hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ipod
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Ipod
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Bustetrollet

Skrevet - 21/11/2005 :  23:55:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Noen her som har det?
Hvilken? Fornøyd? Negativt/possitivt med den?

Hadde Ipod Shuffle før, men klarte å brenne den opp Var veldig fornøyd og har tenkt å gå i annskaffesle av en ny en nå til jul.

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  00:35:17  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Har iPod Shuffle og har inget vondt å si om den :-) Kjæresten har en 60 GB iPod-photo-sak, som også funker som den skal (nå skal det sies at vi er litt Apple-o-mane, da). Gå til toppen av siden

batta

» VIP

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  01:03:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har iPod mini, og er veldig fornøyd med den:) eneste ulempen er at den er veldig dyr...betalte 2400kr for den. Dyrt leketøy, ja.

For folk som ikke bruker iTunes fra før, kan det kanskje virke litt unødvendig at man faktisk må ha det for å få sanger over på spilleren, men jeg for min del brukte allerede iTunes, og syntes egentlig bare det var veldig greit å kunne bruke det programmet som jeg allerede var vant til. (laanng setning, ja)
Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  09:17:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Jeg hadde brukt iTunes fra begynnelsen av, så for meg var det ingen problem. Anbefaler uansett iTunes til alle som kan bruke det (windows/OS X). Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  11:40:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg bruker Mac og hadde en iPod 10GB, men solgte den med planer om å kjøpe en Nano. Dessverre har jeg ikke kommet så langt at jeg har fått meg noen Nano, men vi får se til jul..
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  13:53:52  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Har ikke selv; pleier å "låne" andre sine. Supre saker!
Dog har jeg planer om å kjøpe en iPod mini som julegave til Megselv.

Kopi av melding:
Hadde Ipod Shuffle før, men klarte å brenne den opp

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  15:07:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Kopi av melding:
Hadde Ipod Shuffle før, men klarte å brenne den opp

Opprinnelig postet av Ullsokken

Ja .. Haha! Huff, den er jo så hvit den Shufflen, så lå den i en pose etter en bytur, og posen tror jeg havnet inn i ovnen. Jeg finner den i allefall ikke, så jeg er nesten sikker på at den ble til aske ..

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  15:09:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ipod nano synes jeg er litt skrøpelig. Man får ike den følelsen av å holde en kompakt ipod i hånda.

Selv har jeg tenkt å gå i anskaffelse av en ipod mini.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 22/11/2005 :  15:20:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Synes Nanoen er kjempeskjønn, jeg..
Har ikke noe behov for at mine iPoder skal være store og tunge, 10GB var jo enorm synes jeg..

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  15:23:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Har ikke noe behov for at mine iPoder skal være store og tunge, 10GB var jo enorm synes jeg..

Opprinnelig postet av lino

Ja, Den "vanlige" Ipoden er jo veldig stort, kan sammenlignes med et brø men en mellomting er fint ;)

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  15:57:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Har en vanlig iPod med 20GB og er tilfreds med den. Har hatt den lenge og den har tålt alt fra støt, skitt og den har til og med vært en tur nede i vannfatet til hestene...
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 22/11/2005 :  17:03:54  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Ja, Den "vanlige" Ipoden er jo veldig stort, kan sammenlignes med et brø men en mellomting er fint ;)

Nå lo jeg høyt, gitt.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 22/11/2005 :  17:55:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Nå lo jeg høyt, gitt.

Opprinnelig postet av Ullsokken

Haha!
Litt OT men: Før hadde vi en dritt gammel mobil, å den var så diger. Så fikk vi kommentar fra en med bre dialekt: Har du me deg det heimbåkkå brøet ditt..

Redigert av - Bustetrollet den 22/11/2005 17:56:26 Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/12/2005 :  12:31:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men hvilken skal jeg kjøpe?:O Nano, mini eller hva?

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 06/12/2005 :  12:57:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg anbefaler Nano.
Mini er på vei ut, skal ikke produseres mer, så det kan jo hende du får den billig av den grunn.

Liz & Sharmona

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 06/12/2005 :  18:30:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Neeei, når mini er på vei ut så vil jeg ikke ha den.. For da slutter de vel å produsere ekstrautstyret og..
Tenkte og bestille bra nettet, så kan jeg få gratis inngravering Meneh, så var spørrsmålet, hva?

Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.