hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Små ponnier, store ryttere
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Små ponnier, store ryttere
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  00:05:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
oki. mulig det :)
men fyller jo ut da :p men samma det, blir bare å henge seg opp i små dumme ting dette. akkurat det jeg prøver å avvende meg med :p

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

*littledevil

» VIP

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  01:47:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*littledevil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse*littledevil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg følte meg truffet fordi jeg tolket det som om at hun syntes synd i slike hester. Jeg følte meg truffet som om jeg "mishandla" om jeg skal si det på den måte, hu.. Menne, gidder ikke diskutere lenger, setter en strek over det, jeg iallefall

Opprinnelig postet av Isabel&Perla<3

Du må jo ikke overtolke alt da.. Jeppjepp..

-Marte Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  00:44:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Kommer mer an på vekt på rytter og rase på hest! En 100 kilos person på en liten, slank hest er ikke bra. Enkelt og greit.
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  12:50:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
...Men likevel bedre med en hundrekilos person i perfekt balanse med hesten, enn en på seksti som sitter helt på skakke..?
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  13:15:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Jo, det er jo klart ;) Men ikke hvis det gjelder en liten ponni..?

Ullsokken

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  13:46:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
En 100 kilos person på en liten, slank hest er ikke bra.

Pirk, pirk..

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  17:57:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Jeg har en ponni på 135 cm.som jeg skal ri inn til sommeren. Mulig han vokser litt til,håper han blir rundt 140. Selv er jeg 165 høy og veier 50 kg. Tror ikke hesten vil ta skade av det,akkurat. Blir vel heller litt"rart"for meg siden de andre hestene mine er 157 og 163 cm.høye
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  19:54:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hehe ;)

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  10:25:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg mener det ikke er så mye å diskutere. Om det er en overvektig rytter som vil ha en ponni, ser jeg ingen problem i det SÅ LENGE ikke det går utover hesten. Mange ponnier klarer fint å bære en overvektig person, spørs jo såklart hvor overvektig denne personen er. Men om hesten ikke har problemer med muskler, skader osv. Pleier det å gå helt fint. Kjenner endel overvektige med mindre hester, null problem, så lenge hesten holder seg frisk og fin...
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Mie&Joy

» VIP

Skrevet - 14/04/2006 :  12:53:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMie&Joy  Svar med kopi av melding
Hei!
Roxira, du er kanskje litt lang til nordlandshesten din, men jeg kan virkelig ikke se at det ville utgjøre noe problem?
Men skjønner ikke helt vitsen med denne debatten heller, for dersom vi snakker konkurranse sammenheng, så vil dommeren eliminere ekvipasjer hvor rytteren er for stor for hesten... enkelt å greit! Sier ikke dommeren noe på stevne, så går det vel fint? Og ROxira, RI I VEI du!!! =) Kos deg med hestene dine, nordlandshester er sterke hester, kan ikke se problemet i det hele tatt så lenge hesten din er frisk og rask;o)
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 14/04/2006 :  13:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, denne tråden hadde jeg nesten glemt

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  13:18:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Den var død ja...
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  14:49:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
de som bry seg om hvordan andre ser ut på sine ponnier / hester har et seriøst fritidsproblem og bør finne seg en hobby!
Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  16:27:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Har en islandsvallak på 133cm i mkh, dette blir et problem for meg nå som jeg er 165cm selv og må(det er helt sant) løfte beina noen ganger for og ikke rive hinderet selv..(det er seriøst surt) Skal få en hest som er høyere nå da

Når hesten tåler vekta di og du er fornøyd med hesten så er det intet problem, det er du som bestemmer om du vil ha en liten hest eller ikke.
Det er jo folk som greier og ha beina langt nedenfor buken på hesten, men nå har ivertfall jeg fått nok

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 14/04/2006 :  16:41:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
La nå folk få ha den hesten/ponnien de vil ha!

Ridning skal være gøy, både for hest og rytter, og det er viktig å finne en hest/ponni man trives med!!

Ikke alle liker store hester!

Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.