hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det beste hesten din vet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Hva er det beste hesten din vet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  13:16:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Hestene mine er helt ville etter sånne boller man får kjøpt i butikken!! Og da mener jeg helt ville...

De gjør allt for å få en bit... Araberen går til og med på hengeren for å få en liten smak av bolle...

Hjemmebakte boller derimot, er ÆSJ...

Mamma hadde vært snill og bakt ekstra mange boller på fastelaven for noen år tilbake som hestene skulle få, så bare rynket de på nesa og ville ikke ha.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 30/11/2005 :  14:57:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
En hest jeg hadde før gjorde hva som helst for en bit snickers og litt cola! Quicken humra når han hørte lyden av ei colaflaske som ble åpna, hehe.. Nå fikk han jo ikke dette ofte da, snickers og cola er vel ikke helt anbefalt på hestemenyen..

Prince har en klar favoritt: BANAN!

Gå til toppen av siden

Lyngen

Skrevet - 30/11/2005 :  15:09:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Repsils, doc, fishermans friend, cola og tyrkisk pepper... alt slikt er godis. Han får det meget sjelden(han liker ikke popkorn)
Men frukt og grønt er godt det også.
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  15:10:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Cultura med jordbærsmak, Holter greier ikke vente på at jeg heller det oppi krybba, med all annen mat kan jeg få henne til bare å lukte på maten, men ikke røre, men det er helt umulig når det gjelder cultura (utrolig greit at hun liker det så godt, siden hun ofte sliter med dårlig mage:)
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Silje H-J

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  15:42:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Lino blir helt fra seg om hun får biola! Da klarer hun ikke stå rolig å spise og hun humrer sammenhengende fra jeg åpner kartongen til hun får komme til! Må nesten bare le av henne Gå til toppen av siden

Eikdokka

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  16:57:31  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseEikdokka  Svar med kopi av melding
Eikdokka elsker Cola

Og ellers alt som går inn i munnen og er mulig å svelge

Therese
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  19:04:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Banan.. Cheese doodles og knekkebrød. Lopke er en matgris... sånn som meg.. Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 30/11/2005 :  19:59:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Banan.. Cheese doodles og knekkebrød. Lopke er en matgris... sånn som meg..

Opprinnelig postet av Lopke

Hunden vår elsker cheese doodles;) Han er helt gal etter det! Men han hater alle grønnsaker,han spiser reste maten etter middag men står å spytter ut grønnsakene.. hehe.. rare dyr,med rare matvaner:p

Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  08:54:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Hesten min elsker bananer!
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  11:01:12  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå har jeg netopp funnet ut at pappa har skjemt ut hestene mine med brødbiter mens jeg har vært borte ;) Tok en liten pose med meg borti stallen i dag, og gærningene holdt jo på å rive meg i filler!.. tror det må være en av favorittene! Har aldri sett dem så hysteriske før! Kunne tro de hadde stått på "brød og vann" i hele sitt liv jo! hehe..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  13:01:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Mye rart som hester liker ser jeg

Løkken er ganske så enkel av seg, men epler, det er namnam. Ellers så går det meste ned. Litt av et matvrak, når du kommer med mat humrer han for harde livet

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 01/12/2005 13:03:16 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:01:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Glemte å skrive at Araber hoppa mi er også veldig glad i Doc halslinser de sorte og grønne!!
*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  17:04:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ibrahim ELSKER mandariner over alt i verden. Ellers er nudler ganske greit : )
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden

CarOline^^

» VIP

Skrevet - 01/12/2005 :  18:59:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg pleier å gi melasse i grøten til Schwoll en gang i uken (Hver lørdag :D).

Schwoll digger egentlig alt det han kan spise, men han liker nok best kveldsbøtten sin. :))
Epler er også blitt en favoritt og gulrot med melasse på :))
Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  23:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hestene mine er også noen skikkelige godtegriser som hest som eire tenker eg..hehe

nordlandshesten min(brun) bare simpelten elsker chilli nøtterbegynner å bukke å neie når hn hører posen rasle...hehe...
ellers så er han nå gla i all slags brus,sjokolade,boller,banan,poteter,(dette får han jo selfølgelig sjeldent av)

så den største favoritten er nok kraftforet han får til kvelds-han nekter å røre høyet føt han får kraftforet.....tidi...

varmblodsen min (pacific)er også en godtegrisfavorittene hans er fishermans friend,doc,extra drops,chillinøtter,mint drops,sjokolade....masse rart alt som han får smake på egentlig...

men til vanlig får de gulrøtter,epler,kraftfor,brød ol(pacific får også de der mint droppsene han liker så godt=)brun derimot liker ikke sånne "sterke drops"

Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.