hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Interessert i galopp?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Galopp
 Interessert i galopp?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Tonje & Express

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  22:27:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen her som driver med eller er interresert i galopp?
Hilsen Tonje og Express

Ullsokken

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  23:30:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er interessert i galopp, dog har jeg aldri drevet med verken trening eller galopphester generelt, så hittil har det gått mest i teori.
Men en gang blir det praksis også!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 13/12/2005 :  11:13:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg er også interessert i galopp, og har hatt muligheten til å ri litt på hester rett fra banen. I tillegg har jeg jobbet bittelitt på et stutteri som driver oppdrett av løpshester. Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 14/12/2005 :  08:44:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er fryktelig interessert Gå til toppen av siden

reaching nirvana

Skrevet - 15/12/2005 :  15:43:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Hvis dere lurer på noe innen gallopp er det bare å spørre har jobbet på gallopbanen i 6 år! Så svarer gjerne på alle spørsmål som kommer.
Gå til toppen av siden

Opal

» VIP

Skrevet - 15/12/2005 :  20:49:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Galopp Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 17/12/2005 :  15:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg jobber i en galoppstall og er veldig glad i galoppsporten. Ha drevet med det i ca 10 år nå. Finner ikke noen bedre sport enn galopp. Svarer gjerne på spørsmål hvis noen lurer på noe!

Anita
Gå til toppen av siden

CamillaB

Skrevet - 22/12/2005 :  11:29:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Så flott at det er mange som er interessert i galopp! Vi vil jo gjerne ha flere mennesker inn i sporten vår.

Hva med å gå inn på siden til NoARK (Norsk Amatørrytterklubb) og kikke litt - der står det en del nyttig info og masse om hva som skjer innenfor galoppen, spesielt blant amatørrytterne som vi jo alle er.
www.noark.info

NoARK svarer også på alle spørsmål dere måtte ha, og det gjør sikkert både Musical Missile og Opal også ...

For de av dere som har lyst til å teste ut hvordan det er å være med på galopp uten å nødvendigvis ri på galopphest anbefales ponni- og ridehesttreningene på Øvrevoll. Dette er gratis og er en fin mulighet til å teste ut hvordan det er å galoppere på banen og også å være med i løp.
Ponni- /ridehesttrening ligger det masse info om på nettside vår under "Ponninews".

Og idag kommer Veddeløpern - oppsummering av amatørenes galoppår ut. Noen som er interessert i et eksemplar? Send en mail til meg på camilla@noark.info

mvh
Camilla
Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 23/12/2005 :  14:07:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg hadde aldri vært borti galoppsporten før i høst, da jeg begynte å jobbe i privatstallen på Rotnes Bruk (www.rotnesbruk.no). Vi har to staller på Rotnes, privatstallen og galoppstallen. Har hesten min oppstallet i galoppstallen, og får ri og trene Store Bjørn. Han gjorde en ganske bra sesong på Øvrevoll nå i år, og har store forventninger til neste:) Andre kjente hester på stallen er bla. Twiddel Turn og Micks Legend. Galopp er oe jeg vil lære mer om!

Formosissima: hvilket stutteri var det du jobba på?
Gå til toppen av siden

Musical Missile

Skrevet - 23/12/2005 :  14:07:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så bra med et slikt debattforum, foregår en debatt til om galoppsporten på www.hest.no/debate bare å henge seg på der. Virker som de fleste på den siden er mest interessert i ponnigalopp. Kanskje de trenger litt informasjon om hvordan det fungerer og da er vel du Camilla den rette til å svare på det?! Har prøvd å svare så godt jeg kan der, men holder jo på med "de store" hestene så du er vel den rette til å prate med de folka.

Anita
Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:24:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Dåkk e heldig da!!! Får vårrå på galopp-stalla å sånt!!! Har bestandi drømmt om å bli jockey i=)=) Men det e ingen her som driv me galopp... Dommt d... Men d e no mang andre her som har hester, men ikke driver med galopp da=)=)=)
(L) Juni (L) Go `esten min!
R.I.P Svava, love you! <3
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  17:44:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Dåkk e heldig da!!! Får vårrå på galopp-stalla å sånt!!! Har bestandi drømmt om å bli jockey i=)=) Men det e ingen her som driv me galopp... Dommt d... Men d e no mang andre her som har hester, men ikke driver med galopp da=)=)=)

Opprinnelig postet av Andrea & Juni

Det blir mye lettere for andre å lese om du skiver på bokmål eller nynorsk.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  18:10:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Er interessert, og liker å se på galopp, men har aldri ridd det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 27/12/2005 :  21:05:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding

Sorry, men jeg er vant til å skrive på dialekt..... Ska prøv å slutt...

Gå til toppen av siden

Andrea & Juni

Norway

Skrevet - 28/12/2005 :  16:18:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Juni  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Juni  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Andrea & Juni

Opprinnelig postet av Ullsokken

Ska prøv å huske d...

Gå til toppen av siden

Thea

» VIP

Skrevet - 06/01/2006 :  06:25:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg driver også med galopp
Bor for tiden i Australia, så rir galopphester her flere ganger i uka. Ganske annerledes enn i Norge, men like gøy!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2026 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.