hestemarked.no - Norges Største Hestemarked! [ Hest / Ponni / Hesteutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Ridehesten / Rytter / Webshop / Hestebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hestemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Mellom himmel og jord
 hvem ville dere møtt her inne på hestemarked?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 15/11/2005 :  23:55:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
69 blanke mil det ja ..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Ja jeg har også utroolig langt sykke dertil.. Bor på Vestlandet, midt mellom Stavanger og Kr.Sand, men vil gjerne ta en tur til O.H.S. neste år Men med fly eller tog, ikke kjøre

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 15/11/2005 :  23:58:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
69 blanke mil det ja ..

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita

Ja jeg har også utroolig langt sykke dertil.. Bor på Vestlandet, midt mellom Stavanger og Kr.Sand, men vil gjerne ta en tur til O.H.S. neste år Men med fly eller tog, ikke kjøre

Opprinnelig postet av Bente71

Nja, hadde ikke tenkt å kjøre ulovlig jeg heller :P Hehe .. regner med det blir tog eller fly om jeg skal ivei ..
Å det hadde vært gøy! Tenk om vi hadde kommet en 15 - 30 stk. her fra debatten .. *drømmer*

Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  09:14:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bea: har allerede bedt deg med på fest neste gang du kommer til Sætre
Spoff: til mitt forsvar var jeg ikke sikker på om det var deg, men vil veldig gjerne møte deg på dressurstevne en annen gang
Anette&Ali&Aurello møtte jeg for minst ti år siden da jeg var instruktøren/"tanta" hennes på rideleir.
Destrier møter jeg forhåpentligvis i løpet av neste år( lange tøyler dressur- kurs)
Kjerstikur er en av mine beste venninner.
Roxira kjenner jeg godt.

Veldig mange jeg kunne tenkt meg å møte faktisk:
Bea og Kristine& Ibrahim K har jeg allerede nevnt.
Bente 71 hadde jeg kunne tenkt meg å deltatt på distanseritt sammen med.
Kunne tenkt meg å møtt Anniken B, Ragnhild E, Formosissima( vi skulle egentlig ha møttes for leeenge siden), Lucinda, Guro, Hege J. Anne, Spott, Gina & Aromayo, Eligj, Opal, Natalie S, Lene, Eikdokka, Beat, xxxoooxxx, Amillion, cowgirlchris kunne jeg tenkt å tatt en fest med( tror det hadde vært sabla gøy med den vanvittige humoren hennes) In Nancyville kunne veldig gjerne fått lært meg litt om westernridning, også villle jeg flyttet inn i stallen hennes anytime.
Sikkert noen jeg har glemt i forbifarten
Synes alle disse virker som oppegående hyggelig mennesker som jeg tror hadde vært givende å møte

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 16/11/2005 :  09:26:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Se her ja...ettersom folk skriver kommer man jo på alle man egentlig syns det hadde vært kjempekjekt å møte..
Egentlig syns jeg nesten alltid det er kjempekjekt å møte masse hestefolk jeg da, så jeg tror jeg kort og godt sier: "hæ, forumtreff?? Hvor? Når? I'm in"

Spoff: Jeg er i Oslo rett som det er, men blir ikke flere turer før etter jul nå!! (eksamen er en fin bil, som stortsett får meg til å bli veldig mye mer aktiv her)

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  10:17:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er mange mennesker jeg kunne tenkt meg møte herfra,som jeg tror jeg hadde hatt mye til felles med,både interesser,måten å drive hest på,og ikke minst humor...
Mange jeg kunne tenkt meg å feste med,og enda flere jeg tror kunne vært intressante å diskutere med,og lære av...
Selv om jeg har drevet med hest i mange år,så har jeg lært så utrolig mye etter jeg kom inn på div forum,som blant annet her på Mix
Noen har jeg truffet før,andre kjenner jeg fra tidligere(men ikke som er så aktive på Mix...),og noen vet jeg hvem er...
Blir feil for min del å ramse opp navn,det hadde blitt en hel liste...*s*

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  11:25:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Er en god del jeg kunne tenke meg å møte her inne ja... Mange som har samme hesteraser som meg her inne!!
Noen av de jeg kommer på i farten er: Kristine og rosita, Bente71, Aremariel...
Ville egentlig møtt veldig mange her inne, synes det er veldig mange koslige og oppegående hestemennesker her inne!!
Så et treff hadde vært kjempe hyggelig! Ikke så lett å få til kanskje siden vi bor så spredt!

Har jo møtt disse fra før:
Wbs, Kjerstikur, Destrier, Marianne S, Renegate, Bente ;).. Er sikkert flere også, men som jeg ikke kommer på i farta!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  11:35:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Hmmm.. jeg syns jo alltid at det er så kjekt å bli kjent med nye mennesker :)! vertfall hestemennesker!
Hadde ikke hatt noe i mot å møtt hele gjengen her jeg! Men kan jo ikke akkurat ramse opp alle heller!
Cowgirlchris kunne jeg tenkte meg å møtt, kunne sikkert lært en mye av henne!! samt xxxoooxxx som kan så utrolig mye innen hest og helse, hadde vært nyttig! hadde også vært artig å møtt Bente71, Bea, Renegate, Roxira, Spoff, Formossissima, Lucinda, Eikdokka, GML, In Nancywille, Kristine & Ibrahim K ++++ ja, hele gjengen rett og slett! Men de er vel disse nevnte jeg har lest mest innlegg og "sett" mest av, så kjenner mest til de =)

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Guro
» VIP

Skrevet - 16/11/2005 :  12:02:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGuro  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det er mange mennesker jeg kunne tenkt meg møte herfra,som jeg tror jeg hadde hatt mye til felles med,både interesser,måten å drive hest på,og ikke minst humor...
Mange jeg kunne tenkt meg å feste med,og enda flere jeg tror kunne vært intressante å diskutere med,og lære av...
Opprinnelig postet av Lene.

