hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - julegave til typen? Hjelp!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 julegave til typen? Hjelp!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  12:06:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Star Wars var iallfall det som definitivt slo an hos kjæresten min, fordi jeg har uttalt så mange ganger at jeg ikke liker Star Wars osv. Det var rett og slett ikke forventet at jeg skulle kjøpe det. ;-) (Nå skal det sies at han har lurt meg til å se alle nå da). Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/11/2005 :  12:53:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Hvis han er interresert i bil og styling etc kan du ta deg en tur på biltema ol. der har de massse som ikke er så dyrt, morsomme ting til bilen innvendig, neon lys osv . Kortholder er jo kjekt, det ble samboeren min veldig glad for da han fikk det.

Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 23/11/2005 :  16:50:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Hurra, jeg er single! No worries!
Gå til toppen av siden

susanne

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  08:49:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Takk for mange tips.

En annen ting jeg tenkte på å gi: Det finns sånn ark til skriveren som du kan skrive ut bilder på å så kan du stryke på klær osv etterpå. Da tenkre jeg å kjøpe en hvit bokser,åsså stryke på kule bilder av oss på den Det syns jeg var genialt;P

Opprinnelig postet av missy_

WoW det hørtes ut som en kul ide! du vet ikke tilfeldigvis hvor man får kjøpt sånne ark??v
typen min har bursdag første januar da så da får han en champagne flaske og den boss parfymen (kula)

www.sannesin.piczo.com hjemmesiden min=) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  11:54:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

En annen ting jeg tenkte på å gi: Det finns sånn ark til skriveren som du kan skrive ut bilder på å så kan du stryke på klær osv etterpå. Da tenkre jeg å kjøpe en hvit bokser,åsså stryke på kule bilder av oss på den Det syns jeg var genialt;P

Opprinnelig postet av missy_

Jepp, det syntes jeg også!! Kjøpte en hvit t-skjorte til pappa (kanskje ikke helt det samme men) og strøk på masse bilder av meg, lillesøster og hestene! Resultatet ble kjempebra, og det er en veldig spesiell gave...

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/11/2005 :  13:56:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Synes det er søttest at man lager gaver, eller gir gaver som ikke er så dyre, men fortsatt spesielle. For om du kanskje bruker 1000 kr på gave, så kanskje personen som får gavene føler at du kjøper han/henne.

Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  14:54:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Synes det er søttest at man lager gaver, eller gir gaver som ikke er så dyre, men fortsatt spesielle. For om du kanskje bruker 1000 kr på gave, så kanskje personen som får gavene føler at du kjøper han/henne.

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Helt enig med deg her,Kristine! Skal ikke bruke mere enn 300-400kr på julegaven i år vi.. Det har vært dyrt årene før,men det har ingen hensikt. Vi syns det er tanken som teller vi.

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  15:29:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Det er tanken som teller
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  16:34:35  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er tanken som teller

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Jepp Lykke til med valg av gave missy_!

www.hestene.no Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  17:02:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Det er tanken som teller

Opprinnelig postet av *Ina&Løkken*

Jepp Lykke til med valg av gave missy_!

Opprinnelig postet av Mari^_^

Takk takk,Mari Er jo mye å velge mellom på butikkene,men det vanskelige er å lage noe som viser hvor mye jeg bryr meg om han. Vanskelig dette gitt

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 24/11/2005 :  20:43:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Jeg syns ofte det blir vanskeligere jo billigere gaven skal være jeg...Høres kanskje rart ut. Men for meg ligger det mye tanke bak det som kjøpes. Det skal ikke bare være "tull og tøys", og det skal bety noe for den som får det...Den optimale gaven er noe mottakeren har lyst på, men ikke tar seg råd til å kjøpe seg selv (nå prater jeg ikke om hest eller andre ting i den størrelsen da;-))
Men sånn generellt sett så er det mye vi ike tar oss råd til selv:-)

Jeg er jo noe eldre enn en del av dere, og har også i stor grad avsluttet venninnegaver, fordi vi ser hverandre såpass lite likevel at vi har bestemt at det er bedre å bruke de pengene på å sees en gang i løpet av jula og spise osv :-)

