hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Små ponnier, store ryttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Små ponnier, store ryttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

ingahelene

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:57:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseingahelene  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Og bare en liten ting til; har ikke noe i mot at folk sier meninger, og jeg kan ikke si meg enig med superflue selv; men, jeg syns av og til at det blir veeeldig angrep mot personen som kommer med slike utsagn, det var jo ikke så ille sagt, men det ble kanskje litt i strengeste laget? ;)
Så ro seg litt ned, det er snart jul, så da må dere være litt snille med hverandre, ellers får dere ingen pakker av nissen i år!!!!

Opprinnelig postet av anne,spot,gina&aromayo

Enig

Mvh. Inga Helene Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  19:58:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Føler meg veldig truffet. En av forponniene mine er 112, shettis, og jeg er 160! Men vi er ett radarpar, og det går som smurt! Og det handler ikke om å se pen ut, som mange sier.

Opprinnelig postet av Isabel&Perla<3

Hvorfor føler du deg truffet? Du er 48 cm høyere enn Miss. Kanskje du føler at du klarer det bra, men kanskje Miss faktisk har problemer med å balansere deg? Hun er jo heller ikke noe særlig kraftig bygd.

-Marte Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:06:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
I konkurransesammenheng blir vel faktisk rytterene vurdert i forhold til hestene? Dommerne skal kunne si ifra om de synes ekvipasjen er "upassende" (altså om de ikke passer hverandre), på samme måte som de kan si ifra ved hard ridning/unødvendig straffing osv...

BTW; Jeg hadde en nordlandshest på 130-140, og jeg er selv 170. Ja, i lengde var jeg nok litt for stor...men hu hadde da ingen problemer med å bære meg forde.

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  15:19:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
ÆÆÆH. Nå må jeg krympeee :'(

Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  15:43:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Føler meg veldig truffet. En av forponniene mine er 112, shettis, og jeg er 160! Men vi er ett radarpar, og det går som smurt! Og det handler ikke om å se pen ut, som mange sier.

Hvorfor føler du deg truffet? Du er 48 cm høyere enn Miss. Kanskje du føler at du klarer det bra, men kanskje Miss faktisk har problemer med å balansere deg? Hun er jo heller ikke noe særlig kraftig bygd.

Opprinnelig postet av *littledevil

Hvorfor jeg føler meg truffet? Det sei seg no litt sjøl!
Ka du mein me at ho ikke e så særli krafti bygd? Du har jo ikke sett oss sammen en gang! såe, ke du mein? Forestn, kjenn du ho Miss?
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:14:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ka du mein me at ho ikke e så særli krafti bygd? Du har jo ikke sett oss sammen en gang! såe, ke du mein? Forestn, kjenn du ho Miss?

Ja, bland bokmål og nordlending;) Ehm.. Jeg har sett bilder? Hun er ikke særlig kraftig bygd til å være shettis nei...

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  16:47:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ja, bland bokmål og nordlending;) Ehm.. Jeg har sett bilder? Hun er ikke særlig kraftig bygd til å være shettis nei...

Ok.. Bilda av ho ligg no på VIPen min, av både meg å ho...
VIPen heita Isabel&Perla<3
Det e ikke den du kjæm inn på nårr du trøkk på VIP hær, førrdi det e en gammel VIP.. eg har no skreve i gb di..
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  16:56:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Det e ikke den du kjæm inn på nårr du trøkk på VIP hær, førrdi det e en gammel VIP.. eg har no skreve i gb di..

Vet vel det... Har vært å sett på den før. Ellers har jeg vel ikke sagt noe om det da...
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  17:16:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Vet vel det... Har vært å sett på den før. Ellers har jeg vel ikke sagt noe om det da...

Tenkte vell at du hadde sett bilder en annen plass, vettu.. Og jeg kunne ikke vite at du hadde vært på VIPen min..
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  19:24:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Å herlighet for en quoting. Når dere svarer rett under hverandre behøver dere ikke quote, vet dere..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  19:30:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Å herlighet for en quoting. Når dere svarer rett under hverandre behøver dere ikke quote, vet dere..

Opprinnelig postet av lino

Hehe.. Ble vell bare sånn! Men hvis det er et problem, er det jo bare å ignorere det, vettø!
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  21:19:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Dessuten skrev du jo under et bilde at du var litt stor;) Så jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du føler deg truffet....

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  21:28:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av lino

Hehe.. Ble vell bare sånn! Men hvis det er et problem, er det jo bare å ignorere det, vettø!

hvorfor debattforum hvis man ikke skal si meningene sine?
men er vel ingen vits å quote bare for og fylle ut siden?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Isabel&Perla<3
» VIP

Skrevet - 18/12/2005 :  21:40:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg følte meg truffet fordi jeg tolket det som om at hun syntes synd i slike hester. Jeg følte meg truffet som om jeg "mishandla" om jeg skal si det på den måte, hu.. Menne, gidder ikke diskutere lenger, setter en strek over det, jeg iallefall Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 18/12/2005 :  23:58:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det fyller ikke ut sidene da. uansett hvor store innlegg man har så er det alltid 15 innlegg på ei side.. Tror jeg..

Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.