hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hestebutikk i London
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Utstyr
 Hestebutikk i London
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

(",)Polle

» VIP

Skrevet - 10/12/2005 :  21:21:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal til London på Shopping tur, og lurte i den forbinnelse om noen vet om en hestebutikk?

Hilsen Anette & Roxette

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 10/12/2005 :  21:43:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Det fins helt sikkert! Jeg bor like utenfor London, og vet iallfall om en på et sted som heter Ingatestone (Ingatestone Saddlery Center), det er stoooort! Hopp på et tog på Liverpool Street Station (kommer dit via bl.a. Central Line på undergrunnen) i London, spør på stasjonen hvilket tog som går til Ingatestone, jeg tar samme toget når jeg skal hjem. Går via Ingatestone dit jeg bor. Fra Ingatestone stasjon er det ikke langt, ta en drosje.

Jeg vet dessverre ikke om noen i selve London, men det fins sikkert det også..

Edit for å legge til at jeg fant denne linken som viser en liste over utstyrsbutikker i London og omegn..

Enda en edit for å spørre: Når er det du skal til London? Neste helg, eller f.o.m 13. Dec eller noe er det Olympia! Som OHS, bare myemyemye større! Masse shopping, og sprangridning i verdensklasse! Har du tid en dag ville jeg dratt dit! Der får du nok kjøpt alt du trenger, og litt til! Se mer om Olympia her ..

Redigert av - Anniken B. den 10/12/2005 21:53:15 Gå til toppen av siden

(",)Polle

» VIP

Skrevet - 10/12/2005 :  22:55:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk

Skal nok alltid finne frem, jeg hadde planer om å sette meg i en drosje å få den til å kjøre meg til nærmeste hestebutikk
Vet du hvor f.eks Derby House ligger i forhold til London?

Nå ble jeg nesten litt sur for at vi ombestemte oss å reise nå før jul og heller vente til over nyttår...
Det hadde jo bare hvert helt mega gøy å fått med oss Olympia

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 10/12/2005 :  23:08:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Darby House ligger mellom Manchester og Liverpool, så da blir det fort en dyr tur..

Men Ingatestone er å anbefale, og det koster ikke stort å komme seg dit (togbillett tur/retur koster ca 7-8 pund fra London). Stor butikk, stort utvalg (selv om engelskmenn også på hesteutstyr kan ha dårlig smak, jeg har aldri sett knallrosa chaps før.. ) og god service.

Hvis du vil kan du sende meg en melding på vipen min, så kan du få nr mitt, og ringe meg eller sende en mld hvis du lurer på noe når du først har kommet deg til London, ikke husker hvor du skulle eller noe.

Gå til toppen av siden

meg_selv2
» VIP

Skrevet - 11/12/2005 :  10:38:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har hørt at de har litt hesteutstyr på Harrods, men jeg vet ikke hva slags/hvor mye/o.s.v. Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 11/12/2005 :  14:29:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg var i London i begynnelsen av august og av det jeg og sambo fant ut så er det kunn det lille og dyre på Harrods som fins av hesteutstyr i selve London Fant på nettet en del butikker utenfor London!

Er jo litt synd siden London er "stor-by" men men

Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 11/12/2005 :  14:44:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Med mindre du har veldig mye penger vil jeg ikke anbefale å handle noe som helst på Harrods.. Men å ta en tur dit for å se vil jeg absolutt anbefale, er jo et veldig flott kjøpesenter!
Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 11/12/2005 :  23:56:09  Vis profil  Svar med kopi av melding
Var å så på Harrods seff Fant et par fine gummitøyler med godt grep til 7-800 NKR Kjøpte dem ikke...
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.