hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Her er det kverke!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Her er det kverke!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  09:03:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Pass opp disse stedene har kverke...

- Råde, Østfold Tomb jordbruksskole..
- Ski, Akershus
- Skedsmo, Akershus
- Nittedal, Akershus
- Oslo, Oslo
- Jevnaker, Oppland
- Kongsberg, Buskerud
- Hemsedal, Buskerud
- Øvre Eiker, Buskerud
- Lier, Buskerud
- Røyken, Buskerud
- Flesberg, Buskerud
- Svelvik, Vestfold
- Mandal, Vest-Agder
- Osterøy, Hordaland
- Stjørdal, Nord-Trøndelag

Lene

www.stall-hestevold.dk

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  09:07:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Hvor i Oslo, og hvor i Ski? Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 01/12/2005 :  09:22:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så lista på Hest.no, men tror ikke den er helt riktig.
Vet at de om hadde kverke i hemsedal er kvitt det, med mindre det er noen andre der oppe som har fått det. Og ganske sikker på at stallen i ski også er kvitt det.Har ikke hørt om noen andre staller i ski som har fått det.
Vet ikke hva stallen i Oslo heter, men kjenner en som har hest der.
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  11:05:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Oisann! Stemmer dette eller kan det finnes feil i den? Greit å vite vertfall. Bor heldigvis langt unna de stedene, men visste ikke at det var så mange steder i Norge hvor det var kverke!
Jammen meg godt at hest.no har lagt ut listene.

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  12:29:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Noen som veit hvor i Øvre Eiker det er?
Jeg bor jo der, men har ikke hørt noe om at det er kverke rundt her.
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  12:40:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Wæææ.. På stjørdaln. Huff.. Er 30 min herifra det. Og miss skal til en hingst der over jula.
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

picazzo

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  17:17:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor i Skedsmo?? Har hørt noen rykter om at det var på Sørum fritidsgård - dette stemmer IKKE, grunnen til at ryktene kom var nok at endel av skolehestene de skulle låne ikke kom pga kverke i stallen de skulle komme FRA.. Står oppstalla der selv så har sånn nonlunde kontroll der
Bare tenkte jeg skulle si fra ang det, men hvis det er kverke noen andre steder på Skedsmo blir jeg glad for å høre hvor..

We`re just out of controll Gå til toppen av siden

jalla

Skrevet - 01/12/2005 :  22:38:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bor i Nittedal og jobber i en stall der, men har ikke hørt om noe kverke der nå siden i høst.... Er den lista oppdatert da? Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 02/12/2005 :  09:26:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg også stussa på det med kverke i Skedsmo og Nittedal. Ja, det var kverke i Nittedal i sommer som førte til at en stall i Skedsmo også ble stengt. Men den ene hesten som står på stallen hvor jeg står sto på beite på den gården hvor det utbrøt kverke, men han kom da hjem i september når karantenen ble opphevet. Tror ikke den lista er helt oppdatert.

Stallen jeg står på fikk også karantene på to uker i våres rett etter påske. Det grunnet at min hest og en hest til var en tur på Trosterud hvor det senere ble påvist kverke. Men vi hadde altså ikke syke hester. Stallen min ligger på grensa mellom Skedsmo og Nittedal.

Men hadde vært kjekt å få oppklart det!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  22:59:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Wæææ, hvor på Jevnaker da?? Har ikke hørt noe om det, men vil gjerne vite hvor for har jo hesten min her så...
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:23:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg vet om en stall i Oslo hvor de hadde kverke, men etter hva jeg har skjønt er det snakk om en stall som nå er ferdig med sine restriksjoner.

Det har også vært mistanke et sted på Hedmarken, men mistanke om kverke ble avvist, så denne stallen har ikke kverke.

Dette er oppdatert info iallfall.

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

siljeho

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  00:23:19  Vis profil  Svar med kopi av melding
stallen jeg rir på har de akkurat hatt kverke, det er ved hvittingfoss i buskerud, men vi er nå blitt kvitt det helt og fullstendig.
Mvh Silje Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.