hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hva hest liker du best?og koffer?:P
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 hva hest liker du best?og koffer?:P
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

k.g

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  17:12:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
heihie:) eg lurte på ka hestar alle dokken like best:P?? å koffer du like den hesterasen best? (eg liker best norlands og varmblods hestar:))

e bare litt nysjerri på ka hestarase som e mest populær:P?

Mari^_^

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  17:55:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det finnes en del slike tråder fra før av, men jeg liker best fjordhest og welsh mountain.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  18:16:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Frieser!!!!! men egentlig liker jeg jo alle hester :) Frieseren liker jeg fordi de er vennlige, lettlærte og har en flott utstråling. Og så er det gøy å ha en hest ikke alle har og.. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 15/12/2005 :  21:51:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg liker kaldblodshesten best. Syns de har så fin størrelse...akkurat passe store, og med masse motor.. Syns også kaldblodshesten er fin å se på, med lang man og ponniaktig hode.. Liker også godt at de er både gode ride og kjørehester.
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/12/2005 :  22:48:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hest

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 15/12/2005 :  22:57:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg liker de brune hestene best. Mest fordi de fleste hestene jeg har fallt for er brune. Kanskje en sammenheng med at det er en svært vanlig farge? Rase er helt likegyldig.. Forsåvidt farge også, men bare tatt ut fra en statistikk over "mine yndlingshester".
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  23:24:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rasen er ikke viktig for meg heller. Men det må være hest og ikke ponny. Og ikke for tung rase, men ikke for sped. Gjerne brun, rød eller svart, helst ikke hvit, gul eller skimmel. *LER* Tror iallefall ca 30% av hesterasene passer da, så jeg er ikke kresen =)
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 16/12/2005 :  07:58:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Liker best ponnier og tyngre hester jeg da, men synes de andre er greie også jeg da.
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

skli

» VIP

Skrevet - 16/12/2005 :  16:56:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg liker best connemara og New forest. har hatt flest like og kanskje derfor! Lette ponniraser og blandinger. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  16:58:18  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Liker mange forskjellige hesteraser..
Bla. Varmblodstravere, kaldblodstravere, frisere, haflinger + en hel del andre som jeg ikke orker å nevne ;)

Liker varmblodser fordi jeg driver på med dem til vanlig, og liker den rasen.. Liker også farten deres =)
Kaldblodser er nydelige å se på.. Har alltid likt dem..
Det samme med Friserne og Haflingere =D

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com

Redigert av - Leikas den 16/12/2005 18:52:57 Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  18:39:29  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
fjording-de er som poteten ;) kan brukes til alt...alltid likt frieser da...

Gå til toppen av siden

EikenesMaja

Norway

Skrevet - 16/12/2005 :  20:35:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEikenesMaja  Send %s1% en ICQ meldingEikenesMaja  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikenesMaja  Svar med kopi av melding
Jepp! Fjording er best!!
Og Shettis sef.

Det du gjør, får du tilbake...

Hest - en venn for livet! <3
Redigert av - EikenesMaja den 16/12/2005 20:39:49 Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  00:54:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
haflinger,shettis og islandshest
fordi jeg har en shettis og haflinger, og hadde islandshest før... syntes disse rasene er veldig fine.. men liker egentlig de fleste ponnier og hester.

Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  10:34:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Liker fjording best, men N/L, de kraftige (lett)dølene og frieser er også spesielle for meg.
Therese
Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  11:54:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
En god hest har ingen rase og ingen farge:)

Men jeg er svak for araberene, da... Farger liker jeg best hvite, røde og skimle. Må vel si gul også, da, av lojalitet til Don
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  11:56:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Har egentlig ikke noen spesiell rase jeg liker best men hvis jeg må nevne noen: Kaldblods, Fjording og Frieser..
Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 17/12/2005 11:57:34 Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.94 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.