hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det beste hesten din vet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Hva er det beste hesten din vet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  19:36:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Søkt etter dette på søkefunksjonen,men fant ingenting.

Hva er det beste du kan gi hesten din? Hva er han\hun gal etter?
Begge hestene mine elsker knekkebrød Ellers er epler og gullerøtter en favoritt da. Men knekkebrød er det beste di vet..

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  20:16:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Rosita er gla i poteter.
Ellers så er jo ting som knaser godt :D

Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  20:35:32  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

alt av frukt å grønsaker. spesielt epler og gulerøtter.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  20:37:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg er litt overrasket over hva dere gir hestene deres, ikke fordi jeg mener det er skadelig for en hest å spise poteter eller knekkebrød, men fordi jeg aldri ville turd, jeg er utrolig pysete når det gjelder å gi hester annet enn hestemat. Hvordan kom dere på å gi dem knekkebrød feks?

Kristine: rå poteter? Med skall?

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  20:47:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Hvorfor ikke gi knekkebrød og potet? Knuser du knekkebrød eller no,så er jo ikke det noe problem. Å frigge stjal potet fra naboen en gang,Kan ikke se hun tok noe skade av det. hva er farlig med knekkebrød og potet?
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  20:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
moderate mengder tror jeg ikke gjør noen skade. jeg har hørt at poteter i store mengder kan påføre kolikk. hester er jo egnetlig plante etere så det sier jo seg selv at hester stort sett ha ting som vokser. men mennesker er jo egnetlig kjøttetere, men vi spiser da grønnsaker o.l. vet det er en litt dum sammelikning, men ville bare få frem poenget.

tror ikke hester har vondt av litt loff, knekkebrød osv en gang i blant. men det skal selfølgelig ikke være hoveddnæringen.

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt

Redigert av - mariie. den 29/11/2005 20:53:00 Gå til toppen av siden

Molly

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  20:57:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bajass syns Fishermans Friend er drit godt! Og salte lakris fisker Liker også selvfølgelig frukt og grønt og brød Får da selvfølgelig ikke mye FF og salte fisker. Drikker også Cola light og Pepsi Max som kommer i krybba(litt av og til)
Bare si det du sku´

Spring Sprang Snubbla Og Datt
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  21:01:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
det beste nelly vet er helt klart müsliblandinga de får to ganger om dagen.. tror ikke wantillo har noe favoritt han liker både müsli,havre,gulrøtter,epler o.s.v.;)
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 29/11/2005 :  21:03:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvorfor ikke gi knekkebrød og potet? Knuser du knekkebrød eller no,så er jo ikke det noe problem. Å frigge stjal potet fra naboen en gang,Kan ikke se hun tok noe skade av det. hva er farlig med knekkebrød og potet?

Opprinnelig postet av missy_

Jeg sa jo at det ikke er fordi jeg mener det er skadelig.
Jeg hadde bare ikke turd - jeg er superpysete når det gjelder å gi hesten min annet enn hestemat og epler..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:08:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
moderate mengder tror jeg ikke gjør noen skade. jeg har hørt at poteter i store mengder kan påføre kolikk. hester er jo egnetlig plante etere så det sier jo seg selv at hester stort sett ha ting som vokser. men mennesker er jo egnetlig kjøttetere, men vi spiser da grønnsaker o.l. vet det er en litt dum sammelikning, men ville bare få frem poenget.

tror ikke hester har vondt av litt loff, knekkebrød osv en gang i blant. men det skal selfølgelig ikke være hoveddnæringen.

Opprinnelig postet av mariie.

Knekkebrødet er lørdags kosen på en måte,gir dem bare to knekkebrød hver. Så det er ikke noe mengde det er snakk om. Bare for kosen liksom

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:11:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Bajass syns Fishermans Friend er drit godt! Og salte lakris fisker Liker også selvfølgelig frukt og grønt og brød Får da selvfølgelig ikke mye FF og salte fisker. Drikker også Cola light og Pepsi Max som kommer i krybba(litt av og til)

Opprinnelig postet av Molly

Det hadde ikke jeg tord å gidd mine hester! Drikker hesten din cola???

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:29:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kjenner flere hester som drikker cola. Men de får selvfølgelig ikke noe hver dag, de får bitte litt veldig sjelden...
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 29/11/2005 :  22:30:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kristine: rå poteter? Med skall?
Opprinnelig postet av lino

Råe poteter med skall, ja takk :D

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/11/2005 :  22:32:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det beste hesten min vet er tørre brødskiver og gulrøtter =D
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 30/11/2005 :  08:21:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Hesten min drikker også Cola!=) Også liker han appelsin juice og sjokolademelk=) Men dere som har konkurransehester må være litt forsiktige for hvis hesten har fått i seg mye Cola så kan det bli tatt som doping! Er alltid forsiktig med å gi hesten noe som helst annet enn vanlig mat før løpene (trav asså:-p)

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 30/11/2005 :  12:32:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Maxi elsker epler med mye saft i!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.