hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Har du noen gang vært julenisse?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 Har du noen gang vært julenisse?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  17:07:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Til slekt/venner/familie?

Kledd deg ut og kommet med gaver i en sekk?:)

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  17:16:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Japp har det... Er noen som "bestiller" hest og nisse til å dele ut godteposer til barna sine rundt her...
Veldig hyggelig...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  17:19:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, det må være artig, Roxira :)

Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  18:54:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Jeg er nisse på julegrantenninga hvert år. Ganske koselig, selv om ungene ikke har respekt for sin egen skygge en gang.
Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 17/12/2005 :  19:46:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært julenisse en gang jeg og. For søstra mi. 2 år siden ca.
Så ifjord fant vi på at vi kunne gjemme noen gaver i høyet. Og det gjorde vi. Tok med meg søstra for og hente høy til Rosita. Og der jaggu. En sekk med gaver. Og oppi sekken lå det et brev. hehe. På brevet hadde jeg skrevet at julenissen ikke kunne komme pga. dårlig vær, så brennte jeg arket på endene blautet det litt opp. Det ble ganske bra
Og i år tenkte jeg og gjemme noen gaver i skogen. Ta på nisselue så skal vi ri to på Rosita opp i skogen og finne de. Koslig.

Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  19:50:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Jeg var nisse for resten av familien hvert år, da jeg var mindre. Syns det var like morsomt hver gang da de lot som om de ikke visste hvem det var som kom
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 17/12/2005 :  20:01:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det har jeg vært ja. Ganske koselig det.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  12:25:36  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Var det et år jeg å.. Søstra fant det ut med en gang.. *tabbe*
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  15:59:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært fast nisse hos nabobarna her hvert år i mange år nå. Og de har fortsatt ikke hjent meg igjen(7 og 9 år)... Synes det er kjempegøy jeg og se hvor gossine de ernår nissen kommer, hehe... Selv om det er varmt med skjegg og pue og tjukke støvler hhe... Så pleier de alltid og lage en gave til nissen ;D

Første året mitt nå som jeg ikke får vært nisse, da jeg skal jobbe seinvakt =( Blir litt trist egentlig... Men får komme sterkt tilbake neste år, hehe =)

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  17:29:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Jepp, var det for lillesøstra mi da hun var 2-3 år (så det begynner å bli en stund siden), hun kjente meg ikke igjen da
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Wenche=)

» VIP

Norway

Skrevet - 18/12/2005 :  22:25:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideWenche=)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseWenche=)  Svar med kopi av melding
Det har jeg vært ja;) Og ja, er ganske varmt å være god, gammeldags fjøsnisse, med strikke genser, tjukke ullsokker, store sko, og nissemaske! pooh..
Wenche & Amber

Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  02:22:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Hehe.. Var nisse for lillebroren min i fjor jeg... (Da var han to år)..
Men han ble så redd at han løp å gjemte seg.. Genialt, hva?..
Hehe...

Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  09:46:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Idag skal vi opp til Missy og gjemme pakker i høyet. Det er alltid gøy!!
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 24/12/2005 :  10:35:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skal gå og henge opp noen i noen trær ute i skogen, så skal jeg og min søster ri en tur og finne de

Gå til toppen av siden

Torpedo

Norway

Skrevet - 24/12/2005 :  12:16:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTorpedo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTorpedo  Svar med kopi av melding
Jeg har lyst Skal det kanskje i dag også. hehe... Mange gode ting med det!

1. Du slipper på tenke på hva du skal ha på deg.
2. Du trenger ikke å beskymre deg for magen.
3. Du får all oppmerksomheten

Ida&Tornado - Ride the ultimate storm! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.