hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hva er det beste hesten din vet?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Foring
 Hva er det beste hesten din vet?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

helert

Skrevet - 05/12/2005 :  15:46:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mine elsker silogras, velger heller det enn kraftfôret faktisk. Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 05/12/2005 :  18:15:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

så den største favoritten er nok kraftforet han får til kvelds-han nekter å røre høyet føt han får kraftforet.....tidi...

Opprinnelig postet av Brun best

Morsomt... Min er ikke så glad i kraftfôr, men høy: Namnam!

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 05/12/2005 :  19:05:20  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Nå er hestene mine matvrak begge to, og elsker alt som de kan putte i munnen. Men Aurello er særdeles glad i å få et helt brød, da hiver han det rundt og rister og leker...
Ali er også glad i brød, og i gulrøtter da... og begge to elsker musli :)

Men det meste spiselig forsvinner inn i de dyra ja...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 12/12/2005 :  04:23:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
hm. Mye rart dere gir hestene deres
Matilda eeeelsker bygg/maltstøv. Det er altså støvet som blir igjen når de har tørket og tatt ut malten de bruker i ølproduksjon. Det lukter veldig godt av det, men jeg har ikke smakt selv

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 12/12/2005 :  15:50:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Surprise digger gulrøtter ;)
Er ikke glad i brød (spiser det hvis det ikke er noe annet, men kun det som er inni), og epler går ned av og til, men da må de helt være delt opp, ellers så gidder hun ikke :P
Avlshoppene er galne etter all godis, Brød, gulrøtter, epler, u name it ;)

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  00:48:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe... Morro! Fikk en masse gode forslag jeg vil prøve på Daytona nå..

Det BESTE hoppa mi får er kraftfôr (kukraftfôr med myye bygg) utblanget med lunket vann så det blir en lunken grøt.. Hun blir kjempeglad når det serveres og slafser som en gris.. Skikkelig skøy å se/høre på henne! <3

Anbefaler dere virkelig å prøve det på hestene deres for å se resksjonen deres! HVER ENESTE hest jeg har gitt dette til har elsket det! Alle dyreme mine liker det forresten.. Kattene, hunden, ja, til og med kaninen og marsvinet!!
PRØV!!! Skriv inn hvordan hesten/dyret ditt reagerte da!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  01:27:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kurre er mest glad i muslien.Deretter tar han gulerøttene,har jeg epler i går de ned,men til slutt...Også ELSKER han den pelleterte vitaminblandingen til FK...
Liten er eplegutt. Om det ikke er en brødbit å få! Tørt brød er toppen av lykke...
Frøya tar røtter.MASSE røtter takk.
Forrige ridehesten min var helt dustete etter appelsinbrus. Alle typer,men aller best var Solo pøuss.
Og så er det jo den evige favoritten Polo Mints. Snadder....

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Asbjørg

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  09:51:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAsbjørg  Svar med kopi av melding
Ikaros får et salig uttrykk i fjeset hvis han får en overmoden banan. Er visst godt det:) Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  10:50:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Da jeg for bitteltt siden gikk rundt i stallen og sååå forkjøla fant jeg ut at begge guttene elsker Fishermans friend og Halspastiller
Men de ble fort litt kjipt da, for hver gang jeg stappet fingrene ned i posene for og ta en sukker til meg selv stakk der plutselig opp to søte hoder som også ville ha...

Ellers så eeelsker de Irish Mash som jeg blander til varm grøt. Hestamixen er også kanondeilig syntes de.
Gamlegutt elsker også kaffe, brus ( spesielt Sprite ), banan, mandariner, sjokolade, "sure føtter" og tørket brød. Etanec derimot er kjempekresen og holder seg helst til sukkerene ( når han sniket seg til noe..) og mash`en sin og gulrøtter/epler

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Hirsaluohkka

» VIP

Skrevet - 23/12/2005 :  14:57:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHirsaluohkka  Svar med kopi av melding
Mine to hester er to matvrak av dimensjoner! De spiser alt som jeg kommer med, men jeg har hittil bare turt å prøve med frukt, kraftfor, tørrhøy og hestegodt. Føllet hadde tydeligvis ikke lært å spise godbiter da jeg fikk ham, så jeg måtte faktisk lære ham det. Det gjorde jeg ved å ta en liten bit av et eple og stakk det inn i munnen på ham. Og han tygget og tygget... Og ble helt vill etter fingrene mine. Så da måtte jeg lære ham å ikke ta fingrene mine (han bet slettes ikke hardt, men han kan jo ikke gjøre sånt med folk!). Første gangen han fikk kraftfor, reagerte han ved å spytte det ut en og en... Det så veldig komisk ut siden han faktisk hadde tatt seg en munnfull... Men nå har han skjønt hva man skal med kraftfor.

Begge hestene gjør det meste for bittelitt godt, jeg kan vise dem godbiten/frukten og begynne å gå mot den andre enden av den svære innhengningen. Og de følger faktisk etter.

Ellen Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  16:44:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg pleier å gi melasse i grøten til Schwoll en gang i uken (Hver lørdag :D).

Schwoll digger egentlig alt det han kan spise, men han liker nok best kveldsbøtten sin. :))
Epler er også blitt en favoritt og gulrot med melasse på :))

Opprinnelig postet av CarOline^^

Da Schwoll var bare ungdommen (regner nå med at det er samme hest,den gamle til Connie) og sto på Oslo Ridehus puttet jeg i ham pulverpadder engang...Det falt i smak det!!
Om det er ham,moro å vite den fremdeles er pigg og glad.

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

Bentemor

Skrevet - 23/12/2005 :  23:39:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tyrkisk pepper, salte fisker, doc halslinser ( de røde ) og cola er nok favoritten til Giggen. Vel, han eter det meste men jo surere, saltere, sterkere jo bedre.
Limit er litt mer kresen, epler og gulrøtter er superdigg, men der stopper det. Vil ikke ha sukkerbiter engang.
Folungen vil bare ha kraftfòr.
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:54:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
jivi spiser.. alt:P bananer, epler, gulerøtter, og mandariner, det er veldig godt da:D:P kolerabi er veldig godt, og veldig gøy å klisse det utover på meg når hun spiser det:P selvsagt er vanlig snop godt, og ingenting kan måle seg med sjokolade! også er melasse veeeeldig godt da.. og vanlig kraftfor.. nam!
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  09:33:19  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Tornado er mest glad i kraftfòret sitt han. Spessielt Champion Komplett Gir jeg han noe annet, er det liksom ikke like stas.
Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  15:03:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Og så glemte jeg at Daytona er kjempeglad i vannmelon!!
Da jeg ga henne det i sommer likte hun det kjempegodt! Men ikke skallet da.. ;D det spyttet hun ut...

Og så er hun utrolig glad i gulrøtter! Ga henne en hel pose i julegave i går og da gomlet hun godt med ørene 100% spisset HELE tiden!!

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.