Jeg lover dyrt og hellig å stoppe innom hvis jeg noensinne kommer meg til Bergen (som jeg faktisk har en plan om å klare), så kan vi både snakke om hester og ta en fest for min del
*jippi ja*

Guro

Guros hjemmeside
og
NTNUI-ridning
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  12:19:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Opprinnelig postet av Lene.

Jeg lover dyrt og hellig å stoppe innom hvis jeg noensinne kommer meg til Bergen (som jeg faktisk har en plan om å klare), så kan vi både snakke om hester og ta en fest for min del
*jippi ja*

Guro

Opprinnelig postet av Guro

*Glede seg*

Takker for meg.
Redigert av - Lene. den 16/11/2005 12:20:09 Gå til toppen av siden

missy_

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  12:37:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
Jeg bor så utrolig lite sentralt jeg.. Er liksom ikke noe liv noen steder her! Rundt her er det bare gamle travmenn Hadde vært kjekkt om det kunne blitt et treff i Trondheim, jeg bor bare en time unna. Jeg har vært på dette forumet i noen månder nå, å er blitt såå hekta.
Kunnskap nivået er høyt her ( ja, det gjelder deg å kristine) Mange som tar spørsmålene særiøse å er veldig villig til å hjelpe. Derfor hadde det vært så gøy å møte dere alle sammen her, for det er en så flott gjeng. Denne forum siden er vell det beste hestemiljøet jeg har vært i For på skogn er det heller dårlig.. Men jeg benytter sjansen til å takke for all kunnskap dere her inne har vært med på formidle til meg, har lært mye nytt av mange her inne. Håper på et treff en gang i fremtiden!

Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  12:44:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Har ikkje lyst til å begynne noko opplisting av kven eg kunne tenke meg å treffe. Blir litt feil. Men byr anledningen seg så seier eg ja takk til å treffe folk her innefra.

MissEva og Weingi burde eg fått anledning til å hilse skikkelig på ein gang da eg er innom Eid innimellom, men har ikkje fått skikkelig anledning enda. Har vore så travelt dei gangene eg har vore på Eid i det siste. Og så er det dette med å kjenne igjen folk man berre har sett på bilder og snakka med på nettet.

Og så er det det å tørre å spør, er det deg... ehh litt vanskelig det av og til..hehe

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  13:00:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Kjenner nå også at det blir litt feil å ramse opp hvem jeg ville ha truffet, selv om jeg allerede har gjort det. For plutselig svarer en person til jeg ville ha truffet, som jeg ikke tok meg osv.

I fare for å gjenta meg selv, så har jeg møtt: Spoff, Ragnhild E, xxxoooxxx, Lise&Vindur;), beat, Maxipus og Jalla som henger/har hengt på forumet. Av andre har jeg møtt sav.

Kross er jeg 99% sikker på at jeg så ri på ridebanen til den skolen hun gikk på, og GML har jeg snakket indirekte med på telefon (gjennom "svigermor", faktisk).

Men jeg er 100% med på et forumtreff dersom det hadde blitt noe av. Jeg vil gjerne møte alle ;-)
Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  13:11:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Enig med deg Formosissima... Jeg får såå dårlig samvittighet når jeg leser navn etter navn her som jeg skulle ønske og få treffe, men som jeg glemte da jeg ramset opp i første innlegg... Men så blir det jo litt dumt og redigere en hel haug med ganger etterhvert som jeg kommer på flere.
Så for og si det slik, så ønsker jeg helst og få treffe alle sammen her inne. Der er så mange med store kunnskaper her, mange jeg har lært masse av og som jeg svært gjerne skulle få tatt en prat med :o)
Håper vi kan få til et treff en gang ja :o)

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  13:36:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Ja er sant det, aller helst hadde det vært morsomst møtt alle på en gang! Går aldri lei av å prate om hest, hehe, bare det at samtalepartneren gjerne gjør det :\

Gå til toppen av siden

Kristine & Ibrahim K

Norway

Skrevet - 16/11/2005 :  14:03:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristine & Ibrahim K  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine & Ibrahim K  Svar med kopi av melding
Ett treff hadde jo vært veldig gøy da :) Er enig med flere som sier man får litt dårlig samvittighet når man ikke nevner alle. I mitt tilfelle tok jeg de jeg kom på i farten, men det hadde vært utrolig å fått møtt alle.
''The Horse. Here is nobility without conceit, friendship without envy, beauty without vanity. A willing servant, yet never a slave'' Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2025 © Hestemarked.no - Norges største hesteside!
Du kan enkelt Slette din bruker/vip eller Kontakte Kundeservice.
Start/Stopp nyheter+info pr epost og sms på din medlemsside.
Send "HEST SLETTBRUKER" til 1963 (0,-) for å melde seg ut av alle
tjenester (Medlemskap, VIPside, SMS mm.) på Hestemarked.no.
Send "STOPP" til 1963 (0,-) for å stoppe alle tjenester fra 1963.
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.