  Svar med kopi av melding
Jeg bytter mening på ting jeg å men ting jeg har tett på
må jeg prøve og få di andre til og skjønner hva jeg mener!
Men jeg tror stert på at andre sine svar er rette hvis jeg vet at jeg
har rett.

" Når skal det bli hest på meg da?" Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 20/12/2005 :  12:21:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Joda, skifte meninger er ok. Men ikke fordi den eller den sier at slik er det, men fordi du selv synes det. Og å skifte mening flere ganger i samme debatten, da er man vinglete og lite seriøs....
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  14:21:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hvis det er meg du hinter til,så mener jeg akkurat det samme som da jeg startet, men er ikke alltid like enkelt å frem meningene på riktig måte å få alle til å skjønne hva du mener. Å det er noe som heter delt mening også. I en spesiell sak kan mann ha sterke fordommer men også se noe posetivt med det på samme tid. Da er det utrolig vanskelig å forklare rett. Da blir det beskriving av følelser, å en det er en kjent sak at ikke det er lett.
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  14:42:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og å skifte mening flere ganger i samme debatten, da er man vinglete og lite seriøs....

Eller rett og slett i prossess hvor man skal lære å danne egne meninger uavhengig av andre, og da må man prøve og feile litt synes du ikke

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  21:20:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
Ojda... her føler jeg meg truffet Tenåringer er som regel litt vinglete, men Kristine og Mathilde syntes jeg snakker med fornuft
Jeg ser opp til dere

- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  00:19:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
tar opp denne igjen jeg....å skifte mening i en debatt er en ting, men når man som trådstarter sier at man gjør ting på en måte, så syns jeg det er litt rart at de plutselig gjør det på en annen måte etter et par tre innlegg fra andre som er uenige i metoden.

*kjeder meg i en meningsløs natt*

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden

lucky june

Norway

Skrevet - 15/02/2006 :  00:22:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
tar opp denne igjen jeg....å skifte mening i en debatt er en ting, men når man som trådstarter sier at man gjør ting på en måte, så syns jeg det er litt rart at de plutselig gjør det på en annen måte etter et par tre innlegg fra andre som er uenige i metoden.
hvis du først sier at du får så blir det dumt å si i neste innlegg at du gir.(dette var et eks)

*kjeder meg i nok en meningsløs natt*

~Melodie Nikita~ ~Santiago Cheyenne~ ~Sigrid~
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.