hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dyreklinikk i eller rundt haugesund
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Dyreklinikk i eller rundt haugesund
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tebj0

Skrevet - 30/11/2005 :  20:21:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Skal ha vetrinærattest på en hest med bøyeprøver, røntgen og hele pakka. Noen som kan anbefale en god klinikk som tar i mot hester i eller rundt haugesunds område. Alternativet er dyreklinikken i bergen, bor midt mellom, men det er så mye lettere å kjøre mot haugesund....

Tone_

Skrevet - 30/11/2005 :  21:43:22  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vet ikke om noen i Haugesund...Men vet om flere flinke i Stavangerdistriktet...men du vil kanskje ikke reise så langt..
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  22:39:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skal ha vetrinærattest på en hest med bøyeprøver, røntgen og hele pakka. Noen som kan anbefale en god klinikk som tar i mot hester i eller rundt haugesunds område. Alternativet er dyreklinikken i bergen, bor midt mellom, men det er så mye lettere å kjøre mot haugesund....

Opprinnelig postet av tebj0

Andre Løkken kommer jo over fra Stavanger til Haugesund fast en gang i uken (eller er det annen hver uke?) Han er jo veldig flink på slikt... Ellers er det jo Tjærand Lunde da som holder til på dyrehospitalet.

Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  23:04:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Tjerand har vell egentlig sluttet. Men jeg vet at han behandler litt hester inn i mellom. Han driver visst og inseminerer kyr eller noe sånnt. Løkken tror jeg er på travbanen annen hver uke. Kan jo ellers ta kontakt med Bernt Lande, Karmsund Dyrehospital. Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 30/11/2005 :  23:12:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hør med Løkken du, han er flink...
Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 01/12/2005 :  10:36:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tusen takk for svar. Hvor er det løkken holder til når han er i haugesund? Har han mulighet til å ta røntgen? Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  11:03:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har Tjerand sluttet sier du?

Nå er jeg ikke helt sikker hvem jeg var hos, men jeg var på Spanne på dyreklinikken til Lande der i fjor med hoppa mi på ultralyd. Det var utrolig koselige folk der, billig var det og jeg fikk time på flekken. Ikke alle dyrleger som pleier å trøste eieren når det ikke helt går som ønsket.. (.. hoppa mi tok desverre ikke føll.).

Så jeg ville ha anbefalt Lande!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 01/12/2005 :  12:08:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du nummeret til den dyreklinikken? Hvor er det den ligger egentlig? Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  14:45:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Tjerand har vell ikke slutte helt som veterinær, men driver med inseminering tror jeg. Snakket med han her en dagen, og han tar oppdrag når han har tid. Men da kommer han jo rundt på stallene og har vell ikke tilgang til røntgen som var et av kriteriene her.

Gå inn på http://www.gulesider.no/gsi/search.do;jsessionid=aaQ9Gu5uv3kch2gTRF?sort=1&mode=&linje=1&drill=&tel=&spraak=1&navSort=0&origin=yellow&firma=dyrehospitalet+karmsund Her finner du både telefonnr og kart/veibeskrivelse til Vet. Lande/Dyrehospitalet Karmsund. Det ligger rett i nærheten av Karmsund brua, den som går over til Karmøy.
Gå til toppen av siden

tebj0

Skrevet - 03/12/2005 :  09:37:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Supert Tusen takk Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.