hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - travere-En hest som blir sett på som pølse...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 travere-En hest som blir sett på som pølse...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 4

Prospect
» VIP

Norway

Skrevet - 23/07/2003 :  01:09:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideProspect  Svar med kopi av melding
Hm, hun snoppy, vil bare få oss alle til å bli irriterte og det har jo selvfølgelig funket, HAPPY NÅ SNOPPY?
Vel ellers så vil jeg bare komme med at Fullbloden er et artig dyr, de er pene og se på, de er fine i både sprang og dressur, og feltritt, ja og de er jo tross alt den raskeste rasen, siden de blir brukt på galopp banen, og de er en stor betydning for alle andre hesteraser, det er fullbloden som har avlet frem andre raser, så de har en stor del med avlen og gjøre.
Jeg selv har en Fullblods vallak, og han er kjempe snill, og han har en stor personlighet og elsker å bli ridd, han er ikke noen typisk heit fullblod han, greit jeg har også vært borte i noen heite gale fullbloder, da jeg hadde hesten min på en galopp stall, da fikk jeg erfart litt, når det står 30 fullbloder som blir trent til løp.
Men mange av de også var rolige og snille, tilåme de som ble trent i løp, samme med traveren det. jeg har vært borte mange av de, noen er heite, men de fleste jeg har vært borti har en stor personlighet og de elsker og bli brukt og de er en ypperlig tur hest, det er tilåme mange av de som har blitt grundig trent opp og går mye dressur, jeg skjenner en jeg, først så kunne han ingenting, han klarte så vidt å galoppere med frambenene hvis du jagge han fram, men nå går han Lb dressur fått plasseringer og han har hoppet 1m bane og 1.20m enkelt hinder, det sier litt!

Vel nå har jeg bare plappra av gårde, hehe, det jeg prøver å si, er at alle hesteraser uansett om det er en fjording eller fullblod, så har alle hver sin smak og alle liker mange slags hester, men de som hater en annen rase, som sånn det virker du gjør snoppy, så la det være hold det for deg selv, ikke bare skriv dritt om den rasen fordi du ikke liker de, det er faktisk mange som ikke liker fjordingen heller, tenker meg at du hadde blitt sur hvis folka hadde begynt og disse fjordingen din, så tenk deg om føre du skriver.

Klemz Prospect

Pia
Gå til toppen av siden
Side: av 4 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.41 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.