hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Julebord/Juleball
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Julebord/Juleball
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  02:22:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Litt OT: Kristine er 15 år, men det ser ut som hun vet veldig mye om tequila og dens virkninger?
Opprinnelig postet av Anniken B.

Nei, egentlig ikke

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  17:24:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Årets juleball? Ehm, det er vel rundt den 20.des. eller noe.. Har ikke funnet meg antrekk ennå engang, jeg liker ikke å gå i kjole liksom.. Trives best i ridebukse eller fjøsdress jeg..
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 26/11/2005 :  17:31:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Årets juleball? Ehm, det er vel rundt den 20.des. eller noe.. Har ikke funnet meg antrekk ennå engang, jeg liker ikke å gå i kjole liksom.. Trives best i ridebukse eller fjøsdress jeg..
Opprinnelig postet av Mari^_^

henger meg på den :P hehe .. Joggeboksa er en klar favoritt..

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  17:42:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Jepp... Men kan til nød gå i kjole på julaften, juleball og ved spesielle anledninger... Men ballkjole og høyhælede sko.. Hjelp!!

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  19:23:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Jepp... Men kan til nød gå i kjole på julaften, juleball og ved spesielle anledninger... Men ballkjole og høyhælede sko.. Hjelp!!

BUNAD!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  20:53:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

BUNAD!

Opprinnelig postet av Ullsokken

Joda, men ikke på juleball...

Ullsokken

Norway

Skrevet - 26/11/2005 :  23:52:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

BUNAD!

Opprinnelig postet av Ullsokken

Joda, men ikke på juleball...

Hadde ivertfall sluppet å bekymre deg for at noen kommer i samme kjole som deg da.

(All hail to grisequoting.)

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

LilleMint

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  19:00:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLilleMint  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLilleMint  Svar med kopi av melding
HeHe.. skal ut å kjøpe ball-kjole neste uke,får se hvordan den blir;) eller's så skal jeg ha annet "tilbehør" som passer kjolen:)
- Jasmine og Ponniene - Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  08:11:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ja, det var ball ja. I fjor hadde jeg bare på meg et skjørt og en topp. Tror jeg skal ha noe det samme i år, men må kjøpe meg et par nye sko. Er ikke så veldig fan av ballkjoler for å si det sånn.

Ina og Løkken<3

Redigert av - Ina_R den 28/11/2005 08:15:08 Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  10:20:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Haha, må le av tequila-erfaringene her ;)

Jeg skal på julebord med jobben 10. desember.. skal jobbe hele dagen da, så tror nok det blir bukse. Satser på olabukse (evnt olaskjørt...), en brun topp med gullglitter, gullbelte og gullsko... litt glitter og stas er viktig! Vi skal på danskebåten da, så blir ikke sånn skikkelig høytidelig...mer hæla i taket, vil jeg tro..

Ifjor hadde jeg beinet i gips fra lår til tær, så da hadde jeg en svart bukse og en svart topp...og kyrkker :(

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 28/11/2005 :  13:02:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
jeg har allerede vært på julebord jeg da...:)
hadde på meg en kjole jeg liker kjempegodt! den er svart, men glinser i rødt når jeg beveger meg... den er litt utringet framme og utringet ned til rumpa bak (nei, rumpa vises ikke) den har tynne stropper som går i sikksakk bak... den er tettsittende og har splitt opp til kneet... i tillegg hadde jeg stillettsko i svart silkestoff, samt et silkeskjerf som matchet skoene... og i tillegg til dette hadde jeg strass-smykke og strass-øredobber, (smykket går i v-form og ser ganske eksklusivt ut...:)

men en liten anbefaling...: stillettsko, tequila og et stykke å gå til nachspiel er ikke spesielt smart, med mindre man har en snill kollega som kan å massere føtter...:)

Opprinnelig postet av Dr_ag_on_86

Velkommen i gjengen gitt! Da var heldigvis ikke jeg den eneste dumme, fulle blondinen med stilettsko på julebord med vooondt i beina! :) Hadde en snill kollega jeg også, som måtte bære meg hjem til seg og låne meg JOGGESKOENE til samboeren hans! hehe..
Så sikkert rimelig smart ut med en flott kjole og et par altfor STORE, brune JOGGESKO midt i Bergen sentrum.. Sånn er nå det..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.45 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.