Nå ble dette masse rot fra meg, men jeg skulle bare fram til at jeg er enig i at det er tanken som teller, og at det viktigste er at uansett pris så må man finne noe mottakeren har lyst på :-) (eller i år blir det noe jeg håper mottakeren vil sette pris på, selvom jeg er _helt_helt_ sikker på at han ikke ønsker seg det :-p)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  21:18:41  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Hei.. Ville bare komme med et "lite" tips, når det gjelder, bilde"trykk" på boxer'n.. :P
De må håndvaskes.. Ellers blir trykket fort "flussete".. Fordelen er jo at man kan lage fler!! ;p

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  22:15:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei.. Ville bare komme med et "lite" tips, når det gjelder, bilde"trykk" på boxer'n.. :P
De må håndvaskes.. Ellers blir trykket fort "flussete".. Fordelen er jo at man kan lage fler!! ;p

Opprinnelig postet av Madam Fame

hvis bildene blir blasse kan du bare ta en bit bakepapir over bildet og stryke på nytt... var et tips jeg fikk av en som jobber med dette...:)

Missy_ er det ikke noe typen din er veldig opptatt av...? X`n min var f.eks, lidenskapelig opptatt av Harley Davidson... så i feriegave fra praha fikk han genser og t-skjorde med HD motiv (jeg rotet rundt i hele praha, med kart å prøvde å utale et spesielt gatenavn på tjekkisk for at de ikke-engelsktalende-folka skulle klare å forstå meg, for å finne fram til en bitteliten HD-butikk et stykke utenfor byen, jeg har vell og merke hukommelse som en gullfisk of retningssans som en overkokt grønnsak...! men strevet var verdt det,når jeg fikk se ansiktet hans...:), til jul ble d HD sko, og selv om vi ikke er sammen lengre,:(, skal han i år få et HD belte..det er kanskje lite oppfinnsomt og kun gi HD-stæsj, men det er noe han blir veldig glad for...:)
dette er jo et dyrt merke, men jeg fant en hjemmeside med greie priser, noe er jo ekstremt dyrt men ikke alt, i tillegg var folkene veldig hyggelige, kort leveringstid, går greit å bytte om noe ikke passer og liknende....:)

finnes sikkert noe liknende for bilmerker også...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 24/11/2005 :  23:04:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hva med å høre med han, og finne ut hva han egentlig ønsker seg? Jeg truer med "Tore på sporet"-t-skjorte hvis han ikke ønsker seg noe fornuftig Om noen evnt ender opp med å virkeliggjøre trusselen, kan jeg få "Tore på sporet"-t-skjorter med 20% rabatt via jobben. Bare å si i fra

Min bonus er at min kjærste har bursdag 2. juledag i tillegg.. Det gjør det hele dobbelt så vanskelig! Og hvis jeg virkelig bommer på julegaven(e), så har jeg liksom ingen mulighet for å rette opp til bursdagen, og kunne skylde på at "jaja, jeg forskøv det litt sånn fordi det ble best". Da blir det bare atter en bommert.. Men foreløpig har det gått bra. Vi har vel avtalt litt oss i mellom hvor mye vi cirka bruker. Begge er av den oppfatning at det er unødvendig å blakke seg på jula, og vi trenger faktisk kun ting vi trenger.. Enkelt og greit.

I fjor ga jeg kjøkkenmaskin, og en sesong av The Office på DVD og litt annet stæsj i bursdagsgave. Om jeg ikke husker helt feil. Ikke funnet på selv..

Apropo dette med trusseler.. Husker jeg truet broren min med å gi "Trist som faen" av Ari Behn til jul om han ikke ønsket seg noe. Av en eller annen grunn endte jeg opp med "Trist som faen" i lydbok. FIkk den gratis fra et sted, husker ikke helt fra hvor. Saken var at jeg ga han den, fordi han trodde aldri jeg ville bruke penger på noe sånt. Han har det med å ønske seg ting i siste liten.. Men jeg fikk den jo gratis. Det var jo litt bra.. Hadde vel neppe kjøpt "Trist som faen" i lydbok egentlig

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 24/11/2005 23:08:56 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  00:10:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Har tenkt litt på noe med ford merke på ja! kjøpte ei t-shorte en dag som en liten overraskelse, å han ble så gla. Ford Cosworth er tingen da. Han nekter å si at han ønsker seg noe,å sier strengt i fra at han ikke vil ha noe. Men jeg vil jo kjøpe noe til han. For han har allerede kjøpt til meg! Vet ikke hvor jeg kan kjøpe klær diverse med bilmerker på,den jeg kjøpte var fra ei lite martnasbod. men er det noen nett butikk?
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.31 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.