hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julebord/Juleball
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julebord/Juleball
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  16:46:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Nå nærmer det seg begge deler for oss fleste, men kanskje noen allerede er ferdig med det hele?

Uansett, syns det er artig å høre hva folk har hatt/skal ha på seg på enten julebord eller juleball!

Skal på julebord med jobben i morgen, og har i siste liten skaffet meg en kjole. Kjøpte meg en svart, ganske enkel, og lang kjole fra BikBok, litt lang utringing og et slags gullmønster under utringningen som går helt rundt. Ble veldig fornøyd!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina

lino

» VIP

Skrevet - 25/11/2005 :  17:19:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg skal ha på meg en sånn skjorte-genser, sånn sort genser med hvite krager i halsen og armene, om dere skjønner?
Også skal jeg ha sort skjørt..

Skal på julebord i Oslo den 9.december..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  17:53:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding

skal på juleball på skolen den 8 des. har hvert sett på kjoler i dag, men hadde ikke kommet så mye "ball-klær" enda. var for det meste klær til julebord o.l. ball skal jo helst være enda litt finere. fant en som ike var så værst på H&M, kostet faktisk bare 250 kr! men ulempen var at den var grå, syns det blir litt kjedelig. håper det kommer noe mer når vi begynner på desember!

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  18:21:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Skal på julebord med skolen den 20 desember, tror det kommer til å bli koslig :) Leter fortsatt etter noe å ha på meg, men har ganske klar mening om hva jeg vil ha: svart kjole, som er skrådd fra kneet og ned til ankelen, med dobbelt stoff, litt "glittregreier" på toppen, tynne stropper, og litt rynker nedover skjørtet. :) Håper jeg finner noe som passer til beskrivelsen, for er ganske kresen når det gjelder kjoler og penklær generelt ;) Så har jeg sko med litt hæl på, med svarte, små paljetter i et slags blomster mønster på tuppen, litt spiss tupp, men butt i framkant. Håret aner jeg ikke hva jeg skal gjøre med :S
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  18:40:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har begynnt og arrangere juleball nå. Blir sikkert arrangret i midten av desember.

Edit: Haha! Leste ikke hele innlegget til trådstarteren.
2003: Brukt et hvitt skjørt og en svart topp. Høye hvite sko. Håret rett ned, litt veldig mye krøller.
2004: Det samme hvite skjørtet. Men kjøpte en ny topp. Rød, litt lang, rosete(vintermoten det året, huff), skrådd ned fra hofta. Håret var ned, krøllete og hadde tatt opp noen lokker fra panna og opp på hiodet.

Årets blir vell ei rutete dressbukse, litt rosa/brun/grå stripete. Med en svart litt vid, V-formet topp ovenfor, og et rosa smykke som matcher de rosa stripene i buksa. Tenkte og glatte håret, og forme noen runde korketrekkere i det yttereste laget.

Redigert av - Bustetrollet den 25/11/2005 20:45:52 Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  20:03:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Mixe og matche det jeg finner. Føler meg utilpass uansett. Trivs mye bedre i hettegenser og jeans..
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:06:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Jeg og min mann skal på julebord 10.desember. Da rekner jeg med at jeg tar på meg en kjole jeg arvet fra min kjære bestemor. Den er fotsid og smal, utringet fremme og bak. Grønn som bunnfarge med masse litt flate " gull-tråder " som stikker ut over hele kjolen. Splitt bak. ( høres ikke helt topp ut men jeg er så utrolig dårlig til og forklare... Men den er nydelig..)

Siden jeg er frysen som jeg er, skal jeg ha en noe kraftig strikket bolero over skuldrene, og enten svarte høyhælte finsko eller høyhælte støvletter. Det har jeg ikke bestemt meg for enda.

Det som er det kjipeste er at de to som var hesteintresserte på julebordet ikke kommer :o( Siden mennnene deres har sluttet i jobben... Så da blir det ikke noe hesteprat i år....

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  21:41:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg har allerede vært på julebord jeg da...:)
hadde på meg en kjole jeg liker kjempegodt! den er svart, men glinser i rødt når jeg beveger meg... den er litt utringet framme og utringet ned til rumpa bak (nei, rumpa vises ikke) den har tynne stropper som går i sikksakk bak... den er tettsittende og har splitt opp til kneet... i tillegg hadde jeg stillettsko i svart silkestoff, samt et silkeskjerf som matchet skoene... og i tillegg til dette hadde jeg strass-smykke og strass-øredobber, (smykket går i v-form og ser ganske eksklusivt ut...:)

men en liten anbefaling...: stillettsko, tequila og et stykke å gå til nachspiel er ikke spesielt smart, med mindre man har en snill kollega som kan å massere føtter...:)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  21:49:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

men en liten anbefaling...: stillettsko, tequila og et stykke å gå til nachspiel er ikke spesielt smart, med mindre man har en snill kollega som kan å massere føtter...:)
Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Haha! Stillettsko og tiquila(elsk) faktisk:P Tror jeg holder meg til joggesko og tiquila jeg. Det enkle er ofte det beste

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:00:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Haha! Stillettsko og tiquila(elsk) faktisk:P Tror jeg holder meg til joggesko og tiquila jeg. Det enkle er ofte det beste

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

sant,sant... men sidkjole og joggesko...? skal jo ikke annonsere at jeg er fra klæbu heller da...;) men med hjelp fra støttende kollegaer (bokstavelig talt) gikk det kjempefint!! jeg må vell legge til at jeg faktisk fikk fotmassasje, snille kollegaer som synes synd på dum blondine i stillettsko...;)

Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  22:07:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

sant,sant... men sidkjole og joggesko...? skal jo ikke annonsere at jeg er fra klæbu heller da...;) men med hjelp fra støttende kollegaer (bokstavelig talt) gikk det kjempefint!! jeg må vell legge til at jeg faktisk fikk fotmassasje, snille kollegaer som synes synd på dum blondine i stillettsko...;)

Det går an å ha med seg sko å skifte Hehe ..
Kunne tenkt litt på den veien du måtte gå før du shotta den tiquilan da ..

Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:30:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

neinei!! når man får gratis drikkebonga, slutte man å tenk...;) hehe... men æ hadd d supert æ...:) va itj dålig på søndag heller...;)

Bustetrollet

Skrevet - 25/11/2005 :  22:33:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

neinei!! når man får gratis drikkebonga, slutte man å tenk...;) hehe... men æ hadd d supert æ...:) va itj dålig på søndag heller...;)

Skjønner. Offrer litt fotondt for gratis drikke..

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 25/11/2005 :  22:54:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Skal på ball på skolen 15.desember. Kjolen i år blir rosa, en mellomting mellom gallakjole og ballkjole, sydd til meg Gleder meg!
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

karen&irpill

Skrevet - 25/11/2005 :  23:50:52  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingkaren&irpill  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekaren&irpill  Svar med kopi av melding
Årets juleball er 16 desember om jeg ikke tar helt feil. Har ikke funnet kjole enda, men vil ha brun. Søstra mi skal fikse håret, tror det blir litt bohem sveis.

[Karen og Irpill] Gå til toppen av siden

Anniken B.

» VIP

United Kingdom

Skrevet - 26/11/2005 :  00:35:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnniken B.  Svar med kopi av melding
Litt OT: Kristine er 15 år, men det ser ut som hun vet veldig mye om tequila og dens virkninger?
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.